(Naruto)
Sasuke, Sakura és én Kawa után rohantunk, aki testvérét követte, aki sasként repült a levegőben. Nem tudom már mióta rohantunk utána, de egyszer csak leereszkedett hozzánk, s végül Kawa vállára szállt le. Gyorsan közölte az információkat, és nagy valószínűséggel azért, mert olyat látott, amitől lesokkolt.
- Kakashi sárkány alakban egy sebes sodrású folyóban van, Toki pedig Kakashi fején kapaszkodik. Sehogy sem tudnak kiszabadulni a folyó sodrásából, plusz a Kage-k is támadják őket!
- Mind a három? – kérdezte Kawa.
- Nem. Itami is ott van! – ekkor Kawa, mintha ledöbbent volna... Pár másodpercig meg se mukkant.
- És, hogy, hogy a sensei nem bír kiszabadulni a vízből? Hiszen sárkány, tud repülni! – akadtam ki egy kicsit.
- Ha a sárkányok szárnya vizes lesz... Képtelenek repülni... - nézet ránk Mona.
- De, hisz... - kezdtem kicsit meglepődve. – Ha esik az eső, akkor nem bír repülni? – tettem fel a kérdést.
- Az más... - fordult hátra Kawa. – Nem tudom, hogy ott miért tudnak, de... ha folyóban, tóban vagy tengerben vannak, onnan nem tudnak kirepülni... vagy, ha igen, akkor, csak nagyon nehezen tudnak... Akkor inkább zuhannak, mint repülnek...
- Naruto... - szólt hozzám Sakura. – Az a Sebes-folyó lesz, amiről Mona beszél... Annál a folyónál már az is nehéz, hogy a partig kiússz, nem, hogy még ki is mássz!
- Nagy valószínűséggel a sensei, azért nem bír harcolni rendesen, mert ott a húga. – szólalt meg Sasuke mögülem. – Ha a folyóhoz tudunk jutni, anélkül, hogy a Kage-k észrevennének, akkor Toki-t, ki tudnánk menteni; a sensei pedig magát képes lenne megvédeni!
- Jó ötlet! – mosolygót ránk Kawa. – Mona! Keress egy olyan utat, amin keresztül eljuthatunk a folyó egyik partjára úgy, hogy a Kage-k lehetőleg ne vegyenek észre!
- Értettem! – bólintott Mona, és már szárnyalt is a levegőbe.
***
Rövid időn belül a Sebes-folyó jobb oldalán voltunk, s igyekeztük utolérni a sensei-jéket. Igyekeznünk kellett, hisz a folyó egy vízesésben ér véget. Egymás mögött futottunk közvetlenül, s ahogy szaladtunk, közben összekötöttük magunkat. Kawa volt az egyik végén, Sakura pedig a másikon (magyarul Sakura volt a sor elején, Kawa pedig a végén). Én Kawa előtt voltam, előttem Sasuke, előtte pedig Mona. Megpillantottuk a sensei-t, akinek a fején Toki kapaszkodott, sírva, remegve és sokkosan. Kakashi vadul hörgött a Kage-k fele és, volt, hogy rájuk tüzelt, de sajnos... nem mindig sikerült őket eltalálnia. Egyre közelebb értünk hozzájuk, s lassacskán velük egy vonalban haladtunk. Amint ez megtörtént, Kawa áramolni kezdte a chakra-jat a földbe és közvetlenül a part szélén rohant velem együtt. Sakura és Mona volt közvetlenül a víz fölött, de őket Sasuke, a chakra-jával tartotta fent a levegőben. Hangosan ordítottam a sensei-hez.
- KAKASHI SENSEI! – meghallotta és ránk nézett. Meglepődött, de értette, hogy mit akarunk. Húgához szólt:
- Toki! Ugorj! – uszította, de Toki nem mozdult. Teljesen ledermedt. – TOKI! – ordított a sensei.
- Ezt neked! – mondta a szőke hajú lány, aki három nyilat belelőtt a sensei oldalába. Kakashi a fájdalomtól egy hatalmasat ordított, majd megtekerte a nyakát, hogy elnyomja a fájdalmát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Hatake klán [BEFEJEZETT]
FanficRémes, amikor tudatosul benned az, hogy egyedül vagy... nem ismered se a múltad, se a családodat... és, amikor meglenne a lehetőséged arra, hogy legalább csak egy kicsit többet tudj a hovatartozásoddal kapcsolatban, azt a lehetőséget is elveszik től...