Stel vragen voor de Q&A
"Kom niet dichterbij of ik schiet der dood" zegt Adam kill.........
Perspectief Achraf
BAMM.....
Adam word geschoten in zijn been. Hayat rent meteen naar mij toe. Ik neem haar vast en trek haar naar me toe. Ik snuif haar geur op en druk een kus op haar voorhoofd. "Alles goed?" Vraag ik bezorgt aan haar. "Ja alleen ik heb honger" zegt ze en ze drukt haar gezichtje in mijn borstkas.
Adam word geboeid. "HAYAT WOLLAH JIJ WORDT DE MIJNE LATER! WACHT NAARw! EN ACHRAF WOLLAH JIJ GAAT ZIEN! HOOR JE ME ACHRAF EL AMRANI !" schreeuwt hij als een sukkel.
Ik en Hayat gaan naar buiten. Daar zien we een ambulance. Hayat word effe gecheckt of ze gezond is of er geen gekke drugs enzo in der lichaam zit.
Ik loop er naar toe en vraag of ze gezond is. "Ja maar in haar lichaam zat veel slaapmiddel" zegt de doktor. " ze moet wel een beetje rustig aan doen" zegt hij verder. Na de controle gaan we naar de politiebureau om aangiften te doen.
Als Hayat klaar is gaan we naar haar huis. Daar aangekomen bespring haar moeder haar. " wacht maar als ik hem zie. Ik sla hem met mijn slipper" zegt haar moeder. "Ja en ik met mijn riem" zegt haar vader.
Perspectief Hayat
Een week laterHet is een week later na de skere ontvoering van Adam. Vandaag is de rechtszaak. Ik trek snel een basic outfit aan.
Dan loop in naar beneden. Ik zie mijn moeder haar slipper poetsen. Ik ga snel naar de keuken en prop me vol met eten.
Ik kijk op min horloge en zie dat het tijd is. "Ben je er klaar voor Hayat" zegt tayfun. Ik knik. Ik hoop voor Adam dat hij levenslang krijgt.
We rijden naar de rechtbank. Iedereen is er. We lopen de zaal in en gaan zitten. Dan komt Adam die geboeid is. Hahahah hij loopt met krukken.
Dan komen de rechters. Mijn advocaat mag beginnen met praten. Gelukkig heb ik een goede advocaat. Daarna begint de advocaat van Adam.
Dan wordt er nog wat vragen aan mij en Adam gesteld. Uiteindelijk zijn de rechter tot een besluit gekomen. " we zijn tot besluit gekomen dat heer Adam El ..... 20 jaar celstraf krijgt door poging tot dood en ontvoering" zei een van de rechters.
Adam wordt meegenomen door de polities. Opeens vliegt er 'toevallig' een slipper tegen zijn hoofd aan. Ik kijk me moeder aan die de andere kant op kijkt. Soms spoort ze echt niet Hahahah. But I like That.
We lopen de zaal uit. Achraf komt naar mij toegelopen. "Eindelijk hoef ik die zemmel niet meer te zien"zegt hij. "Ofnie Hahahahah" zeg ik en geef hem een highfive.
We lopen de rechtbank uit. Opeens komst en allemaal paparazzi. Die allemaal vragen stellen. Die kon je verwachten. Een groot bedrijf waarvan een senior partner wordt ontvoerd door een ander senior partner trekt wel veel nieuws aan.
Als je dit deel leuk vond vergeet dan niet te reageren en te stemmen❤️
Ik denk trouwens dat ik nog een paar deeltjes schrijf en dan dat dit boekt aan zijn einde komt.
529 woorden
JE LEEST
Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)
RomanceHayat Özdemir. Een tweeëntwintig jarige Turkse dame. Een beeldschone dame met een universiteit diploma opzak. Richt zich alleen op haar toekomst en niet op jongens. Ze is behulpzaam, zelfverzekerd, zelfstandig en geduldig. Achraf El Amrani. Een vijf...