A Hatake testvérek gyerekkora 2.

213 7 2
                                    


(Ez egy flashback, ami cirka 300 évre visz minket vissza a múltba, amikor a Hatake klán még csak el kezdett kialakulni. Ez egy special rész lesz, ami Hashagi-ról, Kinmedaru-ról és Make-ről szól. Egyik szereplő szemszögéből sem értelmezendő. Kihagyható fejezet, de nem érdemes.)

Közel 10 évvel később vagyunk, amikor a fiatal Hatake gyerekek már felnőtt, huszonéves fiatalokként élik mindennapjaikat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Közel 10 évvel később vagyunk, amikor a fiatal Hatake gyerekek már felnőtt, huszonéves fiatalokként élik mindennapjaikat. A három fiatal már családot alapított, bár ők is tisztában voltak azzal, hogy apjuk révén, jóval tovább élnek, mint az átlagemberek. Éppen ezért, hogy kerüljék a feltűnést, családjukkal kiköltöztek a Villámok országának határára. Itt egy saját kis falut építettek maguknak, ahol biztonságban és nyugodtan nevelhetik fel gyermekeiket. A 3 testvér tudja, ha szeretnék, hogy apjuk, Hatake Kadnike, álma megvalósulhasson, kénytelenek lesznek még egy-két családot létrehozni a klán érdekében. Ez meg is történt és a Hatake-k közel 20-an lettek. Szerencsére több villám chakra-val rendelkező ninja felfigyelt ennek a kis falunak a létrejöttére és a Hatake klán megszületésének. Ők ennek a részesei akartak lenni, így ennek köszönhetően a Hatake testvéreknek nem kellett újabb családokat alapítaniuk. Eltelt jó pár év és már egész szép számban éltek a faluban a Hatake-k. Hashagi, Kinmedaru és Make voltak a klán vezetői, akik egységesen és testvériesen uralkodtak a klán felett, legalábbis... kívülről így látszott. Valójában a testvérek megegyeztek, hogy Make leszármazottai, a Kage-k, zsoldként harcolnak az egyes országoknak, s a pénzből, amit szereznek, azzal a falut fejlesztik, és az embereket tartják el. Kinmedaru utódjai, a Midnight-ok, a klán gyógyítói, akik a sérült Kage-ket gyógyítják meg, illetve egy bizonyos összegért, más országokba is elmennek, ahol a sérült ninja-knak segítenek, továbbá átadnak néhány „csodaszert" az ország gyógyító ninja-inak, hogy tudjanak segíteni a szeretteinek. Hashagi és a Hatake-k nagy része inkább politikai úton közelednek az országokhoz. Ők azok, akik tényleg kezükben tartják a klán sorsát és a ninja-kat. Ezért, a különböző országok lassan a klánt, már csak a Hatake klán néven emlegetik. Ez szép és jó... de ennek a sikernek jó páran nem örültek. Ezek között van, maga, Hashagi testvére is, Kage Make.

Este 8:00 volt. Teliholdas éjszaka elé néznek a ninjak... A Kage-k éppen most tértek vissza egy kemény és nehéz csatából, a Víz országából. Maga, Make volt a csapatvezető, de ő is, akárcsak a többi Kage, súlyosan megsérült. A kórházba igyekeztek, ahol a Midnight-ok már várták, hogy mikor térnek vissza. Elő voltak készítve a különböző kenőcsök, gyógyító italok, fáslik és fertőtlenítők. Amint a Kage-k megérkeztek, a Midnight ninja-k neki is láttak lekezelni sérült társaikat. Szerencse vagy nem szerencse, de a mai napon Kinmedaru Make-t gyógyította. A lila hajú, kék szemű, fiatal hölgy mosolyogva szólt testvéréhez:

- Már régen láttalak... Make...

- Inkább úgy fogalmaznék, hogy régen beszéltünk... - fújtatott egyet. - Mert látni, mindig látjuk egymást... - forgatta vörös szemeit Make.

A Hatake klán [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin