Гаррі був юнаком знатним. Багаті батьки забезпечували їх з сестрою всім - новим одягом , гаджетами , іграшками тощо , а головне іміджем. Спочатку їх народження вони були відомі вже всій країні.
Батько актор , якого люблять і шанують за його ролі в світових стрічках , мати - грала в театрі. Їхнє знайомство відбулося як за бажанням долі.
Молодий Антоніо - вродливий юнак з чорними очима і білявими кучерями , які підкорили не одну дівчину , струнке підтянуте тіло , яке також манило жінок . Антоніо це знав , і кожен раз користувався цим , але він вибагливий , нікого не слухає , його бажання бути першим давало йому все , що він забажав , не завжди добрим шляхом. Одного разу коли "зірці" несподобалась кава , яку йому дістали з кінця міста , він відправив свого гримера замінити на інше , але хлопчину збила машина , коли той переходив дорогу . Через три дні Антоніо наважився надіслати йому в лікарню кілька апельсинів і листівку , в якій писало "Видужуй , в інший раз будь обачним " .
Після цього випадку життя Антоніо кардинально змінилося .
Сестра Оллі (гример) побачивши цю нахабну записку , цього боязливого "героя" , непобоялася піти і виказати Антоніо все в очі , змусити вибачитись перед братом. Клер пішла замість брата на роботу і побачивши Антоніо вона сказала йому все , що думає про нього і пішла . Антоніо почав відчувати , якусь провину і невідомі йому раніше відчуття-кохання . Актор пішов до Оллі вибачився , поговоривши з хлопцем зрозумів , як живуть прості люди , змусив себе дещо замислитись над собою . Антоніо зблизився з Оллі , а особливо з Клер , яка теж почала дещо відчувати до молодого актора. Всі газети були в фотографіях Клер і Антоніо , які разом проводили дуже багато часу . Через три роки в них було весілля.
Після цього випадку з Оллі , Антоніо отримав люблячу дружину ,двох хороших дітей , змінив своє світобачення , почав допомагати людям . Чи це доля вказала шлях молодму чоловікові? Чи нагоридила вона його?
(Це просто початок історії про дітей Антоніо і Клер, тому все коротко )
ПЕРСОНАЖІ
Гаррі Рігз-головний герой
Джудіт Рігз-сестра
Антоніо Рігз-батько
Клер Рігз-мати
Оллі Гімпл-дядько , рідний брат Клер
Чендлер Греймс-найкращий друг Гаррі
Пейпер Форбс-дівчина в яку закохався Чендлер
Девід Робінсон і Сара Майклсон-були найкращими друзями з Гаррі
Бетті Джонс
Кара Кінг
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доля
Teen FictionЦя історія починається з життя Гаррі , а продовжується життям другорядних персонажів . В цій історії душа автора , моя душа . Хочу щоб ти читачу насолоджувався цією історією , так як і я , жив нею , так як і я . Вона не досконала , але для моєї нас...