Бетті Джонс – дівчина з прекрасною душею . Її батьки прості люди , вони відрізняються від інших тим , що цінують сімейні традиції . Бетті , одна дитина в сім’ї , оскільки її старша сестра померла , але про це мало хто знав . Дівчина не любила про це говорити , тому що вважала себе винною за її смерть .
Це було п’ятнадцять років тому , коли вся сім’я , всі родичі прийшли відмітити день народження маленької Бетті , всі поїхали до будинку біля озера , там була неймовірна краса , свіже повітря, й багато місця для стількох людей . Поки всі дорослі були зайняті вечіркою , тим часом діти гралися біля озера , але щось було не так . Старші діти кудись побігли , немовби спеціально , молодші й надалі гралися , і ніхто не дивився за ними , поки до когось не долинув гучний дитячий плач . Всі збіглися до малечі , і побачили жахливу картину , але занадто пізно : чотирирічна Хлоя мертва лежала на поверхні води , біля неї плавала її улюблена іграшка , а на березі стояли діти , які плакали , це було жахливо . Зараз Бетті й не пам’ятає сестри , але тільки одна фотографія , біля її ліжка , не дає забути її обличчя , ця фотографія була зроблена того жахливого дня , який надовго закарбувався в пам’яті тих людей . Цей жахливий випадок був , і залишається в душі Бетті , і саме він не дає їй впасти , здатися . Вона вважає , що сестра віддала своє життя , заради її майбутнього , і вона не має втрачати цей шанс . Все своє життя Бетті намагається бути доброю з усіма хто її оточує , навіть якщо це ті , хто її ображає . Завдяки своїм знанням вона потрапила до найкращої школи в місті , в той день п’ятикласниця була щаслива , хоча в неї не було багато друзів в тій школі , але все одно , найкраща подруга знайшлася . Вона була повною протилежністю Бетті , але це не завадило їм бути подругами . В дівчини ще було декілька «подруг» , які не давали спокійно жити . Кожні проблеми в школі , траплялися саме через них . Вони розбалувані , багаті дівчата , які знущалися з неї , прикидаючись подругами , але після одного випадку в басейні Бетті зрозуміла , що в неї є тільки одна подруга , справжня подруга , яка завжди підтримає в скрутну хвилину , і порадується за тебе в щасливу , дівчина це цінувала . Але в її шкільному житті , була ще одна проблема – Гаррі . Хлопець ніколи не помічав її , але сама Бетті ніколи не наважувалась поговорити з ним . Вона з першої зустрічі зрозуміла , що в них є щось спільне , щось однакове . З кожним роком , Бетті закохувалася в хлопця , все сильніше й сильніше . Вона бачила , що він не такий , як інші хлопці з її школи , його батьки , як і в інших дітей, були багаті , а він дружить з Ченлером – простим хлопцем , не мажором . Це ще сильніше зацікавлювало , приваблювало дівчину , і настав цей момент , момент зустрічі .
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доля
Teen FictionЦя історія починається з життя Гаррі , а продовжується життям другорядних персонажів . В цій історії душа автора , моя душа . Хочу щоб ти читачу насолоджувався цією історією , так як і я , жив нею , так як і я . Вона не досконала , але для моєї нас...