Sana verebilecek bir canım daha kalmadı benim..

65 9 0
                                    

Bende seni bekleyecek bir sabır daha kalmadı artık

Beklemek kadar yorucu bir şey daha yoktur heralde. Aylarca bekledim seni. Yolunu gözledim. Gelmeni çok istedim. Ama gelmeyeceğinide biliyordum. Bir umut işte o bir umut beni nerelere kadar götürdü. Ama artık yok sana verebileceğim bir canım daha , yok artık sabırım. Unuttuğumdan değil sabretmeyişim vazgeçtiğimden ,tükendiğimden artık. Bir daha yanmayacağım ben senin için. Sevilmediğimi bile bile kül olmayacağım bu defa. Sana iyi gelecek olan kalp bu defa beni öldürmeyecek.

Yanan yüreğim , küllerinden yine yeşerdi bu gece. Bu defa beni yıkışın öyle kolay olmayacak. Ben artık alıştım sen olmadan uyumalara. Duymak bile istemiyorum artık sesini. Bugün yeniden başlayacağım ben bir şeyleri inşaa etmeye. Ama inşa ettiklerimin içinde sen olmayacaksın. Bilmiyorum ben artık sen hangi baharlarda gülersin , hangi umulara sarılırsın. Ama artık ben olmayacağım içinde bilesin. Sana yanan ateşimin alevi çoktan söndü artık .

Bakalım kim sevecek bir daha seni , kim öpecek gülüşünden , yada kime sarılacasın yalancı hasretinden.

Kimi zaman yaşadığımız şeylerden kendimi sorumlu tuttum hep. Onu yapsaydım gitmezdi , bunu yapsaydım gitmezdi , dedim. Ama öyle değilmiş işte. Ben ağzımla kuş bile tutsam sen gidecektin. Gitmek isteyen birini nasıl durdurabilir ki seven. Gitmek isteyen zaten gidiyor. Gittiğin gibi... Sahiden unutacak olmam üzmüyor mu seni ? Hiç mi ? Birazda mı ? 

Sevilmediğinizi bile bile kül olmayın. Bilin ki yanan yürek küllerinden yine yeşersede eskisi gibi toparlanmıyor. En başından kül olmaktan kurtulun. Bilin ki sizden bir tane daha yok. Kıyamete kadarda olmayacak. Sonradan pişman olmaktansa şimdi vazgeçin yanmaktan. Sizi mutlu edecek birilerini sevin, üzmeyecek birilerinin sizi sevmesine izin verin . İşte ozaman her şey mükemmel olacak. Vazgeçin bile bile yanmaktan , değmeyeceğini bilin ve kül olmayın artık.

SON VEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin