*OMG ROONY VAN CHICKEN GIRLS HEEFT DAARNET MET ME GECHAT OP INSTA!!!MEER UITLEG ONDER DIT HOOFDSTUK!!!*
Pov Lune
Na het eten moeten we naar de repetitie ruimte voor de show. Als we er zijn wordt er rondgevraagd welke liedjes iedereen gaat zingen. Iedereen die zijn/haar eigen liedjes heeft zingt die maar Ik, Naomi, Hunter, Brandon, Ashton, Ruby,Nadia,Maddie en Lauren moeten dus een paar andere liedjes zingen. Lauren gaat samen met Ruby Perfect zingen van Ed Sheeran en To Much To Ask van kweetnietmeerwie (IK DENK NIALL HORRON)(ALS IK HET ZELFS JUIST SCHRIJF)Nadia en Maddie gaan Trauma van P¡nk zingen en Ordinary girl van Annie Leblanc. En Naomi en ik waren nog aan het beslissen en uiteindelijk kozen we voor Talk To Ya van Harvey en Personal van Harvey. Als de hele oefentijd voorbij is gaan we allemaal eten en drinken en nog wat chillen. Rond half 5 is het tijd voor de meet en greets dus gaan we naar Tony die ons uitlegt dat we hier mogen kiezen hoe we staan dus gaan we allemaal in een rij staan en zo gaan we de zaal binnen.
Na een tijdje stroomt de zaal vol met fans en komen ze een voor een bij ons. Dan is er een meisje die me opeens vraagt of Jacob en ik samen zijn want ze zag dat ik de hele tijd naar Jacob keek. Ik zei haar van niet want we hielden onze relatie geheim. Ze maakte nog snel een foto en ging dan door naar Jacob die letterlijk naast mij stond en ze gaf hem een dikke knuffel waardoor Jacob bijna plat gedrukt werd en er werden een paar foto's gemaakt. En geeft ze hem een cadeautje. Meteen kijkt Jacob naar mij en word ik in een knuffel getrokken van een ander meisje. Ze vraagt haar telefoon aan de man waar je je telefoon moet afgeven als het je beurt is en dan worden er de hele tijd foto's gemaakt en filmpjes.
Pov Brandon
Ik sta aan de andere kant van Lune en een fan die me net verliet vroeg aan Lune of ze iets had met Jacob en ze zei nee. Toen was ik erg opgelucht. Want als zij twee iets hebben dan breekt mijn hart. Na een tijdje meisjes te knuffelen en vragen te beantwoorden komt er een jongen langs die gewoon op de foto wilde met iedereen als in een groepsfoto. Op het einde gaf hij alleen Lune een papiertje. Wat zou dat zijn? Lune neemt het aan en stopt het in haar zak.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
{LIFE UPDATE}
WIE KENT ER ROONY VAN CHICKEN GIRLS???!!!
ZIJ HAD DAARSTRAKS OP INSTA IETS IN HAAR VERHAAL VAN: FOLLOW MY BOY TO GET 10K EN DM ME WITH PROOF I'LL REPLY
EN IK DEED DAT MET HET GEDACHT VAN: WRM OOK NIET, ZE ZAL HET TOCH NIET ZIEN
EN NA NOG GEEN MINUUT LATER KREEG IK EEN MELDING VAN HAAR DUS DIT WAS ONZE CHAT:
ME: *PIC*
ME: ITS IN DUTCH BUT I FOLLOW
( IK VERGEET TELKENS HAAR NAAM IN HET ECHT)
SHE: AYYEE
SHE:❤
ME: OMG I AM SO HAPPY
ME: I'M CRYING
SHE:AWW
SHE:❤
ME: I HAVE TO GO TOMORROW SCHOOL SORRY BUT BYE
ME:❤
ME: ILY
ME:❤
EN MEER HEB IK NOG NIET GEZIEN WANT IK MOEST GAAN SLAPEN
WAT IK DUS NOG STEEDS NIET DOE.
IK BEN MEGA FREAKIN' BLIJ
IK KON DIT NIET GELOVEN EN STOND TRILLEND IN MIJ DOUCHE
OKÉ MORGEN GAAT MIJN VRIEND DIE SCREESHOT TONEN AAN MIJN CRUSH
IK BEN MEGA FREAKIN ZENUWACHTIG EN NERVEUS VOOR ZIJN REACTIE
DUS JA BYE
OH JA ENNE DEZE MORGEN ROND 6.30 KONDEN WE NORMAAL MARS EN JUPITER ZIEN IN HET ZUID OOSTEN MAAR KHEB NIKS GEZIEN DOOR DE MIST
BOEIT NIET KWAS PAS IN SLAAP GEVALLEN ROND MIDDERNACHT EN KWAS AL OP ROND 4 UUR DUS JA
DAT WAS HET
BYE
JE LEEST
Block or not
Fanfiction*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...