7. Bölüm

376 13 5
                                    

Sabah yine alarmın sesiyle uyandığımda hazırlanıp aşağıya indim. Herkes kahvaltısını yapıyordu ve Manolya gelirken beni çağırmamıştı.
Masaya oturduğumda zil çaldı ve Manolya hemen gidip kapıyı açtı. Gelen Aslı'ydı. İçeri girip Burak'a 2 günün dolduğunu ve Manolya'dan seçim yapmasını isteyeceğini söyledi. Manolya hemen konuşmaya atılarak, "Ben ikinizide seviyorum ama babamda kalmak istiyorum. Bu konuyu anlayışla karşılarsan bazı günler Asya'yla birlikte seni görmeye geliriz."
Ben ne alakaydım şimdi? Manolya bana bakıp göz kırpmıştı. Açıkçası korkuyordum dün davranışından sonra.
Aslı, "A-Ama Manolya böyle bir durumda neden annenin yanında yaşamayı istemiyorsun?" "Uzatmayalım istersen anne?" Burak ise hemen Aslı'yı evden göndermeye çalıştığında Aslı tam kapıdan çıkarken "bu iş burda bitmedi!" diye bağırıyordu.
"Anne, baba ben bugün okula gitmeyeceğim tamam mı??" "Tamam Asya'da nerden çıktı bu?" dediğinde annem, Manolya da hemen "Bende gitmek istemiyorum?!" Dedi. Ve sonuç olarak Manolya'yla tek başıma 1 gün geçiricektim :( .
***
"Asya dışarı kar oynamaya çıkalım mı?" "Imm şey, ben kitap okuyacağım sen çık Manolya?" "Hadi gel bekliyorum aşağıda!" "Off tamam geliyorum!"
Aşağıya indiğim de Manolya kızakla kayıyordu. Bende yanına gittim.
"Hadi gel Asya beraber kayalım?" "Imm tamam?" Korkuyordum. İkimizde bindik, ama o arkadaydı. Hızla ayaklarıyla itti ve baya yokuştu. Kızak tam hızlanırken Manolya üstünden kara doğru atladı ve ben tek başıma dik bir yokuştan hızlıca düşüyordum. Bi an çığlık attım ve kızakla beraber aşağıdaki göle girdim. Göl kurbağa doluydu. Nasıl gölden koşarak çıktım ben de bilmiyorum. Çok korkmuş ve üşüyordum ayrıca da Manolya'ya çok sinirliydim.
"Manolya sen salak mısın kızım?"
"Noldu ya bence çok komikti!" diyerek kahkaha atmaya başladı. "Ha ha ha çok komik ya! Göle düştüm donuyorum!!" "O zaman git odana üstünü değiştir." "..."
***
Akşam annemler eve geldiğinde bu olanları anlatmaya korktum.
"Nasıl geçti gününüz kızlar? Sıkılmadınız deme?" Manolya yine hemen söze atıldı, "Çok güzeldi anne" diyerek sinsice gülmeye başladı.

Evdeki DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin