Pov Jacob
"En hoe vind jij de groep al tot nu toe?" Vraag ik Millie nadat ze al weer wat vrolijker is. "Best wel leuk, Lune is een hele goede vriendin maar dat zijn alle meisjes natuurlijk. En de jongens bwah, valt wel mee." Zegt ze als antwoord. "En waarom is Lune dan een hele goede vriendin als ik het weten mag?" Vraag ik omdat ik niet meteen wil vragen wat ze van mij al vind. "Nou ja Lune is ook wel degene die heel dit verzonnen heeft en daar ben ik echt heel blij om want zij heeft er ook voor gezorgd dat ik er zo mooi uitzie enzo." Hmm bedoelt ze daarmee dat ze blij is dat ze met mij op date is of niet? Ik weet het niet maar ik ga het niet vragen. Dan vraagt Millie:" en wat vind jij van de groep? Want jij bent er al langer mee dan ik dus vertel." En ik geef een eerlijk antwoord:
"De jongens zijn wel tof om mee op te trekken en als we dan een gesprek beginnen is dat steeds over het zelfde onderwerp." "Meisjes?" Vraagt Millie. "Yep." Antwoord ik. "En de meisjes zelf hoe zijn die in jou ogen?" "Zoals je waarschijnlijk wel al zal weten is Lune de cupido in de hele groep en mijn ex. De rest van de meisjes zijn wel tof als ze niet vervelend of moe zijn. " zeg ik een beetje lachend. "Heb je spijt van je relatie met Lune of niet echt?" Vraagt ze.
Pov Millie
"Heb je spijt van je relatie met Lune of niet echt?" Vraag ik Jacob met een beetje angst aangezien we toch over dat soort onderwerp aan het praten zijn. "In het begin wel omdat ik toen nog gevoelens voor haar had maar nu ben ik er wel over. En zijn we best Friends." Zegt hij. Ik had hem daarstraks ook al verteld dat ik Lune heel dankbaar ben omdat ze dit allemaal heeft geregeld en dat ik dus heel erg blij ben om hier te zijn. En door dat te zeggen hoopte ik al dat hij het toch al zou door hebben dat ik de date leuk vind maar hij ging er verder niet op in dus doe ik dat ook niet.
○●○●○●○●○●□■□■□■□■□■♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡◇♧◇♧◇♧◇♧◇♧°•°•°•°•°•☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪¤《¤《¤《¤《¤《》¡》¡》¡》¡》¡¿]¿]¿]¿]¿][}[}[}}[}[}{>{>{>{>{><|<|<|<|<|\~\~\~\~\~'.'.'.'.'.
Sorry sorry sorry voor het hele klein hoofdstukje maar ik heb het in deze week erg druk gehad maar het is me toch gelukt om 2 keer te schrijven voor dit boek.
En sorry sorry sorry Sus dat ik deze week niet meer in jouw boek kan schrijven maar ik beloof morgen een nieuw hoofdstukje xx en ik ga altijd mijn beloftes na xxx
Ik weet dat je vorige 2 schrijfsters het opgaven maar als je me goed kent weet je dat ik het nooit never ever opgeef. Echt nooit. Er is nog nooit iets in mijn leven gebeurt waar ik het opgaf. Dus geen zorgen.
Dan ga ik nu weer... morgen school....): ):
Bye xxxx
JE LEEST
Block or not
Fanfiction*onbekend heeft u toegevoegd* Onbekend: hey Ik: hey, wie is dit? Onbekend: zeg ik niet😋 Ik: waarom? Onbekend: raad eens😛 Ik: ofwel zeg je het ofwel ga ik je blokkeren Onbekend: .... Dit is een boek dat gaat over een meisje met een heel ingewikkel...