10. תיזהרי ממה שאת מבקשת

6K 83 3
                                    

לא ידעתי מה לעשות עם מה שגיליתי אתמול, לא ידעתי האם לדבר איתו לא ידעתי מה הוא מרגיש אליי לא ידעתי כלום. ובפעם הראשונה בחיי הרגשתי כאילו כלום לא תלוי בי יותר.
אבל בסופו של דבר הגורל החליט בישבילי. נשכבתי על המיטה בחדר שלי ובהיתי בתקרה .
אחרי כמה דקות דאדי נכנס לחדר "קראת לי?", הוא שאל והתיישב על המיטה, "אה כ...כן, רציתי לדבר איתך".
אמרתי למרות שדעתי את הסיכון שאני לוקחת.
"אני חשבתי על כל מה שקרה אתמול ובכלל על מה שקרה בחצי שנה האחרונה והגעתי למסכנה ש......אני אוהבת אותך אני יודעת שאולי זה קשה ושזה נראה בלתי אפשרי אבל אפשר למצוא דרך זה אפשרי אתה תשתנה אני ישתנה אנחנו יכולים...", אמרתי אבל דאדי קטע אותי בעצמע.
"לא אנחנו לא יכולים, כי אני לא רוצה ואני לא יכול.. כי זה מי שאני ואני לא ישתנה אף פעם וגם אם אני כן ישתנה אני תמיד יהיה אותו בנאדם... הבנאדם שחטף אותך", דאדי אמר והתקדם ליכון הדלת .
"אתה צודק זה באמת הדבר הכי גרוע שיכולת לעשות, גרמת לי להאמין בך ולהתאהב בך ובסוף אתה לקחת את הבניין שבניתי ומרסק אותו לבנה אחרי לבנה, אתה יודע מה....
היה עדיף שכבר תאנוס אותי", אמרתי ודאדי הסתובב לכיווני.
"אני לא רוצה להיות כזה! אני נולדתי כזה נולדתי בנאדם רע, אני נולדתי בנאדם חרא אני נהנה מסבל של אחרים אני סאדיסט, זאת האמת! ולמרות שקשה לך לקבל אותי את מנסה להפוך אותי למי שאני לא, וזה לא יעבוד לך כי פסים של נמר לא משתנים", הוא אמר והתקרב אליי עוד קצת.
"ותני לי לתת לך עצה:
תיזהרי ממה שאת מבקשת הוא אמר וזרק אותי על המיטה"
הוא התחיל להפשיט אותי בכוח למרות שהתנגדתי
"את זוכרת על מה דיברנו ביום הראשון שהגעת לפה שיש חוקים והחוק הראשון היה...."
"לעשות כל מה שאתה אומר",עניתי בחוסר רצון.
"נכון ומה יקרה אם לא תעשי את זה....?",
"אני יקבל עונש"
"נכון", הוא אמר
"היה עוד חוק, על כל דבר שאני עושה את אומרת לי.."
"תודה דאדי".
דאדי התקדם לכיני ותוך כדי הוריד את מכנסיו "אני ייתן לך את הכבוד", הוא אמר לי.
"תורידי לי את התחתונים.. עם השיניים"
ובחוסר ברירה עשיתי את מה שהוא אמר.
הוא הוריד לי את התחתונים וסובב אותי על הבטן.
"שחכתי כבר איך התחת הקטן והחמוד שלך נראה", הוא אמר והפליק לי בתחת כל כך חזק שנשאר לי סימן ליומיים.
"בבקשה אל תאנוס אותי", התחננתי בפנוי, "אני עדיין בתולה".

"תמיד יש פעם ראשונה" הוא אמר וליקק לי את הכוס, הוא הכניס לי את הלשון שלו עמוק לתוכי, זה היה כל כך כיף שהתחלתי לגנוח
"את אחת הטעימות שטעמתי'' הוא אמר לי והמשיך אבל הפעם עמוק יותר הרגשתי אורגזמה כל כך חזקה שגמרתי לדאדי בפה.

דאדי הפך אותי על הגב והכניס אצבע לתוכי "כיף לך?", הוא שאל,
"כן", עניתי תוך כדי גניחה הוא הוציא את העצבע שלו מתוכי "אז הגיע הזמן לדבר האמיתי", הוא אמר והכניס את האיבר שלו לשלי זה היה כואב והתחיל לרדת לי דם הוא הוציא אותו והכניס אותו שוב ושוב הרגשתי כל פעם שהוא הוציא וכל פעם שהוא הכניס זה היה עבה וארוך וזה כאב כל כך. בשלב מסוים נרדמתי או התעלפתי אני לא יודעת אבל כשקמתי הרגשתי נורא, כאבה לי הבטן והיתה לי בחילה נוראית רצתי לשירותים והקאתי שוב ושוב עד אותו הרגע...השנייה, שחלפה בראשי רק לשנייה אותה המחשבה שתרדוף אותי שלא תיתן לי לנוח, כי.... כי אחרי כל מה שעברתי בשנה האחרונה הכול אפשרי...

daddy's girlWhere stories live. Discover now