Aangekomen bij Achrafs huis namen we afscheid van iedereen. Tayfun en ik reden onderweg naar huis. Ik voelde mijn oogleden zwaar worden en voelde dat de auto stopten. Ik deed mijn ogen open " shhht Hayat ga maar slapen. Ik til je wel naar je kamer toe" zei Tayfun. Ik voel hem mij optillen en toen viel ik in slaap.
Perspectief Hayat
Vandaag is het maandag en dat betekend werken. Ik ben op dit moment aan het eten. Ik hoop er geen eten op mijn witte bloes komt.
Ik krijg een appje van een nieuwe groepsapp. De groepsapp heet slayybitchess. Ik kijk wie er allemaal in zit en zie dat Firdaous, Zora en Soraya er in zitten. Soraya heeft de groepsapp gemaakt.
Soraya dönercouscous💕
Ewa bitchess wat zijn jullie aan het doen😏Hayat
Eten en zo meteen naar work work work😅Firdaous lover food💕
Ik ben Maroune aan het slaan, maar ik moet zo meteen naar de uni🤦🏽♀️😩Zora dora💕
Mensen irriteren via Snapchat en ik moet zo naar work work work tooSoraya dönercouscous💕
Hihi ik zit lekker nog in bed 😛😏Hayat
Jij moet echt werk vinden😂Soraya dönercouscous 💕
Neeeeeey, ik word huisvrouw. Nee grapje ik heb dadelijk sollicitatieFirdaous loves food💕
Bitchh en dat vertel je niet eerder naar ons!!🤭Soraya dönercouscous 💕
Ja moest verrassing zijn toch😂🤷🏽♀️Ik kijk op de klok en zie dat het tijd is om naar werk te gaan.
Hayat
Ik moet naar work challas.Ik stop mijn telefoon in mijn tas en doe mijn jas en schoenen aan. Ik doe de deur dicht en loop naar het busstation. Ja ik mag weer van Tayfun alleen naar mijn werk als ik maar voorzichtig ben.
Aangekomen bij Achrafs huis bel ik aan. Na 5 min doet nog steeds niemand open. Ik besluit nog een keer aan te bellen. Maar nog steeds doet niemand open.
Ik open mijn tas en zoek de sleutels. Gelukkig heb ik van Zakaria de sleutels van Achrafs huis gekregen als er iets gebeurd.
Ik maak de deur open en loop naar binnen."Achraffff waar ben je?!" Roep ik. Ik kijk over al, maar zie hem niet.
Ik besluit in zijn slaapkamer te kijken. Ik klop aan en doe de deur open. Ik kijk rond en zie hem slapen. Ik loop naar hem toe. Hij ziet er echt schattig uit als hij slaapt.
"Psst Achraf wakker worden"fluister ik. Na een paar keer schudden word hij nog steeds niet wakker. "ACHRAF WAKKER WORDEN LANN" schreeuw ik.
Hij schrikt wakker en kijkt verbaast. "Wat die je hier"vraagt hij. " ja jij word niet wakker" zeg ik onschuldig terug. Ik bekijk zijn gezicht goed en merk al snel dat hij een beetje bleek eruit ziet.
Ik raak zijn voorhoofd aan terwijl hij mij raar aankijkt. Net wanneer hij wil opstaan duw ik heb weer in bed. "Je hebt koorts. Vallah ik laat jou niet zo werken" zeg ik.
"Of ik nou ziek ben of niet, ik ga werken "zegt hij en hij staat op. Weer duw ik hem in bed en zeg " nee jij gaat rusten. Ik bel Zakaria wel op dat wij niet naar werk komen".
"Wij?" Vroeg hij. "Ja wij. Je denkt toch echt niet dat ik je zo ziek thuis laat blijven" zeg ik terwijl in mijn telefoon pak en Zakaria bel.
"Maar..."zegt hij maar ik kap hem af. "Ssst zie je niet dat ik bel en geen gemaar" zeg ik.
Telefoon gesprek
H- Hayat Z-zakariaZ "Hallo Hayat met Zakaria"
H "Hallo Zakaria. Ik bel u omdat Ik en Achraf niet naar werk komen. Achraf heeft namelijk koorts en ik ga hem niet zo alleen thuis laten."
Z " ja is goed Hayat"
H "doei"
Z "doei"Ik hing op en keek naar Achraf. "Oké jij gaat in bed liggen en ik maak wel effe ontbijt voor jou, schreeuw maar als je iets nodig hebt" zeg ik. Hij knikt en ik loop naar benden.
Ik loop naar de keuken en begin met ontbijt maken. Ik maak Marokkaanse pannenkoeken die ik van Soraya heb geleerd.
Verder maak ik ne3ne3 thee (munt thee)
Ik loop met een dienblad naar boven en loop Achrafs kamer binnen. Als hij mij ziet kijkt hij verbaast. " Wat is er? Je dacht zeker dat ik een Turkse ontbijt ging maken he" zei ik. "Ja eigenlijke wel" zei hij.
Hij begon voorzichtig te eten. " Eey, ik heb geen gif er in gedaan hoor. Je kan gewoon normaal eten" zei ik droog. Hij keek mij droog aan en zei " dat weet ik wel. Dat zou je nooit doen. Ik keek gewoon of het eetbaar was." Hij begint door te eten totdat hij mij met grote ogen aankeek. "Wollah dit zijn bijna de lekkerste baghrir/mkhanfer (Idk hoe het precies heet) die ik ooit heb geproefd, maar die van mijn oma en mijn moeder zijn lekkerder" zei hij.
"Dankjewel" zei ik tevreden. Hij begint met zijn thee te drinken. " Voortaan beetje meer munt er in doen maar hij is wel lekker. Hayat jij laat mij wel vaak verbazen" zei hij.
Dit vond ik wel een leuke einde voor dit deel. Vond je het een leuke deel vergeet dan niet te stemmen en te reageren. ❤️😘
Zou iemand dit boek kunnen promoten😊 trouwens ik merk dat er steeds meer lezer dir boek lezen thankyou dit geeft mij meer motivatie om te schrijven❤️❤️70 stemmen?😊
890 woorden
JE LEEST
Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)
RomantikHayat Özdemir. Een tweeëntwintig jarige Turkse dame. Een beeldschone dame met een universiteit diploma opzak. Richt zich alleen op haar toekomst en niet op jongens. Ze is behulpzaam, zelfverzekerd, zelfstandig en geduldig. Achraf El Amrani. Een vijf...