Pov Kenzie
Ik ben net klaar met al mijn spullen te pakken en ga nu naar de kamer van Johnny en roep voor de deur:" Johnny ik wacht hier op je he" en ik hoor een " jaja ik kom zo meteen" terug. Na een paar minuten zie ik de deur open gaan en dan zie ik Johnny naar buiten komen. Ik spring in zijn armen en geef hem vlug een kusje. Dan neemt hij mijn hand vast en lopen we samen naar de groep. Als we beneden komen zien we dat er al bijna iedereen is behalve Jacob, Ashton en Maddie en Lauren. Lauren die was nog in mijn kamer haar make up er af aan het halen maar de rest dat weet ik niet.
Als ze zien dat we hand in hand lopen hoor ik van alle kanten een " oehh" en "Oh cutee" komen. Ik moet wat blozen en lachen en stap door met Johnny. Als we aan de deur zijn komt Maddie samen met Lauren en Jacob. Hmm " waar blijft Ashton Ruby?" Vraag ik aan Ruby. " heuh Wat?" Vraagt ze verward om dat ze druk bezig was op haar telefoon. "Waar blijft Ash" vraag ik nog eens en Lauren zegt eebij:" Je Lover" ze lacht en zegt:" Owh sorry ja we waren druk aan het appen dat ik zelf was vergeten dat we naar het zwembad gingen sorry ik ga hem meteen een berichtje sturen dat hij ook moet komen." Bijna iedereen lacht omdat ze zo verward was.
Dan krijgt iedereen opeens een berichtje binnen:
Manager Tonyy:
Tonyy: nog even om te vertellen: ik was vergeten dat Carson Lueders ook mee komt als Special guest samen met zijn hondje Loui. Ruby's reactie was super schattig: "Carson!! YEEY Carson komt. Carson komt Carson komt Carson komt Caarrsoonn koooomt." Zong ze een beetje net op het moment dat Ashton aan kwam. " Wat is er dat je zo blij bent?" Vraagt hij nieuwsgierig waarop Lune antwoord:" wel je weet toch dat Annie, Hayley en Hayden mee komen als Special guests?" 'Ja waarom?' Vraagt Ash gelijk. " Wel omdat Carson ook komt" heeft Maddie meteen als antwoord. " #jannyson komt terug!!" Schreewt Naomi opeens heel luid. Iedereen kijkt haar vragend aan. Als uitleg zegt ze:" ah ja he 'ja' van Jacob, 'nny' van Johnny en 'son' van Carson. Jullie gaan weer bij elkaar zijnnn" ik hoor bijna overal nog een " owwh " En en dan zijn we weg naar het zwembad.
Als we er zijn doe ik mijn jeans jasje uit en leg die in mijn rugzak samen met mijn zonnnenbril die ik ook aanhad. Dan neem ik de handdoek en leg die op de stoel. "Johnny BABE, wil jij me even insmeren met wat zonnecrème?" Vraag ik aan Johnny terwijl ik hem mijn zonnecrème wil aangeven maar hij was nog even bezig met zijn t-shirt uit te doen want hij zat vast door zijn ketting en de knoopjes aan de t-shirt.
Dan neemt hij de tube aan en doet wat op zijn handen. Daarna wrijft hij overal wat en nu zitten zijn beide handen vol met witte crème. " ja je moet je wel gaan neer leggen he. Zo ga ik niet veel kunnen doen" lacht hij een beetje. Ik knik en ga op mijn buik met mijn rug naar boven op de stoel met mijn handdoek op liggen. Niet veel later voel ik twee koude handen vol met crème op mijn rug. Ik slaak een kleine gil maar laat hem daarna verder doen. Ondertussen is het in smeren al in een massage veranderd en heb ik er al goed van genoten.
(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)(#$/)
Ja Helloow
Vandaag hebben we de Freaking 2k gehaald jongens en meisjes. De FREAKING 2K!!!! Jullie hebben geen idee hoe blij jullie me gemaakt hebben.
Vergeet dus niet te kijken en dan heb ik nog een mededeling:
Vandaag is het de laatste dag in 2 weken dat ik plaats wannnttt. Volgende week ben ik een hele week van maandag tot vrijdag naar bosklassen en we mogen maar een uurtje op onze telefoon per dag. ECHT ENORM WEINIG. want waarschijnlijk gaat dat ook maar een half uurtje mogen ofso onmdat we anders "niet genoeg" tijd hebben voor ons zelfs!!
JE LEEST
Block or not
Fanfic*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...