2. Bölüm

798 21 1
                                    

       "Bu senin odan Manolya"   "Çok teşekkürler Anne!?"  Geldiği ilk günden mi anne demeye başladı şimdi bu? Evet sinir olmadım deil...  Görünüşe bakılırsa odasını çok sevmiş gibi.
     "Manolya sen orda kaçıncı sınıftın?"
" 6. sınıfım ben Asya."   "Bende, Yaşasın! Yani beraber olucaz deme okulda? Bizim okula geliceksin?" Annem hemen araya girerek;
    "Tabiki sınıfını bile ayarladık aynı sınıftasınız. Yarın başlıyor okula Manolya da."   Havaya uçmuştum hemen sabahın gelmesini bekledim.
                             ***
    Sabah kalktığım gibi Manolyanın odasına girip üstüne atladım.
    "Hadi kalk kardeşim, Sabah olduuu..." diyerek, aynı zaman gıdıklıyordum.  Manolya kahkaha atarak; "Tamam tamam kalktım yeterki gıdıklamayı bırak!?" Ben gülerek yataktan kalktım ve odama hazırlanmaya gittim. Aynı zamanki gibi okul kıyafetimi giydim ama ben seviyodum kıyafeti çünkü şort etekti ve üstünde güzel bi beyaz tişörttü. Hemen giyerek aşağıya indim. Manolya benden önce gelmiş kahvaltısını yapıyordu.
    "Günaydınlarrr?!" Çok mutluydum. Annemle babam hep bir ağızdan; "Günaydın kızım." Bi an gülme isteği gelmişti çünkü ikiside yorgundu ve sesleri çok komik çıkıyordu.
                               ***
     "Hocam biliyosunuzdur, Kardeşim bugün yeni okula başladı."
     "Evet Asya." Diyerek derse başladı açıkcası hocaya sinir olmuştum. Ne bu umursamamazlık?
      Teneffüs zili çaldığında Manolya'yla  kantine doğru yürümeye başladık. Yürürken neler hoşlandığını falan sordum. Aynı benim gibi oda midyeyi çok seviyormuş. Sevinerek azıcık üstüne atladım.
                              ***
     Manolya'yla çok güzel zamanlar geçirdik. Hatta bugün bu gece pijama partisi yapmaya karar verdik. Çok eğleniceğimi biliyordum.
"Asya, Manolya hadi yemeğe kızlar."
İkimizde odalarımızdan çıkarken merdivende karşılaştık. Bana tuhaf bi bakış atarak annemlerin yanına gitti.
Tabi bende arkasından.
Annem; "Ee kızlar nasıl geçti gününüz? Manolya senin ilk günün nasıldı?" "Güzeldi anne" diyerek yemeğini yemeye devam etti. Ev sessizleşince ben; "Ee Manolya heyecanlı mısın pijama partisi için?"
"Evet, çok!" Manolya'nın böyle tepkileri garibime gitmeye başlamıştı ama kimseye söylemeye cesaret edemedim. Belki de hepsi mutlu olduğundandır.
***

Evdeki DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin