9

172 9 6
                                    


Pov Lune

Ik zie Luna wakker worden en doe vlug als of ik slaap met mijn telefoon onder mijn deken. Dan probeert Luna heel voorzichtig en traag uit bed te stappen om dat ze denkt dat ik nog slaap en me niet wakker wilt maken en wandelt naar de badkamer.

 Net als ze voor de deur staat sta ik op en ren uit bed en spring op haar rug wat dus echt keihard mislukt want omdat ze haar evenwicht verliest valt ze tegen de deur aan en ik val op de grond met een super harde knal. Het was pijnlijk maar we konden er wel mee lachen.

 En toen vroeg ze:" sinds wanneer was jij wakker?" En ik antwoorde:" wel soort van 10 minuten voordat jij wakker werd en dan heb ik nog even met iemand ge chat.

" En toen moest ze lachen en vroeg:" en WiE is die IeMaNd?" Waarop ik antwoorde:" het is maar Jacob." En natuurlijk wist ze al wie dat was en vroeg:" oowwwhhh is dat die ene Jacob waarvan je hem zo geweldig vind en naar zijn eerste concert bent geweest in België en zoveel over praat want als we daar over beginnen kan je echt wel uren doorpraten over van alles en nog wat over die gast." 

En ik antwoorde:" jaaaa dat is hij maar moet jij je niet gaan douchen??" Ze mompelde nog dit:"jaja ik ga al" wat meer leek op dit:" jajahhh(geeuw) ifk kga alff(geeuw)" en ze ging de badkamer in.

 Na een tientallen minuutjes kwam ze eruit en ging ik er in. Ik doe de kraan open en ga er meteen onderstaan wat dus echt dom was want het water was nog niet eens warm. Ik geef een klein gilletje en spring achteruit waardoor ik bijna uit shuif. Na een aantal minuten ga ik er terug onder staat en zeg in me zelf:" YessSs eindelijk warm water!!!!" 

Pov Luna

LUNeeeee!!! Wanneer kom je eruiittt je zit er echt al uren in schreew ik door het sleutelgat om dat ze me anders niet hoort. Na 3 minuten komt ze eindelijk uit de badkamer en gaan we naar beneden om ontbijt klaar te maken om op te eten( ja duuhhh dat klinkt echt logish.* slaagt op haar heigen voorhoofd*) 

Als ons ontbijt klaar is pakken we nog wat extra dingentjes om erbij te eten en gaan aan tafel zitten en eten ons eten op. (Want wat doe je nou met eten? Opeten toch?)

Na een kwartier zijn we al klaar met eten en ruimen we alles op. Ondertussen is het nog maar half negen dus besluiten we een film te gaan kijken, ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan. We hebben net het geluk dat de serie van Kid Danger op tv is dat met die broeken met die batterijen( die was vandaag echt op Nickelodeon, ik heb hem opgepakt maar nog niet helemaal af gekeken.)

We kijken naar de serie en als die gedaan is hebben we besloten om te gaan zwemmen en dan naar de mac donalds te gaan. Dus pakt Lune wat zwemkleren en ik mag er van haar lenen en stoppen we wat spullen in onze rugzakken en gaan naar de bushalte.

Aangezien we allebij een buzzypass hebben kunnen we heel gemakkelijk in de bus en beginnen we een random gesprek. Na een tijdje hebben we door dat we dus al een paar haltes te ver zijn en we stappen uit en lopen terug.

Als we eindelijk aan het zwembad zijn aangekomen betalen we tickets en lopen naar de kleedkamers. We kleden ons om en stoppen onze rugzakken samen in een kluisje en ik neem het sleutel arambandje die ik rond mijn arm doe en dan naar de water glijbaanen ren.




^      ^             )

*     *              )

   ×                  )

__________

Okeeh dit was het hoofdstukje voor vandaaggg

Please help me en zeg wat voor kleren jij zou aantrekken met je eerste afspraakje meteen na ShOoL!!!!!!!!


Byyeee

Block or notWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu