"Ja ben ik heb zelfs heel veeeeeel energie" zeg ik overdreven.
Perspectief Hayat
Aangekomen bij het bedrijf lopen we naar binnen en gaan naar onze kantoor. "Hier heb je een lijst met wat je moet doen. Als dit klaar is mag je naar huis. Veel succes he" zei hij ontschuldig en liep uit mijn kantoor.
Ik kijk op de lijst. En ik zeg je een ding er staan zo veel dingen en sommige dingen op deze lijst is gewoon bullshit:
- koop XXL condooms
- koop snoep
- haal mijn pak op bij stomerij ****
- bel 06*******8 en zeg dat ze klaar moet staan om 19:00
- noteer alle afspraken in de agenda
- bel 06******56 en zeg de afspraak af
- bel mijn zusje Firdaous en doe de groeten. Oké deze is wel lief
- reserveer bij restaurant ******* om 19:00
- maak papier werk
- sorteer papier werkOo deze man wilt me echt gek maken. Ik ga maar snel met de lijst beginnen. Ik denk dat ik gewoon aan Maroune ga vragen om het eerste te kopen.
Ik loop naar marounes kantoor en klop aan. " Ja kom maar." Ik loop naar binnen. " oo Heyy Hayat wat kom je doen." " Maroune kan je alsjeblief dit kopen" en wijs naar de eerste regel op het lijstje. " Dat is zeker mijn broers lijst to do list." " ja." " Uhh ja is goed ik snap echt niet waarom hij dat jou laat doen. Ja trouwens hij wil jou gewoon gek maken met dit soort dingen zo dat je ontslag neemt. Maar jij gaat het wel volhouden hoor."
In mijn kantoor aangekomen begin ik met bellen. " heeyyy met wie spreek ik hihihi" zegt een meisje overdreven. Hou je bek a hoer dacht ik.( deze moest er effe bij😂😂) " hallo je spreekt met de assistent van mensen El Amrani. Ik moest zeggen dat je moet klaar staan om 19:00 bij de ***** restaurant." " Okayy, wacht noemde je mij nou je. Je moet mij met u aan spreken, ik word binnenkort ook jou baas Ho.." en ik hing op. Soms snap ik echt niet waarom dames hun zelfrespect zo verlagen.
Ik belde de volgende. " Ewa je spreekt met Soukaina." " hoi je spreek met meneer El amrani's assistent ik moest van hem jullie afspraakje afzeggen." " maar waaro...." en ik hing op.
Toen belde ik Firdaous. " hallo met Firdaous El Amrani met wie spreek ik." " Hallo mevrouw El amrani u spreekt met meneer El amrani's assistent. Ik moest van hem de groeten doe aan u." " Oo oké doe de groeten terug. Maar ben jij de nieuwe assistent van mijn broer?" " ja" " Oo dan mag ik jou wel ik heb gehoord hoe jullie eerste ontmoeting was Hahahah. Wat ik tot nu toe van mijn vader heb gehoord is dat je een nette meisje bent. Ik ben echt blij dat mijn broer nu een normale assistent heeft die vorige waren allemaal sletten." " Oo dankjewel." " Oo trouwens schat je hoeft me niet met mevrouw aan te spreken zeg maar gewoon Firdaous Haha waarschijnlijk ben ik jonger dan jij." " Uhh ja oké." " maar ik moet nu naar mijn les ik hoop je wel is een keer te zien daag Hayat." " doei mev- Firdaous."
Ik mag haar wel. En nu effe het restaurant bellen. " Hallo u spreekt met restaurant ***** waar kan ik u mee dienst zijn." " hallo u spreekt met de assistent van meneer El Amrani. Ik wil namens meneer El Amrani reserveren om 19:00." " ja is goed met hoeveel personen?" " 2." " oké ik heb het opgeschreven fijne dag verder." " hetzelfde."
Net wanneer ik ophing kwam Maroune mijn kantoor binnen. " Hier kleintje, le condoom xxl voor mijn bruuur" zei met zo een fake Franse accent. " Hahahah dankjewel Maroune." " geen probleem kleintje ik weet zeker dat je later mijn schoonzus gaat worden" zei hij opeens. Ik werd rood. "maar ik ga maar eens het het werk. En met aan het werk bedoel ik PlayStation spelen op mijn kantoor." Hahaha ik mag hem echt.
Okayyy en hoe vonden jullie het? Vergeet niet te stammen en te reageren damenss❤️ trouwens deze week begint mijn proefwerkweek dus ik kan veel schrijven omdat ik best vroeg uit ben dus er kan misschien deze week een deel online staan😘
60 stemmen?
698 woorden
JE LEEST
Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)
RomantiekHayat Özdemir. Een tweeëntwintig jarige Turkse dame. Een beeldschone dame met een universiteit diploma opzak. Richt zich alleen op haar toekomst en niet op jongens. Ze is behulpzaam, zelfverzekerd, zelfstandig en geduldig. Achraf El Amrani. Een vijf...