Heyy meiden voor je begint met lezen wil ik effe zeggen dat ik nu bezig ben met het herschrijven van dit boek. Ik ben begonnen met dit boek toen ik 15 was, 3 jaar gelden, dus er zitten nog super veel taal en spellingsfouten fouten in.
Ik heb trouwens dyslexie dus het zal niet 100% perfect zijn.
Hier heb ik nog een paar nieuwe covers aangezien op mijn oude cover mijn gebruikersnaam niet meer klopt.
1.
2.
3.
4.
Okay veel lees plezier xxx
let's begin :
______________________________
Perspectief Hayat"HAYAT OPSTAAN JE HEBT DADELIJK EEN SOLLICITATIEGESPREK"! "Tamam Anne"!(oké mama)
ik kijk op mijn telefoon en zie dat het acht uur is. "Anne ik heb pas om elf uur mijn sollicitatiegesprek". "Maakt niet uit dadelijk jij te laat kizim(dochter)" zegt ze met haar scheve Nederlandse accent. Ik sta op en loop naar de kleren kast. Pff Wat moet ik aan doen man. Na 5 minuten besluit ik om dit aan te doen:Ik hou mijn make-up gewoon naturel en stijl ik mijn haar. Ik loop naar benden en zie mijn broer Tayfun aan het eten. Ik groet hem en ga zitten naast hem. "Hayat beter ga je niet eten jij bent al een dier". "Hahaha tayfun ik lach me dood" zeg ik droog en ga verder eten.
Nadat ik klaar ben met eten sta ik op en doe mijn schoenen aan en zeg " oké ik ga". Mijn moeder wenst me succes en zegt me gedag. Net voor dat ik de deur open wil doen stopt mijn broer mij en zegt "eyy bolle van mij succes hé en als je de baan hebt ga jij voor mij dikke Lv trui kopen". "Ja tuurlijk abi" en geef hem een kusje op zijn wang.
Ik neem de bus naar de stad, want het is nu pas half tien. In de bus die ik mijn oortjes in en zet reynman- leila aan.
Ik loop de Starbucks binnen. "Hallo welkom bij Starbucks, wat mag het zijn zina". Tfoe weer z'n Marokkaan die meisjes wilt fixen. " hoi, mag ik een melted chocolade frappuccino". " kifesh jij haalt chocolade melk dit is een koffie winkel mohiem welke naam moet er opstaan". "Hayat". "Ahhh jij bent Marokkaan he". "Nee ik ben Turks". "Ohh jij lijkt Marokaans" ik zeg droog oké.
"Hier zina jou chocolade melk dat wordt 5 euro". Ik rol met mijn ogen omdat hij mij zina noemt en geeft het geld. Ik pak mijn chocolade frappuccino en ga ergens zitten.
Op eens krijg ik een berichtje :
Sorayaaaa💗🤪
Heyy mijn lahmacun. Veel succes met je sollicitatiegesprek hé. Niet jou baas fixen he .😏😂Ik
Dankje💗
blijf dromen ik ga daar alleen om te solliciteren niet om mijn baas te fixen🥴Sorayaaaa💗🤪
Zeg nooit, nooit. Oké blijf appen, ik moet nu langs een grote groep jongens lopen😓Ik
Struggle is real😂😂Na een tijdje appen drink ik mijn frappuccino op en loop ik snel naar de wc. Als ik klaar ben met mijn behoefte loop ik de wc uit. Zonder dat ik het door heb loop ik tegen een gespierde man aan.......
Oeeee wie zal dat nou zijn ... dat zie je in de volgende deel😏 ik hoop dat jullie het leuk vonden ❤️
Vergeet niet te stemmen en te delen en een reactie achter te laten en tot de volgende deel❤️
Doel: 70 stemmen
Trouwens tips zijn altijd welkom🙃
561 woorden
JE LEEST
Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)
RomanceHayat Özdemir. Een tweeëntwintig jarige Turkse dame. Een beeldschone dame met een universiteit diploma opzak. Richt zich alleen op haar toekomst en niet op jongens. Ze is behulpzaam, zelfverzekerd, zelfstandig en geduldig. Achraf El Amrani. Een vijf...