44

39 3 4
                                    

Pov Brandon

Ik lig nog steeds in mijn bed met mijn telefoon in mijn handen. Ik heb net hun filmpjes gezien en me echt kapot gelachen. Vooral toen Lune en Hunter uit bed vielen. Dat had Jacob er perfect op staan. 

Ik zet me recht en Ruby gaat vlug uit bed omdat ze dacht dat ik haar ook op de grond ging duwen. Ik doe het laken van me af en ga uit bed. Hunter staat nog naast Lune aan de andere kant van het bed. Ik doe teken naar Hunter dat hij Lune op bed moet duwen en kietelen hij grijnst en Lune vraagt:" waarom grijns je?" En ik knik naar Hunter als teken van* nu* en zeg:" daarom" en ze schiet in de lach. 


Pov Hunter

Brandon doet teken naar me dat we Lune op bed gaan duwen en haar dan de kieteldood geven of hoe je het ook wilt noemen. Ik begin automatisch te grijnzen en Lune vroeg waarom. Ik wist niet wat zeggen en keek naar Brandon die zegt:" daarom " en naar me knikt. Ik duw haar achterover en begin met kietelen. Als Brandon er bij komt trek ik weg want het werd een beetje raar ik zo dicht bij Lune.

Pov Lune

Ik word achter over geduwt door Hunter en gekieteld. Dan gaat Hunter recht zitten en wordt ik gekieteld door Brandon. Jacob staat er een beetje lonely bij want Ruby en Ashton zijn met elkaar bezig en Hunter is ook naar Nadia gegaan en die zijn nu ook bezig. Ik gier het uit van het lachen en probeer aan Brandon te vragen om te stoppen maar hij luistert niet. "Als je zo voort doet ga ik in mijn broek doen hoor!!" Schreeuw ik luidop. "Wat?!" Lacht / vraagt hij. "Ik ga het in mijn broek doen!" Gier ik het uit. Meteen stopt hij met kietelen en staat recht. Nu moet ik opnieuw lachen en zet me ook recht. Alle ogen zijn op me gericht. Iedereen schiet in de lach.

Brandon en ik gaan terug naar mijn kamer en als ik binnen kom zie ik Naomi en Lauren op hun telefoon. " wat gaan we doen vandaag?" Vraag ik in het algemeen. "Weet ik veel" hoor ik van Brandon die op het bed ploft. "Stad?" Vraagt Lauren. "Stad" bevestigd Naomi. Ik knik en stuur een bericht in de groupchat:

Cool kiddos😎

Me: wie gaat er mee naar de Stad? Naomi, Lauren en ik gaan al 100%

Ruby😇: ikeee!

Maddie😃: me too!

Kenzie🤑: ja vergeet mij niet he!

Me: jongens?

Brando😍: tuurlijk kom ik mee!

Huntahh😋: ik ook dan.

Ash🤗: Ruby ik blijf bij jou!😆😘

Jacob😸: ik kom ook mee. Hier is toch niks te doen.

Me: dan komt iedereen mee! Over een kwartier beneden! Bye

En iedereen stuurt nog bye terug.


<°•○●□■♤♡◇♧☆▪¤><°•○●□■♤♡◇♧☆▪¤><°•○○●□■♤♡◇♧☆▪¤><°•○●□■♤♡◇♧☆▪¤>

Heyy

Sorry dat ik niet zo actief meer ben.

 Maar eigenlijk ben ik dat wel. 

Alleen plaats ik minder veel .

Omdaaatt

Ik bezig ben aan een verassing en dat is best veel werk maar ook een hele grote eer want ik ben dus aan iets aan het werken. 

Wat 

zullen jullie nog wel zien. 

Ik denk ongeveer 

Zondag 

Dus morgen.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

Nu ga ik weer

 bye

Block or notWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu