《5》 Kiedy zrobisz mu psikusa

7.3K 305 44
                                    

Levi Ackermann

Pewnego pięknego dnia wpadłaś na pewnien bardzo niebezpieczny i niedorzeczny sam w sobie pomysł. Otóż co ,by się stało gdybyś zrobiła kapralowi psikusa? Nie bardzo myśląc o konsekwencjach tego czynu, plan przerodził się w rzeczywistość i takim oto sposobem kapral właśnie stał cały mokry z wiadrem na głowie. Na początku stał nieruchomo ,a widok przez ciebie podziwiany bardzo cię bawił. Jednak kiedy przyszło co do czego i w zamian za ten niewinny pomysł przyszło ci sprzątać wszystkie łazienki w zamku, łącznie w tymi męskimi, odechciało ci się śmiać. Dzięki temu zdarzeniu nauczyłaś się myśleć nad każdym kolejnym pomysłem jaki ci wejdzie do głowy i czy ,aby na pewno jest warty późniejszych konsekwencji. W końcu jesteście przyjaciółmi ,ale on nadal jest od ciebie wyżej pozycją.

Eren Jeager

Jako urodzony dowcipniś w waszej przyjaźni nie mogło zabraknąć niewinnego żartu z twojej strony. Jednak nie spodziewałaś się ,że Eren w takich chwilach zachowuje się jak prawdziwa kobieta z okresem. Na początku cię zwyzywał ,potem się obraził ,a na końcu kiedy wreszcie przyszłaś go przeprosić oznajmił ,że ci łaskawie wybaczy. Do tej pory nie rozumiesz czemu się wściekł tak bardzo o przemoczone ciuchy i wiaderko na głowie. Przecież to nic za co można się tak obrażać ,prawda?

Erwin Smith

Na początku byłaś temu oporna jednak twoja psotna natura w końcu wygrała. Bo co mogłoby pójść nie tak? Mimo przemoczonych ciuchów i wiadra na głowie Erwin jednak był prawdziwą oazą spokoju. Powoli pozbył się metalowego wiadra z głowy po czym najzwyczjaniej w świecie pozbył się  przemoczonej koszulki. Twój wzrok samoistnie powędrował tam gdzie nie powinien ,a mianowicie na jego brzuch. Szczęka ci opadła kiedy zobaczyłaś jego mięśnie. Ten najwyraźniej doskonale zdając sobie sprawę z zaistniałej sytuację podszedł blisko do ciebie i ze spokojnym uśmiechem zapytał czemu go oblałaś wodą. Przez zażenowanie oraz ,aż nadtą bliskość blondyna jedyne co z siebie wydusiłaś to nie wyraźny bełkot. Z wielkiem rumieńcem na twarzy wyzywałaś w myślach mężczyznę próbując się szybko ewakuować z pomieszczenia. Odnotowałaś sobie także ,by nigdy więcej nie oblewać go wodą.

Armin Arlert

Nudziło ci się i to potwornie ,dlatego postanowiłaś zrobić komuś niewinny żarcik. Padło na twojego najlepszego przyjaciela. Znając jednak naturę Armina postanowiłaś zrobić coś mało kompromitującego, niebezpiecznego czy wymagającego. Niby prosty plan. Jeśli jednak chłopak ten ma delikatne nerwy i ciało plan spali na panewce. Armin po oberwaniu wiadrem nabił sobie pokaźnego guza na środku czoła ,a za przemoczenie jego munduru przez dobre trzy dni żyłaś jednym pytaniem. "Jak przeprosić tak delikatnego chłopaka ,żeby go nie urazić?"

Reiner Braun

Osobiście padłaś już ofiarą wielu żartów ze strony twojego przyjaciela, więc któregoś dnia stwierdziłaś iż czas na zamianę ról. Nie miałaś pomysłu ani budżetu na jakiś wyszukany plan ,dlatego padło na zwyczajne wiadro z wodą. Wszystko poszło jak po maśle. Reiner został mokry i już do końca dnia trenował w przemoczonym mundurze za co ty wyśmiewałaś go przez następne kilka dni. W końcu jednak sprawa ucichła ,lecz nie oznacza to jednak ,że o tym zapomiałaś..

SnK/PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz