5. kapitola

37 3 0
                                    

V nemocnici Ema pobudla ešte dva dni a pustili ju domov. Rodičom ani nepovedala, čo sa jej stalo. Tie ich starosti. Aj tak ich majú dosť.
Polícia sa pýtala, Ema odpovedala a nakoniec aj tak nikoho nenašli.
Nastal deň D. Bakalárske promócie. Ema získala diplom a s rodinou boli na obede. Samozrejme za jej peniaze.
Prišla domov si oddýchnuť od školy, ponavštevovať súrodencov, starých rodičov, priateľov a samozrejme aj s priateľmi osláviť. Dokonca z mesta, kde žije babka s dedkom prišiel Tomáš. Ten je len o cca rok mladší. Jeho prítomnosť Emu potešila. Dokonca to nepreháňala s pitím. Celú oslavu prerozprávali a trávili čas viac-menej spolu. Stále si mali čo povedať. ,,Ema, videl som ťa v správach. Teda bolo tam dievča podobajúce sa na teba. Len do tváre jej nebolo vidno." ,,Fakt? A príbeh bol o čom?" ,,Znásilnili ju a na druhý deň na intráku odpadla. Spolubývajúca jej zavolala sanitku." Emu zmrazilo. Jej príbeh bol v správach. Nestála o ľútosť. Stále spomienka na ten večer bolela.
Tomášovmu oku neušla Emina reakcia. Poznal ju dosť dlho. Keď bola u starkovcov, bývali spolu vonku. A cez školský rok ju tiez prišiel pozrieť, príp. prevolali večer.
Chytil ju za ruku a následne vtiahol do svojho objatia. To už ale Ema nevydržala a rozplakala sa. Slzy padali na Tomášove obľúbené tričko. On ju len hladil po chrbte a šeptal upokojujúce slová. Mal šťastie, že tá baba nenosí make up. Mal by po tričku. Aj tak ho nevyperie. Slzy dievčaťa, ktoré ľúbi sú cennejšie ako opraté tričko.

Prečo?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt