Lütfen şarkı ile okuyun, tavşancıklarım
~~~
"Kylie?" Annemin sesini duyduğum da bakışlarımı aynada ki vücudumdan kapıya doğru çevirdim.
"Efendim?" Bağırarak konuştuğum da merdivenleri çıkma sesi geliyordu. Kapı açıldığın da annem nefes kesici görüntüsü ile içeri girdi.
Bordo, iki parça dar elbisesi belirgin vücut hatlarını ortaya çıkarmıştı, sarı dalgalı saçları ve gölgeli makyajı ile fazla iyi gözüküyordu. Bakışlarımı istemsizce ayna da ki görüntüme çevirdim.
Onun kadar iyi gözükmüyordum!
Daha seksi bir şeyler giymeliydim, annemden daha güzel gözükmek istiyordum!
"Daha hazır değil misin?" Beni süzerken konuştu. Kafamı olumsuzca salladım ve yeniden tüm elbiselerime göz gezdirdim.
"Biraz daha çabuk ol, birazdan gelirler." Heyecanlı sesi ile konuştuğun da kaşlarımı çattım. O odadan çıkarken arkasından ona baktım. Zayn için süslendiğine adım kadar emindim.
Ama ben ondan daha güzel olacaktım ve Zayn benden etkilenecekti!
Düşündüklerimin farkına vardığın da yüzümü buruşturdum. Resmen annem ile bir adam için kendimi yarışa sokmuştum. Üstelik o adam benden on yaş büyüktü ve flört etdiğimin çocuğun babasıydı.
Belki de ben yanlış anlıyorumdur, annem Zayn'e karşı ilgi duymuyordur. Sonuçta annem her zaman güzel giyinirdi. Ama bu gece ekstra bir çaba sarf etmiş gibiydi ve heyecanlıydı.
Kafamın için de ki seslere 'dur' demeye çalışarak elbise arayışıma devam ettim. Ben sadece Lucky için süslenecektim.
Aklımdan geçirdiğime kendim de inanmasam da göz devirip elime iki parça parıltılı elbisemi aldım. Gözlerimi üzerin de gezdirdiğim de çok güzel olduğunun farkına varmıştım.
Hızlıca üzerimde ki mavi elbisenin fermuarını açtım ve omuzlarından kayıp yere düşmesini sağladım. Az önce aldığım kıyafeti giyiyerek siyah topuklularımı da giydim. Ayna karşısına geçtim ve saçlarımı kabarttım.
Elbisenin üst parçasını biraz yukarı çektim, sanırım fazla iyi gözüküyordum.
Anda ki görüntümü inceledim, fazla abartmış olabilirdim.
Sadece annemden daha güzel olmak istemiştim ve sanırım başarmıştım da. Genç olduğum için annemden daha iyi gözüküyordum.
Parlatıcımı alarak dudaklarım üzerine sürdüm ve ardından ayna da kendime öpücük attım. Gülümseyerek üzerime parfüm sıktım ve derin bir nefes alıp odamdan çıktım.
Merdivenleri inerken topuklu ayakkabılarımın sesleri büyük salon da yakılanıyordu. Hizmetçimiz Lisa sofra ile ilgilenirken annem kanapede oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Colors | malik
Fanfiction"Her kenarından yırtıldın ama sen hala bir şahesersin." Zayn Malik x Kylie Jenner fanfiction. Daddykink Zayn!