"מה?!",
הוא צעק גורם לי להכנס לתוך עצמי,
"איך זה קרה?!, רגע אני האבא!? את מוכנה פאקינג להסביר לי מה קורה!", המצב רוח ששרר בחדר השתנה למתוח וכך גם קולו.
"אני בהריון", אמרתי בחוסר ידיעה.
"זה שקר", הוא אמר וחייך חיוך רחב שנמחק כמה שניות לאחר שהבין שהיתי רצינית."אני בהריון", אמרתי שוב כי פשוט לא היה לי שום דבר אחר לומר.
שקט שרר בחדר עד שלפתע דאדי קם והעיף את כל הדברים שעל השולחן, הוא בעט בשולחן והעיף את הכיסא על הקיר עד שהכל נשבר לרסיסים.
"סעמק!", דאדי צעק, משך בידי באגרסיביות והוביל אותי אל מחוץ לדלת.
"לאן אתה לוקח אותי?", שאלתי את דאדי בחשש.
"למקום ובו אף אחד לא ימצא אותך", הוא אמר ומשך את ידי שוב אך הפעם חזק יותר. משכתי את ידי בחוזקה ונעמדתי במקום "אתה לא יכול לעשות לי את זה", אמרתי לו כשדמעות החלו לזלוג מעיני במהירות.
"אני יכול ועוד איך!", הוא אמר והמשיך ללכת.
"כן, אבל אתה לא תעשה את זה-", עניתי לו וראיתי את הכעס נאגר בעיניו של דאדי, הפנים שלו נהפכו לאדומות והורידים בידיים שלו התבלטו.
"מה בגלל שאמרתי לך שאני אוהב אותך?!", דאדי עצר בפתאומיות ושאל בטון משתנה.
"מה אם כל מה שאמרתי לך זה היה שקר, מה אם אני לא שם עלייך זין ואני רק רוצה את הגוף שלך!?", דאדי אמר והביט בי במבט חודר.
דמעה קרה אחת זלגה מעיני והגיעה לשפתי, בעודי טועמת את טעמה המלוח של הדמעה, אני מנסה לענות לו אבל אני לא מצליחה.
"בדיוק... את רק ילדה מטומטמת שלא מבינה כלום מהחיים שלך!", הוא צעק.
הוא נאנח ולאחר מכן אמר בתוקף:
"לי נמאס להיות שוגר דאדי, ולי נמאס שאת חושבת שאת מבינה הכול או יודעת הכול אז בואי אני יספר לך משהוא", הוא אמר והתקרב אלי עד שהצמיד את שפתוי לצווארי,
"את רק זונה...מכשיר שאני משתמש בו כאני צריך בידור, זה מה שאת בשבילי, מכשיר"
הוא אמר מחייך ובכוח מכניס אותי לחדר עם הארון הגדול.הוא הוציא מן הארון קולר וסגר אותו סביב צווארי, "כל פעם שתעשי משהוא שלא מוצא חן בעיני", הוא אמר "אני אהדק את הקולר לצווארך ולא אכפת אם לא תוכלי לנשום."
הוא הוציא שוקר והתקדם לכיוני בצעדים אטיים.
צעד שלו קדימה, צעד שלי אחורה."את רואה זה מה שקורה לילדות קטנות ותמימות" הוא אמר כשהצמיד אותי לקיר בחוזקה והידק את קולרי.
הוא הקיבע את ידי מאחורי גבי ביד אחת וביד השניה קרע כל פיסת בד שהיתה מעלי.
הוא קירב את השוקר אל גופי עד שהגיע לשקע שבין שדיי,
הוא הניח שם את השוקר והעביר לי שוק קטן.
ולא משנה עד כמה רציתי לענות לו לא היו לי מילים.
הוא מחץ את גופי כנגד הקיר ובכך צמצם את אוויר הנשימה שלי, הוא הניח בצד את השוקר והוציא מן הארון שוט.
"את יודעת...לפני כמה ימים נזכרתי במשחק ששיחקנו ביום הראשון שהגעת לפה.", הוא אמר וצלף בשוט "אני רוצה שנשחק בזה שוב.", הוא אמר והפליק בי את השוט הראשון".נ.מ דאדי
"אחד", היא אמרה נאנקת מכאביה,
הצלפתי בה שוב רק שהפעם חזק יותר.
