.V.

31 1 0
                                    

Вибір Джудіт був зроблений . Цей вибір вплинув на все життя Гаррі , його батьків і друзів . Якщо б Гаррі стежив за своєю сестрою , якби він скоріш дізнався про всю цю історію , якщо...
Доля визначила все . Ніхто неперечив їй , і  вона зробила свою місію .
Колись доля усміхнулася нахабному Антоніо , подарувала йому щастя , але зараз ...
  Були гучні похорони Джудіт поховали достойно . Гаррі було дуже погано , але його друзі були біля нього й допомагали як могли. Сара й Чендлер кожну хвилину підримували хлопця морально й фізично , Гаррі відтоді не міг заснути , його стан був жахливий . Антоніо і Клер були ввідчаї , на них не можливо було дивитися без сліз  . Оллі також приїхав на похорони , дізнавшись про все він був в повному шоці . А що до Майкла , він теж потрапив до лікарні і Гаррі вирішив не чіпати хлопця , його доля вже визначена .
Після поховання вся родина зібралася разом за великим столом в вітальні , всі просто дивилися один на одного , не здавали ні звуку , тиша повисла в повітрі.
Заплакані і невиспані очі Гаррі дивилися на Оллі , який досі був в шоці від цієї ситуації , а ще він дивився на батьків ,які сиділи в обнімку . Клер і Антоніо не могли повірити що їхньої кровиночки не стало , вона ж була така молода , така сонячна , весела , розумна , стримана , що з нею сталося ? Гаррі ще трохи посидівши , в цій мрачній тиші , пішов на верх , в свою кімнату . Тільки там хлопець міг побути собою , виявити свої справжні почуття .
Гаррі ліг обличчям на ліжко , і просто лежав , лежав і слухав тишу , яка його переслідувала , через цю тишу він вже кілька днів не може заснути . Його мучили різні думки , можливо - совість . Але як він не помітив стан сестри ? Як? - ці питання були перед його очима , вони давили на хлопця , не давали йому покою , кожну хвилину він думав над цим , і кожен раз не міг зосередитися , його щось збивало - спогад про смерть його улюбленої сестри . Гаррі лежав ... він чув кроки ... кроки , які ставали все гучнішими й гучнішими , хтось йде до нього  . Хлопець швидко піднявся з ліжка й став плечима до дверей і обличчям до вікна .
Двері потихеньку відчиняються ...
- Гаррі ... - сказала мати й вже тихо підходила до хлопця .
- ... - він просто мовчав , а серце вистрибувало з грудей при кожному кроці матері.
- Синку , нам потрібно поговорити . - жінка поклала руку на плече сина .
- ... - Гаррі тільки здрогнув .
- Сину .- стривожино сказала вона .
Гаррі не міг нічого говорити , в нього просто відібрало мову . Хлопець просто обернувся до матері , яка з тривогою гукала його :
Гар...ррі ... - сльози не давали їй говорити , коли вона побачила його обличчя .
Хлопець був весь блідий , синяки під очима були такі великі , такі чорні , а самі очі були червоні , заплакані , крізь бліду шкіру було видно вени ... Мати ніколи не бачила свого сина таким . Для неї він завжди веселий Гаррі , такий добрий й вихований , такий вродливий й веселий ... Це не той Гаррі якого вона знає . Клер також переслідували різні думки , вона була стриманою , але цей випадок змінив кожного , її в тому числі .
Мати просто споглядала на сина , який боявся дивитися їй у вічі:
- Присядьмо . - сказала жінка , в її голосі був відчутний страх і біль .
- ... - хлопець просто кивнув головою й пішов слідом за матір'ю .
- Синку , ми з батьком вирішили , що деякий час ти будеш під охороною ... - мати сказала це , чекаючи реакції хлопця .
- Щ...що ? - тихо , ледве вимовляючи запитав Гаррі.
- Ми розуміємо , що зараз тобі потрібно побути самому ... , але ми боїмося за тебе . Синку , це все зарадити тебе й твоєї безпеки . Ти можеш робити всі свої справи , приводити друзів додому , просто охоронець буде приглядати за тобою , це лише на кілька днів .
- Навіщо ? Що я можу зробити ?! - все розуміючи запитував Гаррі . Хлопець про таке навіть не думав .
- Сину ... - незнаючи що відповісти сказала мати .
- Ні ! Не потрібні мені охоронці ! Зі мною все в порядку ! - обурено вже кричав хлопець .
- Але ...
- Ні ! - перебив він матір.
- Тоді я хочу , щоб Чендлер був біля тебе . - з надією сказала жінка.
- Він завжди біля мене . - відповів він.
- Нехай приходить в гості частіше . - з турботою сказала вона.
Мати й син ще довго говорили про всю цю ситуацію що до Гаррі , жінка хотіла вберегти сина , хотіла йому кращої долі ніж в Джудіт . Клер боялася , що через відчай Гаррі наважиться на самогубство , цей страх не давав їй покою , вона не хотіла втратити ще одну дитину  , її кровинку .
Після розмови з Гаррі жінка трохи заспокоїлася  і вирішила зателефонувати до Чендлера , аби той приглянув за Гаррі :
- Алло . - пролунав дзвінкий голос .
- Алло , Чендлер? - запитала Клер .
- Так , це ви місіс Рігз ? - запитав хлопець .
-  Так . Чендлере хочу щоб ти приглянув за Гаррі , щоб був завжди біля нього , я боюся щоб він не накоїв дурниць .- сказала жінка .
- Звісно місіс Рігз я пригляну за ним . - сказав Чендлер , на фоні його голосу були якісь крики .
- У вас там все впорядку ? - запитала жінка , розуміючи що відбувається.
- Так , звісно . - збрехав хлопець і поклав слухавку. Він не хотів щоб хтось знав про сварки його батьків. Життя Чендлера не було солодким , його батьки сваряться із-за кожної дрібниці , але колись вони були дружньою сім'єю , а зараз ...
   Декілька днів Гаррі не ходив в школу , його стан був просто жахливий . В ті дні Гаррі намагався заснути , ці спроби інколи були вдалими . Чендлер відвідував його кожен день після школи , підримував його так як міг , Гаррі був щасливий , що в нього є такий вірний друг . Але де його коханна?
Після похоронів Сара немов зникла  , хлопець не розумів  що сталося , чому вона не приходить відвідати його , де вона ? Він запитав батька що до неї , але той відповів , що не бачив її батьків навіть на похоронах , тільки Сару . Гаррі не міг зрозуміти , чому вона раптом припинила з ним спілкуватися , в соцмережі вона не заходила з вечірки , на СМС і дзвінки не відповідала . Хлопцеві здавалося , що весь світ проти нього , думки про самогубство також були в нього в голові , але він намагався не думати ні про що - це не допомагало . Гаррі вирішив , що краще загрузити себе навчанням , щоб дурні думки не лізли в голову , піти в понеділок в школу , досить сидіти вдома і нав'язувати себе .
 

ДоляWhere stories live. Discover now