Olmuyor işte.

48 1 0
                                    

Olmuyor işte , seninle de sensiz de olmuyor . Ne kadar çok seversen o kadar canın acıyor , o kadar kırılıyorsun sevdiğin yerden . Hayata dair bütün hayallerini , inancını kaybediyorsun. Ve İnan bana toparlanmak o kadar da kolay olmuyor . Güvenemiyorsun bir daha kimseye . Sevdiğini söylediği her inansana yalanmış gibi bakıyorsun . Sahte geliyor herşey , anlamını yitiriyor yaşamak . Herşey boş geliyor artık. En çok ta sevdiğin yerden kırılmak koyuyor insana . Onun sevmemesi değilde , değer bilmemesi koyuyor. Olmuyor işte , bir daha kimseyi sevemiyorsun , hayatına kimseyi alamıyorsun . Yalnızlaşmak değil , terkedilmek koyuyor işte . Başkası yapsa umrunda olmuyor ama en çok sevdiğinin yapması yıkıyor işte insanı . Hemde öyle bir yıkıyor ki toparlanmak çok zaman alıyor . O zaman öyle çabukta geçmiyor , geçerken yıpratıyor , en derinden çizerek geçiyor . Yaralara tuz basarak geçiyor . Unuttuğunun üzerini çizemiyorsun ama yaraların üstünü çok güzel çizebiliyorsun.

Hissettiklerimi ne zaman anlarsın biliyor musun?
En sevdiğin kalbini cam gibi parçaladığında, birde parçalamak yetmezmiş gibi o cam parçalarıyla kalbini yerinden söküp attığında..
Ama beddua etmiyorum sana bu öyle bir acı ki düşmanımın bile başına gelmesini istemem. Öyle bir acı ki senin üzülmeni istemem .

- Olmuyor işte , çok sevdiğin insanı başka biriyle görmek hiç de kolay olmuyor .

SON VEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin