Toru szemszöge:
- Te pedig! - nézett rám. - Ha nem maradsz nyugton, vagy bármi kárt teszel a kocsiban megjárod megértetted?
- Meg... - Kevin segíts!
Indultunk meg az autóval.- Egy pillanat! Ezt már... Megírtam. Na és az a cím!?
- Tényleg? Nem mondod! Ügyi vagy rokonkám!
- Állj! Ki vagy te?
- Nem ismersz fel?
- Egy! Nem is látlak. Kettő! Nem
- Jajj Seraphina.... Ha annyit mondok Elizabeth?
- Eliza? Mit keresel itt?! Szálj ki a fejemből!
- Hmmm... Nem! - veszi át a hatalmat felette. - Végre! Enyém az irányítás! Nos tréfálkozzunk egy kicsit! Úgyis bolondok napja van nem? Lássuk mink van.
*miután átolvasta*
- Jajj Seraphina... Tegyük egy kicsit izgalmasabbá! Ki is a fő karakter? Ja megvan! Khmmm:
- Hallasz fiú? - kérdezte az a barom.
- Hallak én! De nem is akárhogy! - rántottam elő késemet majd torkához tartottam. - Ha valaki valamivel próbálkozik akkor nem lesz a sofőrnek feje amivel az utat figyelhetné!Egyből betojt az egész bagázs. Félősek hehe. A baromkám gyorsan megállt a kocsival majd miután kiszálltam természetesen nem akarták hagyni, így sajnos lett egy kis bibi kezükön, azután kicsit távolabb álltam, és csináltam egy autós pinjátát!
- Elég! - nyerte vissza önuralmát.
- Hogyan!? Még csak most kezdődik a buli!
- Tűnj innét Eliza! - mormol el egy varázslatot.
-Neeee! - tűnik el.
- Vissza a könyvedbe. Hát igen...
Eliza a démon aki azt mondja rokona vagyok. De elmúlt a veszély! Remélem... Na folytassuk!
Legalább nem rakta ki!- Azt hiszed? - ördögi kacaj a háttérben.
------
Április bolondja! Vagy április Elizája? Nagyon meg akarja már mutatni magát, de bár ne így tenné.
Őrült egy nő az biztos...
A következő részig pedig!- Viszlát kedveskéim! - őrülten mosolyog a kis világában.
- Menj már innét!
Bye bye pillangók!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A meleg ikrem, és én
Детектив / ТриллерSok mindentől félek, de ettől mégjobban: szeretem az ikrem.