1.3

6.1K 130 42
                                    

"Bilemiyorum bu gölde yüzme fikri bana pek güvenli gelmedi."

Önümdeki güneşin yansıması ile parlayan yeşillikler içersindeki gölü inceledim. Çok güzeldi ama içerisinden her an bir kurbağa fırlayacak gibi hissediyordum.

Bakışlarımı Zayn'e doğru çevirdiğimde üzerindeki tişörtü çıkarıp yere atmıştı. Vücudunu birkaç saniye süzerken bana döndüğünde hemen gözlerimi kaçırdım.

Cesur günümde değildim ve ya mürekkepli teni oldukça iç yakıcıydı.

"Bu eve kafa dinlemek için geldiğim her zaman göle mutlaka yüzmek için girerim, inan bana bir tehlikesi yok."

Gözlerimi tekrar ona çevirdiğimde pantolonunun kemerini açarken bana göz kırptı. Alt dudağımı dişlerim arasına alarak kafamı sallayıp üzerimdeki tül elbisenin eteklerinden tuttum, yukarı doğru çekerek çıkardığımda eğilerek çimler üzerine bıraktım.

Çıplak kolumu sıvazlarken Zayn'in sıcak nefesini tenimde hissetmiştim. Eli yavaşça çıplak belimi kavrarken omzuma küçük bir öpücük kondurdu.

"Gel, hadi."

Elimi tuttuğunda gülümseyerek kafamı salladım ve gölün kenarına doğru onunla adımladım. Gözlerim sırtındakı dövmeler üzerinde gezinirken tahtanın sonunda durmuştuk.

Benden önce davranıp suya atladığında vücuduma çarpan su damlacıkları ile kıkırdadım. Saçlarımı omzumdan geriye atarak ardından suya atladım nefesimi tutarak.

Vücudum gölüm derinliğine düşerken gözlerimi açıp yeşil rengli suyun altında yüzmeye başladım ayaklarımı haraket ettirerek.

Nefesim biterken suyun yüzeyine çıktığımda saçlarımı  geriye doğru yatırdım. Kesikçe nefesler alırken gözlerim etrafta onu aramaya başladı.

"Zayn?"

İsmini seslenerek kaşlarımı çattım, nereye kaybolmuştu?

Aniden kavranan belimle dudaklarım arasından küçük bir çığlık kaçarken dudaklarını boynuma bastırarak beni kendine çekti.

"Buradayım, güzelim."

Boğuk sesi ile konuşarak sırtımı gövdesine yasladı. Vücutlarımız arasında hiçbir mesafe kalmadan beni kendine çekiyordu.

Kemikli parmakları suyun altında tenim üzerinde gezinirken kafamı omzuna yasladım.

Güneş tenlerimize çarparken sanki su ile beraber bizde parlıyorduk, onun yanında çok sıcak hissediyordum. Sanki hayatım hep bu anları durmadan yaşayacak ve ona hapis olacak gibi hissediyordum.

Suyun altında bedenimi dönerek onunla yüz yüze geldiğimizde bacaklarımı kaldırarak beline sardım. Gözleri ıslak yüzümde gezinirken bacaklarımı elleri nazikçe kavramıştı.

Kollarımı boynuna sararak yüzümü yüzüne daha çok yaklaştırdım. Ela gözleri dudaklarım ve gözlerim arasında gezinirken sık nefeslerim arasında fısıldadım.

"Seninle olmak istiyorum."

Dudakları yukarı doğru kıvrılırken nazikçe beni kesik bir şekilde öptü. "Zaten benimlesin, Bebek kızım."

Nefesimi dışarı verip üst dudağını öperek "Öyle değil." diye mırıldandım.

Bacaklarımdakı elleri kalçalarım üzerine geldiğinde alt dudağımı ısırarak kafamı biraz geri çekip yüzüne baktım.

"Nasıl?" Kalçalarımı okşamaya başlayan elleri ile ıslak saçları arasında parmaklarımı gezdirmeye başladım. Genç ve cesur bir kadın gibi hissediyordum şu an.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Colors | malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin