התלבשתי ( אם אפשר לקרוא לזה בגדים) וירדתי למטה "אממ.. דאדי?" שאלתי נחנקת מצירוף המילים" אני כאן..", אמרתי אך ללא מענה.
חיפשתי אחריו למטה ולא ראיתי אף אחד. אם אני אלך לשירותים אני לא אקבל על זה עונש נכון?, תהיתי לעצמי בציניות מתקדמת לכיוון השירותים.דפקתי על הדלת כששמעתי קולות סיפוק בוקעים מהחדר , "דאדי?", שאלתי ופתחתי את הדלת באיטיות.
היה שם כיסא ועליו הוא ישב.. מאונן?, התקדמתי לכיוון הכיסא והסתכלתי על האדם שישב עליו,
זה לא דאדי
"אממ.. ס-סליחה", אמרתי ומיהרתי חהשפיל את מבטי-" אני אחזור אחר כך" אמרתי במבוכה והסתובבתי ממהרת לכיוון היציאה. "לא. זה בסדר, באת בדיוק בזמן, הוא הסתובב סוגר את הכפתור במכנסיו וקם מתקדם לכיווני, הוא התקדם לכיווני בצעדים אטיים "דאמ גרל, את באמת יפה", הוא אמר סורק את גופי "הדאדי שלך לא שיקר", הוא אמר לי בטון ילדותי והמשיך להתקדם לכיווני.
"מ-מי אתה, תתרחק ממני!", צרחתי עליו אבל מן הסתם..זה לא עזר והוא המשיך להתקדם לכיווני, הוא בחן את פני באיטיות מייסרת, נשך את שפתיו קלות ומיהר לכיוון הדלת, סוגר אותה.
"בואי... אל תדאגי אני לא יעשה לך כלום", הוא אמר בצורה הכי לא אמינה שיש.
ככל שהוא התקרב אלי התרחקתי אחורה עד שהגעתי לקיר. "בבקשה א-אני יעשה כל מה שתרצה, רק אל תפגע בי", אמרתי לא מכירה את הצד הזה בעצמי, את הצד החלש שבי..
הוא הביט בעייני, מצמיד אותי לקיר,
"כל מה שאני רוצה מה?", הוא שאל ברעבתנות, מנסה להצמיד את שפתינו בכוח, ניסיתי לדחוף אותו ולבעוט בו, להגן על עצמי, אבל הוא המשיך, הוא לא הפסיק והיתי חייבת לעשות משהו, ללא חשיבה קודמת שלחתי בעיטה לבין רגליו.שיט.
הוא נאנח אנקת כאב קם ואמר לי
"בייביגרל, עכשיו חצית קו אדום!"
הוא בטון מאיים.
הוא תפס בידי והשיב אותי על הכיסא הוא הוריד מכנסיו, ותחתוניו ונשאר חשוף בפני, הוא דרש בקול תקיף "תמצצי!", הבטתי בעינו הכעוסות.. מבועטת,
"ל-לא", עניתי מנסה להסתיר את עצם העובדה שאני מבועתת, אני רועדת והקול שלי לא יציב.
בעודו מעכל את זה שאמרתי לו לא הוא התקרב לכיסא והצמיד את גבי למושב "בואי נשחק משחק, כל פעם שאת אומרת לי לא אני מוריד לך בגד... ועכשיו..
ת מ צ צ י!" , הוא אמר וכאילו לא הבנתי בפעם הראשונה.
"ל א".
הוא נאנח, מצמיד אותי לכיסא ובידו השניה מוריד לי את המכנסיים והתחתונים "1+1 מתנה" הוא אמר, תפס אותי ודחף אותי לרצפה .
"רדי לארבע"
"מ-מה?..מה אני עשיתי לך?! למה אתה עושה לי את זה?", עניתי לו בעצבים וקמתי על הרגליים.
הוא התקרב אלי ומתוך אינסטיקסט של פחד ידי התעופפה לכיוון פרצופו וקול הד נשמע בחדר,
הוא קם, דחף אותי אל הקיר וההפשיט אותי לגמרי, הוא היה חזק ממני... בהרבה.
הוא שם את ידו על רגלי התחיל לעלות אותה למעלה לאט, לאט עד שהוא הגיע לאן שהוא רצה, הוא הכניס אצבע אחת לתוכי, פניי התכווצו בתגובה לכאב אבל למרבה הפלא.הכאב היה ממכר. גנחתי אנחת הנאה לא רצונית, "את רואה... יש שתי דרכים לעשות את זה, הדרך שלך, והדרך שלי.", הוא אמר בעודו נושך את שפתיו, הוא הסתכל לי בעיינים והצמיד את שפתינו יחדיו הוא עישה את שפתיי עם שפתיו וחקר את פי עם לשונו, זאת היתה הנשיקה הראשונה שלי.לאט לאט הוא ירד לצוואר שלי עד שהוא הגיע לנקודה מסויימת , הוא נישק, מצץ ונשך את צווארי עד שהשאיר עליו חוטם, הוא עצר לשנייה ואמר, "את יכולה לקרוא לי איך שאת רוצה פרינסס אבל כולם קוראים לי, קייל", האנדרנלין זרם בגופי ואני איבדתי את יכולת שלי לחשוב עד שהדלת נפתחה, ודאדי עמד בפתחה.
"קייל?", הוא אמר במבט אדיש ,
ואני השתתקתי.
YOU ARE READING
daddy's girl
Romansaהוא התקרב אלי, וכאשר מצחו צמוד לשלי הוא התבונן אל תוך עייני במבט חודר ולחש לי, "אני לא מאמין לוריאן, אני לא מאמין שנפלתי אלייך...", ~ מכיל תכניים מינים מפורטים ~ מכיל קללות, שימוש באלכוהול, סיגריות וסמים.