*haha ik zie nu pas dat ik eigenlijk Carson, Annie, Hayley en Hayden ben vergeten in het verhaal te zetten maar ik zal die maar gewoon weglaten denk ik dan doe ik wel alsof ze ziek waren ofso😂😂😂✌*
Pov Lune
Ik ren ren naar de andere kant van het vliegtuig want blijkbaar stond ik aan de verkeerde kant😂😂 Al snel zie ik Jacob een een hele grote groep kinderen achter hem aan lopen. Ik begin met zachtjes te huilen van geluk en spring in Jacob zijn armen. Na een paar seconden is het al een groupsknuffel geworden. Na een tijdje trek ik terug en knuffel iedereen nog eens apart.
Pas DaN stel ik me voor: so hey guys, Ik ben Lune zoals jullie misschien weten en ik ben 13. Iedereen roept: ja weten wee welkom in onze groepp!! We belanden allemaal nog in een groepsknuffel en moesten weg gaan van de medewerkers op het vlieg veld om dat we te veel lawaai maakte😂😂😂
We wandelde rustig weg en als we aan de straat stonden vroeg Kenzie me:" gaan er geen personen zijn die ons herkennen?" Waarop ik antwoorde:" wel niet echt want hier zijn wel fans maar ik denk niet echt heel erg veel." " oke dan" antwoorde ze. En ik vertelde de groep nog: " dit is dus echt het irritantste probleem want meestal is er een land met weinig fans maar die weinig personen zijn dan wel een hele grote fan en dan hebben ze bijna nooit echt een kans om jullie te ontmoeten, net zoals ik voor had, tot dat ik Jacob vroeg in de Johnny Orlando app wanneer hij naar België komt en toen hij antwoordde met:" soon" was ik echt mega blij!" ( wat een lange zin)
En Jacob lachte en vroeg: was jij dat? Waarop ik antwoorde met: ja natuurlijk was ik dat anders had ik nooit geen hoop om jou ooit te zien😂 en Jacob trok me nog in een knuffel.
Ik weet dat Jacob me leuk vind en ik vind hem leuk maar ik vind ook Johnny en Brandon leuk en Carson, wacht, waar is hij? En waarom zijn Annie Hayley en Hayden hier niet?
" Jacob waarom zijn Carson, Annie, Hayley en Hayden hier niet?"
En Brandon antwoorde met: " ze konden niet mee komen want ze moeten hun episodes filmen van Chicken Girls ( kwam net in me op)
" owh oke"
We wachtte op de grote taxi die Lauren en Johnny net hebben gebeld en ondertussen wisselde we gsm nummers uit dus had ik die van iedereen.
Hey guys,
Sorry voor het korte hoofdstukje En Dat Ik Een Paar Kinderen In dit Verhaal Ben Vergeten Te Plaatsen Maar In Het Verhaal Heb Ik Een Goede Reden Dus Ja Veel Maakt Het Toch Niet Meer Uit.
Ik Heb Nog Een Vraagje:
WiLlEn JuLliE GrAaG mIjN FiRsT nUmMeR zIeN???!!
En hey ik heb net een challenge uitgevonden:
Je moet een woord typen maar dan in tekens dus elk letter heet een eigen plaats als symbool:
A wordt +
Z wordt ×
E wordt ÷
R wordt =
T wordt %
Y wordt _
Enzo voort dus kunnen jullie dit ontcijferen? De eerste persoon die het lukt krijgt extra votes /en|of rollen/en|of comments:
£ (¥:÷ &+"¥; @+=%¥=£€@
Oke dus ja byyeee
JE LEEST
Block or not
Fanfiction*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...