VIII

25 1 0
                                    

Моя спальня , ліжко , думки ...
«Яка мила була та дівчина ... Бетті здається ... Вона так хвилювалася коли сказала це миле «привіт» . Цікаво вона давно хотіла це сказати ? Надіюся я її не образив , коли перервав нашу розмову , потрібно буде якось вибачитись перед нею . Але можливо їй все одно , але тоді вона б так не соромилась мене . Не знаю ...
Чому я всім переймаюся ? Чому все приймаю так близько до серця ? Що зі мною діється ? Кожна подія , кожне слово сказане в мій адрес , над всім цим я мушу подумати , чому ? Багато людей просто живуть і не переймаються зовсім нічим , а я вічно думаю над чимось . Можливо це мені тільки здається .
А як же Чед ? Чому він вчора не прийшов ? Мабуть в нього знову проблеми ... Коли вже він мені все розповість ? Цікаво , що ж могло трапитися , щоб його викинули з вікна ? Добре , що там був басейн , а наче навіть не знаю , щоб я зробив ? Що діється з тим хлопцем . Він такий добрий , і всі цим користуються , а ще плюс його батьки завжди сваряться , і він не хоче поділитися цим . Чому ? ...»
Дзвінок в двері перервав всі мої роздуми , можливо це й найкраще . Сьогодні неділя , мої батьки пішли до друзів , а залишився вдома . Ніколи не любив ходити до їх «друзів» , вони всі егоїсти , не можу терпіти таких люде , яким все одно на долю інших . «Все , годі Гаррі» - сказав я сам собі . Піду краще відкрию двері , а то вже хтось , там , зачекався .
- Ооо... не вже ти з'явився ? - з часточкою сарказму , сказав я .
- Хахах... Як смішно . - такою ж манерою, відповів мені Чендлер .
- Заходь .
Ми з Чендлером пішли на кухню , я зварив нам кофе , і ми почали нашу довгоочікувану розмову :
- Може розповіси мені , що трапилося ? І чому ти не прийшов вчора , як ми домовлялися ?
- Це все так круто ! Ти просто не уявляєш , що сталося ! Мені здається , що все таки вона буде моя . Але трохи соромно , що мене викинули з вікна , але це зовсім не проблема , порівняно з тим , що сталося , там .
- Ну давай вже , розповідай ! - з нетерпінням , сказав я .
- Давай , я почну з самого початку . Коли ми , тільки но ввійшли в будинок , я одразу помітив Пейпер , як вона йде на другий поверх , а за нею , два вилупки . Тоді я повинен був залишити тебе , але я також помітив , що не дарма , але зараз не про це . Отже я піднявся слідом за ними , вони пішли в спальню і залишили двері не закритими , там крім нас чотирьох нікого більше не було . Тоді я побачив , що ці вилупки почали ціплятися до неї , домагатися її , але я ще не був впевнений в цьому , тому що важко було розгледіти все через не велику щілину . Через хвилину , вона почала кричати , тоді вже точно все було зрозуміло , чого вони домагаються . Я швидко увійшов в ті двері , і накинувся на одного з них , Пейпер була дуже налякана . А потім другий мене впіймав , і вони вже обидва схопили мене , а далі ти знаєш , що сталося ... Але я бачив її перелякане обличчя , їх погляд . Вона точно помітила мене , я думаю ,що тепер я доб'юся її уваги . Так , а тепер я хочу дізнатися , що це була за дівчина ? Надіюся , ти нічого не хотів приховати від мене ? Хоч я був переляканий , до смерті , але я все помічаю мій любий друже , все . - посміхаючись , казав Чендлер .
Я вперше за останній час , бачу його по-справжньому щасливим , але батьківські проблеми не роблять це щастя повноцінним .
- Ну , як тобі сказати . Я думаю нічого серйозно , вона просто привіталася зі мною , і все .
- Все ? Чому все? Вона почервоніла коли привіталася з тобою?
