Unut beni...

63 5 0
                                    

Özlemek mi ?

Adını her duyduğumda bir ağrı saplanıyor kalbime. Çok nefret etsemde özlemiş olabilirim ben seni. İnsan nefret ettiği birini de özleyebiliyormuş. Özlerken gözyaşı dökebiliyormuş. Nefret etmekte sevdaya mı dahil ozaman ? Nefret ederken hasretinden ölmek diye bişey var. İşte bu sevdadan başka bir şey değil. Çok özledim seni. O kadar çok özledim ki yolda görsem sarılırdım sana. Sımsıkı sarılırdım. Bir gün bunların hepsi geçicek sende biliyorsun değil mi ? Sadece izi kalıcak bende bıraktığın yaraların. Olsun yaranın kalmasındansa izinin kalması daha iyidir belki. 

Neden affedemiyorum ki ben seni ? Neden affetmeyeceğimi bildiğim halde özlüyorum ? Aşk , böyle bir şey işte  ; imkansız olduğunu bile bile sevmek. Bile bile ölüme gitmek. Bile bile uçurumun kenarına sürüklenmek. Sen şuan nasılsın ? Mutlu musun bensiz ? Ara sırada olsa geliyor muyum aklına ? Sende özlüyor musun beni , benim seni özlediğim gibi ? Özlüyorsun biliyorum.  Söyleyemesende , konuşamasakta beni özlüyorsun sen. Hemde çok özlüyorsun. Affedeyim diye bekliyorsun. Ama giden gittiği gün bitti dememişmiydik ? Böyle değilmiydi bu oyunun kuralı ? Değilmiş. Giden gittiği gün bitmiyormuş. Kafanda bitiyor belki ama kalpte bitmiyormuş. Ama bazı şeyler affedilmiyor işte. Affedemiyorum. Gidenin özlemeye hakkı yokki özlüyorsun sen beni. 

Ne demiş Bengü ' Unut beni , unuttuğum gibi seni. Unut ki beni , yanındakini aldatma ' 

SON VEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin