VI

24 1 0
                                    

  - Гаррііі ... Гарріііі .... - гукає ніжний голос .
- Джудіт ? Це ти ? Де ти ?
- Гаррііі...
- Я тут ! Джудіт це ти?
В темній кімнаті відніється постать Джудіт , яка шукає брата .
- Джудіт , я тут ! Я тут ! ...
  Я тут ... Це був просто сон , просто сон - оговтоючись проговорював хлопець ; встаючи з ліжка , його погляд зупинився на годиннику , тільки 4:20 ...
Гаррі цілий ранок думав про цей сон ... Його сестра з'явилася і вона шукала його , що вона хотіла сказати ? Ці думки тривожили нашого героя , не давали покою .
Гаррі поснідав і зібрався до школи :
- Гаррі , синку , ти йдеш до школи ? - ніжно запитала мати . Клер турбувалася за сина , і була щаслива , що хлопець повертається до свого буденного життя .
-Так , бувай ! - швидко сказав він , і чуркнув в двері .
   Школа ... Гаррі нікого небачив з похоронів , окрім Чендлера . Як відреагують на нього ?
  Різні думки переповнювали хлопця , то змушували згадувати про смерть сестри , то забувати за весь світ , залишатися в собі , незважати ні на кого .
- Привіт ! - гукав Чендлер .
- Хей ! - у відповідь змахнув Гаррі рукою .
- Нарешті ! Я такий щасливий , що ти знову тут , зімною . - з усмішкою на обличчі говорив Чендлер. Проблеми в сім'ї і непорозуміння з однокласниками , дуже впливали на Чендлера , в нього зараз не самі кращі часи . Він турбувався про Гаррі  - це допомагало йому відволіктися від своїх власних проблем , проблем своїх батьків .
- Чед , я теж радий . Я тут , щоб загрузити себе навчанням , щоб не думати про весь цей жах , який відбувся , краще думати про уроки , і спасати тебе від цих придурків. - пояснив Гаррі .
- Нарешті мене врятують . Ну ходімо , друже . - сказав Чед , обнявши хлопця за плече , друзі щиро засміялися.
  Увійшовши в двері класу з усмішкою на обличчі , Гаррі одразу відчув на собі всі погляди однокласників , усмішка одразу зникла ; двоє друзів йшли до останньої парти ,  наш головний герой відчував , як за кожним його кроком , кожним поглядом стежать . Хоча Гаррі ненавидить майже всіх в цій школі , але він відчува деяке співчуття в їхніх поглядах , дехто навіть і словами підтримував хлопця , а хтось дивився на нього з обуренням . Сім уроків здавалися хлопцю одною миттю . Після їх закінчиння , як Гаррі і очікував , йому треба багато наздоганяти , і він нарешті зможе відволіктися від всіх небажаних думок , зайнятися навчанням .
Друзі йдучи додому розмовляли про навчання , що потрібно наздогнати , і  ще Чед розповів Гаррі , що  Пейпер знову влаштовує вечірку , на яку він дуже хоче піти ... :
- Ну друже , ходімо , буде круто . - вмовляв Чендлер.
- Ні , вечірка - це вже занадто . - сказав Гаррі , хлопець відчував , якщо він піде на ту вечірку , він завинить перед сестрою . Чому він веселиться , а вона там , на кладовищі ...?
- Тобі потрібно розвіятись , провести добре час . Неможна стільки мучити себе , звинувачувати . Ти не винен ні в чому , що сталося , доля зробила свій вибір , і ми повинні брати урок з усіх моментів нашого життя , а не залишатися в цих моментах .
- Мені здається , що я винний перед сестрою , що не міг її вберегти . Вона померла , а я тут збираюся на вечірку . - з важкістю говорив Гаррі . Ця розмова дійшла до смерті Джудіт , знову . - Все Чед , я пішов . Бувай . - хлопець швидко розверунувся і чуркнув геть .
- Але Гаррі ... Подзвони мені ! - на останок гукнув Чед.
Після цієї розмови Гаррі знову почав думати над кожним сказаним словом Чендлера , думав він всю дорогу додому , доки не зайшов до своєї кімнати , і свого ліжка ...  це все що йому треба ,  ліжко . Слова Чендлера весь час були в нього перед очима "Ми повинні брати урок з усіх моментів нашого життя , а не залишатися в цих моментах ". Ця розмова змусила хлопця замислитись .
  "Можливо Чендлер правий , я себе просто накручую ... але , але як же сон ... сон ... Джудіт шукала мене . Що це означає ? Вона хотіла мене побачити? Я її зраджую? Я буду веселитися , жити , а її нема . Сира земля оточує її  тіло , а душа бродить шукаючи спокою ....
Ааааа ...
Чому все так важко? Мій друг ... мій найкращий друг . Мама говорила , що в його сім'ї теж якісь негаразди , але він по при все допомагає мені . А як я йому віддячив ?  Можливо , піти на цю вечірку? Це ж заради друга ... , але сестра ... Чому ?Я піду на вечірку тільки , щоб підтримати кращого друга , щоб його мрія здійснилася . Коли мені було важко , він завжди поруч , підтримував і підтримує мене , а я що ? Чендлер - справжній друг , а я ? Я повинен піти на цю вечірку , і допомгти в здійсненню його мрії ! Так! Так , я зроблю це! ... Ні! ... Так !"
- Алло , привіт Чед .
- Привіт , друже . Ну що ти вирішив , що до вечірки ? - з слухавки долинали крики . Було чутно , що хлопець виходить на подвір'я.
- Що там у вас відбувається ? - запитав Гаррі , згадуючи розповіть мами.
- Нічого . Все нормально . Шо ти вирішив ?
- Я йду . - Гаррі вирішив дочекатися поки Чед сам розповість про свої проблеми , незавантажувати його всіма цими розмовами .
- Ооо... Я такий щасливий , дякую тобі .
- Якщо ти щасливий , я теж . Ти ж  повинен завоювати серце Пейпер .
- Спасибі друже .
- А коли ця вечірка ?
- Цієї п'ятниці .
- Ок , тоді будемо готуватися , і підемо підкорювати дамські серця .
- А як же Сара ?
- Сара ? Вона довго не могла зв'язатися зі мною,  тато дізнався , що вони з батьками знову кудись переїхали . Ці події сильно вплинули на неї , і знайшовся той хто її приголубив . Вона навіть не спромоглася сказати . Мені здається , що мої почуття до неї  згасли  , ще тоді коли вона переїхала , я просто тішив себе думками про неї . Тепер я легко можу сказати , що моє серце вільне .
- Ну тоді ми майже .... - не встиг договорити Чендлер , розмова обірвалася.

  "Глава вийшла дещо короткою , в мене не має натхнення . Вже декілька днів , я намагаюся її написати , але щось не виходить , можливо, не має ніякого стимулу продовжувати . Здається , що ніхто зовсім не читає , і сюжет якиїсь банальний . Постараюсь   зробити наступну частину більш цікавою , і довшою . Мені важливо знати вашу думку , відчувати вашу підтримку."
- з ❤ автор .

ДоляWhere stories live. Discover now