■DE VOLGENDE DAG■
Pov Millie
Vandaag is de dag dat ik vertrek naar Londen om als verassing op hun show en meet and greets kom. Nu zit ik net in de taxi voor naar het vliegveld te gaan. Opeens komt er In My Blood van Shawn Mendes en ik hoor de taxi chauffeur stilletjes meezingen. " jij mag ook meezingen hoor" zegt hij na deze lyrics: Help me. Its like the walls are caving in. Dan zing ik nog mee: sometimes i feel like giving but but i just can't it isn' t in my blood. En dan zwijg ik even omdat ik dit stukje niet ken. Tot er weer een deel komt dat ik wel ken en zing ik verder. Zo gaat het verder en verder totdat het liedje afgelopen is.
" Je moet dit liedje zingen op de show als je gaat zingen. Je bent echt heel goed! " zegt de chauffeur heel blij. " hmm maar ik ken de rest niet van het liedje." Antwoord ik een beetje sip maar ook dom want ik was vergeten dat ik niet de enige ga zijn op het podium en dat mijn vrienden en Jacob me gaan kunnen helpen moest ik de tekst vergeten. " ga je dan alleen zingen?" Vraagt de chauffeur nog. " Je je hebt gelijk!" Krijgt hij als antwoord van mij en ik haal er meteen mijn telefoon bij.
~GiRlS sQuAdD~
Me: wie kent er het liedje { in my blood } van < Shawn MENDES >
Naoom: ikkkeee!!!
Maddiiee: Ikkk!
Nadiiaa: mee too!
Luneee: ja DUHHH
Me: helpen jullie me dan met de tekst als ik het vergeet op podium?
Rubyy: hoe bedoel je op podium?
Maddiiee: je bent toch in Amerika en wij zijn in Londen?
Me: heb je het hen nog niet verteld @Luneee ?
Luneee: nee nog niet. Wacht zijn alle meisjes online nu?
Kenzz: jaaa
Rubyy: mij heb je al gezien!
Maddiiee: ^
Nadiiaa: ^^
Naoom: ^^^
Laurr: @Luneee wat heb je ons te vertellen?
Luneee: wel ik weet toevallig dat er twee personen elkaar leuk vinden dus ga ik ze koppelen! Daarom heb ik tickets gekocht voor Millie voor Jacob zijn concert en meet and greets met ons zodat ze dan kunnen afspreken en de rest weet je denk ik wel al.
Me: ja zoveel moest je nu ook niet zeggen😥 gewoon die tickets was al genoeg.
Kenzz: hi tis Johnny hier, Kenzie is naar de wc en haar telefoon stond nog aan door jullie gesprek. Waar hebben we het over?
Me: lees maar terug😥😣
Kenzz: aha zo dus wel Jacob zal blij zijn, hij zit constant te praten over stranger ThInGs en dat jij zijn fav actrisse ben want jij bent toch Millss in Kenzies telefoon? Of niet?
Me: haha jawel hmm good om te weten thx. Ik moet gaan ben aan het vliegveld tot over een paar uurtjes!!
Kenzz: Kenzie is daar, byye
Rubyy: bye Johnn en Millie!
Maddiiee: byyyeyeye
Laurr: bye yeye? @maddiiee
Maddiiee: gewoon voor de fun.
Me: bye👋
Ik stop mijn telefoon weg in mijn zak van mijn jas en stap uit. Ik help de chauffeur met mijn koffers uit de achterbak van de auto te halen en na het betalen vertrek ik naar de Starbucks.
Daar tref ik Carson, Annie, Hayden, Hayley en Carsons hondje aan. Ik zwaai naar ze en ze zeggen gedag. " welk vliegtuig moeten jullie nemen? " vraag ik. " naar Londen voor Jacobs concert. " antwoord Annie. " Ik OOK!!" Antwoord ik blij. "Ben jij ook special guest?" Vraagt Hayley. " Nee nee ik ga gewoon naar Jacobs concert en meet en greet om Jacob te zien en wat rond te hangen. " antwoord ik serieuzer dan bedoeld. " Wel volg ons maar of we komen nog te laat" zegt Hayden nadat we:" aan alle passagiers voor het vliegtuig richting Londen: gelieve uw bagage in te laden en u aan te melden. Over tien minuten vertrekt dit vliegtuig." Horen. We volgen Hayden naar de bagage plaats en plaatsen alle bagage erin. Dan melden we ons aan bij dat klein secretariaat dingetje daar en stappen we in.
○○○○○~~~~~●●●●●~~~~~○○○○○~~~~~●●●●●~~~~~○○○○○~~~~~●●●●●~~~~~○○○○○~~~~~●●●●●~~~~~○○○○○~~~~~●●●●●
HOII
ja ik ben dus terug maar morgen ga ik pas mijn tweede deel plaatsen want ik ben MOE
¤BYEYE¤
JE LEEST
Block or not
Fanfiction*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...