(Ez egy flashback, ami cirka 300 évre visz minket vissza a múltba, amikor a Hatake klán még csak el kezdett kialakulni. Ez egy special rész lesz, ami Hashagi-ról, Kinmedaru-ról és Make-ről szól. Egyik szereplő szemszögéből sem értelmezendő. Kihagyható fejezet, de nem érdemes.)
Eltelt közel 40 év. Make és a Kage csapatok megállás nélkül támadják a Hatake falut és minden egyes alkalommal egyre több Hatake és Midnight veszti életét. Hashagi próbált segítséget kérni az országoktól, de senki sem segített rajtuk. Sajnos ekkor jött rá, hogy ők az Elemi országoknak, csak egy zsoldos nép, akiket ott hagyhatnak hátra, ahol csak akarnak. Rá kellett jönnie, hogy az országok csak azért akartak velük szövetkezni, hogy had erőileg rangosabbak legyenek, mint a többiek. Kinmedaru-nak igaza volt... Az országok vezetői csak az eszközt látták bennük, a piszkos ügyeik elintézéseiben... Hashagi naiv volt... azt hitte, hogy megváltoztathatja az embereket, de, mint utólag kiderült, erre sajnos ő képtelen. Kinmedaru mindig is azt mondta neki, hogy „hagyja az országokat! Ebben a világban az ember csak magára és a saját klánjára számíthat, senki másra!"
Sajnos háború van... és, most már nem csak a világban, hanem náluk is. A Kage és a Hatake-k között brutálisan elharapózódtak a dolgok, és nincs mese... amint a köztük lévő konfliktus is elterjedt a ninja világban... Hivatalosan is kimondhatjuk, hogy kitört az első nagy Shinobi háború.
Az évek folyamán Hashagi többször próbált megbékélni Make-kel, de ő nem volt hajlandó együtt működni testvérével. Make bosszút esküdött fivére ellen, és, mint a legtöbb Sötét Shinobi, a bosszútól, senki kedvéért sem lép vissza. A már idősödő sötét ninja, egy újabb szintre emelte a Yin stílust és rengeteg új technikát fejlesztett ki, többek között a Shadows-ot, ami egy olyan jutsu, amivel képes áldozatait lekötözni, s lassan kínok között megölni és ebből kiszabadul lehetetlen, legalábbis egy Yang stílusú ninja-nak. Egy másik technika, amire nagyon büszke az a Rémálom mező. Ez egy Genjutsu, amiben áldozatait a rémálmukkal kergeti bele az őrületbe, s mire az áldozat ráeszmél, hogy egy Genjutsu-ban van, addigra már rég halott. S végül egy olyan technika, amivel egy mérföldkövet ért el, legalábbis a Kage-k részéről: ez nem más, mint a Watashi no Mono jutsu. Ezzel a jutsu-val a sötét ninja-k képesek manipulálni az élőlényeket az árnyaikkal, bár kezdetben csak az állatokon működött. De ez éppen elég volt, ahhoz, hogy visszavágjanak a Hatake-knek, akiknek a legerősebb fegyvere, az az, hogy állattá tudnak válni. Végre! Végre meg van a fegyver, amivel Make visszavághat Hashagi-nak... Sötét felhők gyülekeznek... Hamarosan egy csata veszi kezdetét!
***
A szél beletép a bátor Hatake és Midnight ninja-k hajába; A Kage-k pedig rezzenéstelen arccal néznek szembe az ellenségeikkel. A két klán egy szigeten ütköztek meg a Víz és a Villámok határán, ez a sziget az Inazuma sziget. A Hatake csapat élén, a kissé már megöregedett Hashagi és Kinmedaru állt, míg a Kage-k vezetője, nem más, mint maga, a legendás Yin stílusú sötét shinobi, Kage Make. Hashagi és Make egymást méregették, továbbá gonoszan néztek egymásra. Kinmedaru azóta depressziós és szomorú, amióta Make elhagyta a falut és testvére ellen bosszút esküdött. Lelkét Hashagi próbálta ápolni, de... sok sikerrel nem járt. A nő úgy érzi, hogy elbukott, mivel nem bírta egyben tartani a családját, és megakadályozni a testvérek közötti háborút. Úgy érzi átverte magát, Hashagi-t és Make-t, hiszen régen mindig azt mondta, hogy Hashagi a Yang, Make a Yin, míg ő maga pedig a Yong, ami összetartja a Yin-t és a Yang-ot.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Hatake klán [BEFEJEZETT]
Hayran KurguRémes, amikor tudatosul benned az, hogy egyedül vagy... nem ismered se a múltad, se a családodat... és, amikor meglenne a lehetőséged arra, hogy legalább csak egy kicsit többet tudj a hovatartozásoddal kapcsolatban, azt a lehetőséget is elveszik től...