《18》 Kiedy jest ranny

6.3K 283 13
                                    

Levi Ackerman

Kiedy wrócił z wyprawy ze skręconą kostką wszyscy zwiadowcy byli zszokowani, łącznie z tobą. Kapral doznał obrażeń na wyprawie? To było całkowicie niecodzienne zjawisko. Nie chciał ci za żadne skarby powiedzieć jak do tego doszło. Pozostało ci jedynie należycie się nim opiekować do jego powrotu do zdrowia.

Eren Jeager

Mimo iż wiesz ,że Eren'owi nie grozi nic złego ze względów ran przez jego regenerację tytana i tak się o niego martwisz. O mało nie padłaś na zawał kiedy zobaczyłaś go bez ręki. Zemdlałaś jednak ,ale kiedy się obudziłaś Eren stał przy tobie cały i zdrowy. Do tej pory nie możesz się nadziwć jego zdolnościom.

Erwin Smith

Erwin nigdy dobrowolnie nie przyzna się ,że odniósł jakieś obrażenia podczas walki. Sama musisz to sprawdzać wnikliwie go po każdej wyprawie obserwójąc ,a w szczególności jego zachowanie. Kiedy wreszcie usyalisz co mu się stało czujesz się jak Sherlock Holems. W takich sytuacjacj oczywiście ,nie da się obyć bez waszej tradycyjnej kłutni na temat mówienia sobie o swoich obrażeniach.

Armin Arlert

Armin'owi ciągle się coś dzieje. Czy to na treningach, wyprawach czy nawet na codzień. Nie jest to dla ciebie jakimś zaskoczeniem. Każdy z resztą to wie. Ty jednak mimo zmartwienia o jego stan potrafisz czerpać pewnego rodzaju satyswakcję z opieki nad nim.

Reiner Braun

Chłopak musiał się wyjątkowo napocić ,żeby ukryć przed tobą ranę na ręce. Nie mogłaś w końcu zobaczyć jego regeneracji. Pewnego dnia jednak dałabyś sobie rękę uciąć ,że zobaczyłaś szramę na jego plecach. Kiedy jednak kilka godzin później doszło do ciebie co zobaczyłaś i postanowiłaś to sprawdzić nie było po niej żadnego śladu. Chodziłaś po tym zamyślona przez kilka dni. Czyżbyś nabierała podejrzeń? A może po prostu zastanawiasz się nad kupnem okularów?

SnK/PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz