Pov Hunter
De show is net afgelopen en alle fans hebben de zaal verlaten. Wij zitten nog backstage wat onnozel te doen. Dan komt onze manager opeens binnen die we al een tijdje niet meer hadden gezien. " Ik heb een belangrijke mededeling dus mag ik even jullie aandacht?" Iedereen kijkt op en de manager zegt als vervolg: " wij hebben een paar special guests. " En meteen vroeg ik " Wie?" Waarop de manager antwoorde: " Annie Leblanc, haar zusje Hayley Leblanc en Hayden Summerrall. " " jeej dan zijn we met 14 mensen ofzo" zegt Ruby. " goed geteld zo weten jullie dat ook." antwoord de manager en gaat terug weg.
"Lune, dan kan jij Hannie real maken!" Roept Naomi. " jaaa goed idee" zegt Lauren. " jaaa!!" Roept Nadia ook. " jij kunt dat toch zo goed." Zegt Ashton. " oké dan ga ik Hannie real maken" zegt Lune bevestigend. Iedereen juicht zo wat. En dan gaan we naar ons hotel. We hebben een day off dus vrij.
" wat gaan we doen" zeg ik als ik in de zetel neerplof in de hotelkamer van weet ik veel wie. Ik ben letterlijk vergeten in welke kamer we nu zitten. Ik kijk rond maar herken de spullen niet eens. " zwembad?" Vraagt Lune. " jaaa zwemmen" antwoord Brandon. " oké we gaan zwemmen" besluit Maddie. " over een kwartier beneden" zegt Naomi nog en verdwijnt uit de kamer. Dus niet van Naomi en Lune. " hmm in welke kamer zijn we eigenlijk, ik heb niet gekeken." Vraag ik. " kamer van Johnny" (Johnny en Hunter deelden toch geen kamer he? Ik ben het vergeten dus sorry als ik verkeerd zit.) Antwoord Kenz. Iedereen verlaat de kamer dus ga ik ook en ga ik naar mijn kamer waar ik wat gerief neem, wat zwembad speelgoed zoals een water pistool en water ballonnen.
Als ik klaar ben met mijn zwembroek aan te doen, neem ik nog een t-shirt en broek en doe de t-shirt aan en stop de broek in mijn rugzak. Daar stop ik ook wat geld en gel in. Als ik klaar ben ga ik nog naar de wc en ga ik meteen naar beneden. Als ik daar ben aangekomen zie ik dat ik niet de eerste ben, Brandon is er ook al en die is bezig op zijn telefoon.
Om te lachen geef ik hem een stomp en zeg om te plagen" supp bro, moet jij niet bij Lune zijn." Hij begint te blozen en zegt" en jij, moet jij niet bij Nadia zijn" zegt hij heel irrittand. Ik geef hem een stomp en opeens word ik weg geduwt en als ik kijk wie het is zie ik Lune grijnzend staan kijken en Brandon die zijn lachen niet kan in houden. " komt ervan als je iemand plaagt waar ik veel om geef" zegt ze nog en Brandon geeft haar een knuffel. Ik probeer boos te kijken en zeg: "wacht maar. Jullie krijg ik nog wel." En net op dat moment kwam Nadia aanlopend en zegt: " laat hun maar gerust." Met een knip oog en geeft me een kus terwijl ze me mee sleept naar de deur. Ik glimlach wat en we wachten op de rest.
(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)(:)
Supp
Kben ziek dus besteed weinig tijd op WATTPAD vandaag
Gewoon dit hoofdstuk plaatsen en dat is alles.
Ik HOOP dat ik morgen nog ziek ben dan hoef ik niet naar school.
Dat was het dan dus bye
JE LEEST
Block or not
Fanfiction*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...