Sevdiğim adam ,
Bu günde özledim seni. Bu günde aklımdan çıkmadın hiç. Kokun , şimdi hangi kadının üstüne sindi Allah bilir. Ben , sırf kokun üzerime sinmiş diye günlerce aynı kıyafeti giydiğimi biliyorum. Senin kokunla uyudum ben her gece. Şimdi o kıyafetlerime baktıkça bile acı çekiyorum. Bana sarılmıştı diyorum , bana beni sevdiği için sarılmıştı diyorum. Ama her sarılan seviyor anlamına gelmiyormuş ki geç anladım.
Bir tren vagonuna binmiş , senin bana gitme diyişini bekliyorum şimdilerde. Gitme desende gidicem ama gel ve gitme de sen bana. Şimdilerde buna çok ihtiyacım var çünkü. Bak tren yavaş yavaş kalkmaya hazırlandı sevgilim nerdesin ?
Bana neden affetmediğimi sormayın. Affedemiyorum işte. Bakın gitti tren . O tren gittikten sonra gelse ne fark eder ki ? Tren gitti artık . Geri döndürebilirmi treni ? Döndüremez. Çünkü geç kaldı. Tren kalktıktan sonra kıymetini anlasa ne olur ki ?
Bak işte sevdiğim sende ben senden gittiğimde geldin bana. Ben seni beklerken gelmedin. Ondandır affetmeyişim. Giden trenin dönebileceği ray çok uzakta artık.
- Tren kalkmadan anlayın değerini , kalktıktan sonra pek bir anlamı olmuyor .
- Bana gelen treni çoktan kaçırdın sen , artık başka istasyonlara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VEDA
RomansaHerkes güneşi ; yaz'ı severken , ben sağanak yağmuru ; Eylül'ü sevdim .