Pov Lune
De meet and greets zijn gedaan en de show komt eraan (dat rijmt) en ik ben best wel zenuwachtig. Dit is letterlijk mijn allereerste show met publiek. Dan vraag ik aan onze GROEP / BENDE :Ben ik de enige die hier nerveus is of ben ik niet alleen. Meteen antwoord Naomi dat het ook haar eerste optreden is en ook zij is erg nerveus dus was ik blij dat ik niet de enige ben.
Na een tijdje is het Jacob zijn beurt en ik kijk hoe hij het doet. Ik zie dat Naomi ook meekijkt en zeg: zo gaan wij het ook doen. Daarna komt Jacob van het podium en wenst ons succes maar we worden tegen gehouden door Tony. Hij gaat het podium op en zegt: beste fans jullie verwachten 1 special guest en ze is er ook maar de plannen zijn een beetje verandert waardoor er 2 special guests zijn: geef ze een daverend applaus hier zijn Lune en Naomiiiii!!!! We lachen en gaan het podium op. We horen heel erg veel geklap en ik hoor ook een paar fans #Jane roepen. Daardoor moet ik nog meer lachen.
Dan beginnen we met zingen:
Naomi: i don't Know
Ik: why you do this to me
Naomi: you're so cold
Ik: you'll be playing like ye ye ye ye ye ye ye ye yeahhhhh
.........
Als het concert is afgelopen komt Tony bij ons staan en zegt:
"Jongens en meisjes jullie hebben dit geweldig gedaan jullie moeten nog gewoon een soort van interview afleggen met een meisje voor haar YouTube kanaal. Dus ga maar BACK STAGE ze staat al te wachten."
We gaan naar de deur om BACK STAGE te gaan en wie stond daar: " Sophieee!!!!"
'Luneee'
"OMG wat doe je hier?"
'Naar jou kijken'
"OMG hoe wist je Dit?"
'Social media'
"OMG das zo lief"
' ja maar ik wil jullie graag interviewen'
" oké kom maar binnen"
En ik doe de deur open met ons pasje.
" zo blijkbaar kennen jullie elkaar al?"
Vraagt Lauren.
'Yep dit is mijn buurmeisje'
"Owh okay"
☆☆☆☆☆
Ik ben FREAKIN ZENUWACHTIGEN NERVEUS VOOR morgen
Bye
JE LEEST
Block or not
Fanfic*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...