"שתיים", היא אמרה ולקחה נשימה עמוקה.
כך המשכתי עד שהתבלבלה.
"חבל היו לך רק כמה, באיזה מספר היית?", שאלתי בחוסר עניין והתחלתי מההתחלה.
"אחד"..
המשכנו כך עד שנמאס לי.
ראיתי את גופה הצנום שהיה מלא בצלקות וחתכים מהמכות שקיבלה, וזה רק גרם לי לחייך עכשיו היא תזכור למי היא שייכת גם כשאני לא כאן להזכיר לה."אתה לא יכול להתעלם ממה שאמרתי לך קודם", היא אמרה ושלחה בי מבט תשוש, עייף.
נ.מ לורי
"אני אישרתי לך לדבר?", הוא שואל ועצבים תוקפים אותו שוב.
הוא שולח את ידו כלפי הפרצוף שלי ומכה בי בחוזקה, עד שאני נופלת ארצה.
הוא מרים אותי ומפיל אותי שוב הוא עוזר לי לקום ודוחף אותי על הקיר משאיר אותי מלאת צלקות.
"אתה יכול להמשיך להרביץ לי ולצלק את גופי עוד יותר, אבל עצם העובדה שהגוף הזה, הגוף שלי, נושא את התינוק שלך לא ישתנה", אמרתי לו וצפיתי בו.
הוא ריתק אותי לריצפה והצמיד את השוקר לשדי החשפות הוא הפעיל אותו וזרמים חזקים הגורמים לגבי להתפתל מכאבים ולי להאנק בחוזקה נשלחים לכל רחבי גופי.
"והנה עוד משהוא שאני לא אוהב".הוא פתח את מכנסיו והוריד אותן, וגם את תחתוניו.
הוא החדיר את עצמו לתוכי בחוזקה עד שעורו נפגש בעורי, הוא החדיר שוב ושוב, האגן שלי התנגשה בשלו ויצרה חיכוך, כל פעם שהוא נכנס בתוכי גנחתי וזעקתי לו שיפסיק
כל פעם הרגשתי את עצמי נפתחת יותר ויותר עד שהרגשתי כאילו אני עומדת להיקרע.
הוא הוציא את עצמו מתוכי והכניס את איברו העבה לגרוני ושחרר את עצמו לתוכי."תבלעי", הוא פקד עלי בקול תקיף ובלית ברירה עשיתי את דבריו, בעודי בולעת את אותו נוזל לבן שמתקשה לעבור בגרוני הוא נושך את פיתמותי בחוזקה גורם לאנקת כאב לחמוק מפי.
הוא החזיק את קצה פיתמטי בשיניו ומשך אותה, הוא ירד לאברי והכניס אצבע אצבע נאנקתי מכאב וראיתי את חיוך ניצחון מבצבץ בין שפתוי.
הוא הפך אותי על בטני ומחץ את הישבן שלי. הוא החדיר את עצמו לתוכי מתענג על התחושה, מבטי נשאר אדיש, אני מזמן כבר לא נהנת, והוא ממשיך לחולל את גופי.דמעות פרצו מעיני והחיוך שבצבץ בשפתוי של דאדי פרץ.
"מה אף פעם לא לימדו אותך שלהתאהב בדאדי שלך זה אסור... ", הוא אמר וחייך, הוא נישק למצחי אמר,
"לא נורא יש לנו עוד הרבה מה ללמוד", והלך.
בעודי מנסה להתאושש ולעמוד רגלי אני מתמוטטות ואני מאבדת הכרה.אני מתעוררת בבית החולים והאחות מזמינה אותי להיכנס.
"גברת לורי", היא אומרת לי ומסמנת לי להיכנס.
"כל המכשירים מוכנים להפלה שלך...", היא אומרת , מחכה לתגובה שלי.
YOU ARE READING
daddy's girl
Romansaהוא התקרב אלי, וכאשר מצחו צמוד לשלי הוא התבונן אל תוך עייני במבט חודר ולחש לי, "אני לא מאמין לוריאן, אני לא מאמין שנפלתי אלייך...", ~ מכיל תכניים מינים מפורטים ~ מכיל קללות, שימוש באלכוהול, סיגריות וסמים.