Три дні промайнули зовсім не помітно . Все по троху налагоджується : в школі і вдома на мене завжди чекають , але моя Джудіт … В середу я був навідати її , приніс їй свіжих квітів , розказав про вечірку , обіцяв навідати її ще раз , найближчим часом . Мені так не вистачає наших вечорів на кухні , розмов …
Коли я спостерігаю за людьми на вулиці , і бачу брата з сестрою , вони такі не рідні , чужі , звісно вони піклуються один про одного , люблять один одного , але ніхто з них це не показує . Ми ж з Джудіт ніколи не приховували наших почуттів , завжди готові були розповісти всі секрети , ми з радістю допомагали один одному , ніхто з нас не соромився цього . Але я не можу повірити , як я не побачив , не відчув , що з нею відбувається . Коли Джудіт почала зустрічатися з Майклом , вона потихеньку почала холодніти до мене , але чому я не придав цьому ніякого значення ? Я сам був захоплений скорим приїздом Сари , я чекав на неї , думав тільки про неї , більше мене нічого не турбувало . Чому все саме так ? Я ж міг все виправити ? Якщо б я помітив вчасно ? … Скоро вечірка … На яку я зовсім не готовий …
- Гаррі ! Спускайся вечеряти ! – гукала мама .
- Вже йду !
Я спустився вниз . Батько з мамою вже сиділи за столом , чекали на мене . Це вперше після … ми вечеряли разом . Спочатку була тиша , ми просто дивилися один на одного , потім батько почав :
- Я вже давно не знімався в кіно , і не буду . Це кардинальне рішення , я обмірковував вже давно . В нас є непоганий бізнес , і я вже не в тому віці . Тому я вирішив сказати це публічно , завтра на весняному балу . Ви ж підтримаєте мене ?
- Звісно , ми разом підемо до преси і оголосимо твоє рішення . – з радістю в очах відповіла мати . Клер вже давно мріяла , щоб Антоніо покинув кіно . Їй завжди було важко дивитися , як знімаються романтичні моменти , але вона цього ніколи не показувала .
- Я не піду !
- Чому ? – запитав батько .
- Сьогодні ми з Чендлером йдемо на вечірку до Пейпер Форбс . – пояснив я .
- Це донька помічника мера ? – з посмішкою запитав Антоніо .
- Так . Чендлер вмовив мене піти , я не міг йому відмовити .
- В честь чого вечірка ? – запитала мама.
- Чесно , я незнаю . Я забув спитати в Чеда , але запрошена вся …
Не встиг договорити я , подзвонив телефон :
- Алло , Гаррі , ти вже зібрався ? Я вже не можу дочекатися , щоб її побачити . – швидко говорив Чед .
- Алло , не спіши . Я вже йду одягатися .
- Я думав ти вже готовий .
- Ні , але я швидко . Я зовсім забув запитати, в честь чого вечірка?
- День народження звісно !
- А подарунок?
- Я вже давно купив його .
- А я ?
- Твій ми по дорозі купимо .
- Ок , чекай , я скоро заїду . До зустрічі .
Я подякував мамі за чудову вечерю , й побіг одягатися . Я не хотів виглядати , як мажор , і тим більше Чендлер повинен бути в центрі уваги , тому я одягнув найбанальніший одяг : джинси , футболка , куртка . Миттю спустившись з кімнати , я пішов на двір і завів машину , і вже моя нога торкається педалі газу . Через десять хвилин я вже був в Чендлера , він вже чекав мене на подвір’ї .
- Нарешті ! – сідаючи в машину , полегшено сказав хлопець .
По дорозі ми купили мій подарунок Пейпер , і через декілька хвилин ми вже на вечірці. З машини було видно , що дім повний людей , а музику було чутно ще за п’ятсот футів від дому . Чендлер не міг дочекатися коли ми вже вийдемо з машини , а я не міг наважитися піти туди .
- Ходімо !
- Я не можу ! – сказав я , відчуваючи провину .
- Оце вже ні , друже ! Я думав ми все вияснили ?! – вмовляв Чед.
- Ну гаразд ! Вмовив . – налаштувавшись, сказав я.
Ми вийшли з машини , гучна музика одразу поглинула мене , я нічого не чув тільки її , музику. Я просто слідував за Чендлером , спочатку ми пішли до столу з напоями . На столі тільки пиво , і якиїсь пунш . Чед нічого не пив , а от я вирішив налити собі трохи пуншу , він був дещо гіркий , там теж був алкоголь . Я сів біля вікна , і просто почав спостерігати за всіма , а Чендлер похлопав мене по плечу , сказав: «Розслабся , я скоро повернусь .» - і чуркнув на другий поверх . Люди були такі веселі і вже п’яні . Великий будинок був повний людей , через великі вікна на першому поверсі , можна було дивитися , що відбувається на подвір’ї . Всі розважалися , а мені навіть пунш не ліз в горло , тому я вирішив взяти кусок піци і вийти на двір , подихати свіжим повітрям .
Я оперся на капот своєї машини , і доїдав свою піццу .
Як же добре на свіжому повітрі . Темне небо , в якому відніються зорі , вони такі прекрасні . Чому ніхто не зважає на них ? Я насолоджувався ними , поки ніжний голос не відволік мене .
- Привіт . – тихо сказала дівчина.
Вона соромилася підходити до мене , я помітив біля басейну її подруг , які обговорювали те , що відбувається .
- Привіт . – усміхнувся я .
Вона так мило на мене дивилася , так захопливо , її погляд такий ніжний і невинний , в карих очах мерехтіло світло , її обличчя було мені дещо знайоме , але де я міг її бачити ? Наймовірніше в школі .
- Я Бетті . – вона представилася , і почервоніла .
- Я Гаррі . – у відповідь , представився я .
- Я знаю . – заправляючи волосся за вухо , сказала вона .
І тут наша розмова перервалася , гучні крики не давали сказати ні слова, і я побачив , що Чендлера хочуть викинути з другого поверху в басейн , але він не вміє плавати . Я швидко підбіг до басейну , його вже скинули . Я миттю скочив у воду і допоміг йому вибратися . Ми не чули один одного через ті гучні крики , тоді ми швидко пішли до машину .
- Що сталося ? – я був в шоці .
- Будь-ласка їдьмо додому , завтра приїду до тебе і все розповім . – присоромлено відповів хлопець .
Цілу дорогу ми мовчали . Мої думки були переповнені , я думав про Бетті , намагався зрозуміти всю цю ситуацію з Чедом . Дивлячись на хлопця я задавався тільки одним питанням : "Що сталося ?"
Я з нетерпінням чекав завтрашніго дня .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доля
Teen FictionЦя історія починається з життя Гаррі , а продовжується життям другорядних персонажів . В цій історії душа автора , моя душа . Хочу щоб ти читачу насолоджувався цією історією , так як і я , жив нею , так як і я . Вона не досконала , але для моєї нас...