- Здається , трохи так , і що з того ?
- Ну тут друже мій , все зрозуміло . Вона втюрилась в тебе ! - радісно сказав Чендлер .
- Ні ! Ти що ?! Вона ж мене зовсім не знає , як вона може закохатися в людину, з якою ніколи не розмовляла ?
- Чув про кохання з першого погляду ? Не всі закохуються так , як ти . Можливо , вона вже давно за тобою стежить , але тільки тоді , наважилася поговорити з тобою .
- А знаєш що ? Це справді може виявитися правдою . Коли я їй представився , вона сказала , що знає , як мене звати .
- Я ж про це тобі й говорю !Хоча тебе знають майже всі , але дівчина явно давно в тебе закохана ! А як її звати ?
- Бетті .
- Так , я все зрозумів , але залишилось тільки одне питання , ваша розмова перервалася через мене ?
- Ну так , я ж повинен був витягнути тебе з води .
- Вибач , і дякую за порятунок .
- Не має за що вибачатися .
«Я так люблю наші розмови з Чендлером . Сьогодні він такий щасливий , радісний , і я вже не хотів псувати цей прекрасний день , розмовами про його батьків , тим паче він сам повинен мені все розповісти , це якось не виховано буде , якщо я запитаю його прямо . Але це мене зовсім не стосується . Чому він повинен розповідати мені про це ? Це їхні негаразди , і я не повинен лізти туди , де мені не місце . Якщо він наважиться розповісти все сам , от тоді вже добре , а так ... Але я просто хочу йому допомогти . Так все ! Думки в сторону , Чендлер , ще досі тут .»
- Ей ... ? Друже , все в порядку ? - хлопець почав водити рукою в мене перед обличчям .
- Так , звісно ! Ходімо , щось подивимось . - оговтавшись , запропонував я .
- Ок . Дивився фільм «На межі» ? Він опинився в рейтингу моїх улюблених фільмів .
- Ні , не дивився , але якщо він в рейтингу , тоді ми обов'язково повинні подивитися його !
- Тоді , чого ми чекаємо ? Ходімо !
До вечора , ми з Чендлером дивилися його улюблений фільм . Він був правий , фільм дуже цікавий . Чендлер розуміється на хорошому кіно , поганий фільм ніколи не порадить. Після фільму , ми ще трохи поговорили про школу , хлопець допоміг мені з домашкою , я ще досі не можу наздогнати програму .Коли Чед пішов додому , я знову пішов до своєї кімнати . Я почав відчувати , що мені краще , душевно краще . В моїх думках , вже не так часто з'являються болючі спогади про сестру , я почав більше думати про проблеми і досягнення найкращого друга .
Вже десята година , батьків ще досі не має , певне вони добре веселяться у своїх «друзів» , я радий за них , вони вже давно так довго не затримувались в гостях , і по троху починають вести свій звичний стиль життя : прийоми , вечірки , бали - це забирає в них багато часу .
Я намагався заснути , але звук повідомлення перервав цю спробу . Можливо , це Чендлер .
Я взяв до рук телефон , і побачив , що номер - невідомий . В голові одразу промайнула думка «Хто ж це може бути?» , але зміст повідомлення все роз'яснив .
«Привіт , це я , Бетті . Тобі мабуть цікаво , звідки в мене твій номер? Моя подруга попросила його в  твого друга . Чесно не знаю , як їй це вдалося . Я знаю , що завтра , якщо ми побачимося , мені буде дуже соромно , але все ж таки , я повинна це сказати . Спочатку , я хотіла написати тобі листа , але подруги відмовили мене , сказали , що це минуле століття , і знайшли для мене твій номер , і я вже забагато написала , як на СМС , але ... Справа в тому , що я тебе кохаю , і вже давно . Я ніяк не могла наважитися поговорити з тобою , а коли наважилася , то наша розмова перервалася .»

ДоляWhere stories live. Discover now