43

38 2 0
                                    

Pov Nadia

Lune en ik gaan in de jongens hun bed springen om ze wakker te maken. Ashton en Ruby gaan het beide filmen. Die twee zijn echt cute samen. Ruby neemt mijn telefoon ook en Ashton neemt die van Lune ook. Ze knikken beide dat ze bezig zijn dus begint Lune met het zeggen dat we de jongens gaan wakker maken: " wassup Guys, me and Nadia are here and we're ging to wake Brandon and Hunter. So we're gonna jump in their beds and its gonna be fun so keep watching." Ashton en Ruby richten beide de telefoons naar de bedden en Lune knikt naar me. Ik spring zo hoog als ik kan en val super hard op Hunter neer. Dan trek ik mezelf recht en begin ik te springen Lune doet hetzelfde bij Brandon en Hunter word langzaam wakker.


Pov Lune

  Als ik begin te springen val ik telkens op Brandon omdat ik struikel over de dekens. Ik zie dat Hunter langzaam wakker word dus ik ga zo vlug mogelijk uit Brandon's bed. Hij ziet dat Ruby en Ash aan het filmen zijn en fluistert naar de camera's van de telefoons:" wasupp guyyss" ik zeg:" you wanna have soms fun? Then come out your bed and jump on Brandon's bed with us" hij knikt en komt uit bed. We gaan alledrie heel rustig in Brandon's bed en ondertussen nam Jacob ook zijn telefoon en die van Hunter en hij begon ook te filmen. Als we alledrie op zijn bed zijn fluister ik: ik tel tot 3 en dan gaan we alle Drie tegelijker tijd op hem springen Oké? Iedereen knikt.

Ik tel af: een tweede drie... En springeeennn! Met een harde knal vallen we op Brandon die recht springt van het verschieten en :"  Aw!"  Roept. Omdat hij hem recht zette ben ik hard tegen Hunter aan gebotst met mijn hoofd en liggen we nu allebei op de grond. Iedereen schiet in de lag en ze stoppen met filmen. We sturen alles door in de groep en iedereen moet ermee lachen.


Pov Brandon

AWW! Opeens hoor ik een enorme knal en voel ik heel veel zwaar gewicht op me liggen. Ik spring recht. Hoor nog een knal en daarna gelach. Ik doe mijn ogen open en zie Lune en Hunter op de grond liggen. Iedereen schiet in de lach en opeens krijg ik een bericht in de groupchat: Ruby send video. Ash send video. Jacob send video. Hunter send video. Lune send video. Nadia send video. Ik kijk ze een voor een en moet opeens super hard lachen.


@●@○@●@○@●@○@●@○@●@○@●@○@●@○@●@○@●@○@●@


Heyy

Sorry

Sorry 

Sorry

En

Nog

Eens

Sorry

Ik ben de afgelopen dagen / week niet echt actief geweest maar het lukt me wel. 


Eerst stond ik in een ranglijst. Dan niet meer. Dan wel opnieuw. En nu weer niet meer.


Meer ISS er niks te zeggen 

Bye


Block or notWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu