Levi Ackermann
Po trzeciej nocy z rzędu kiedy nie mógł zasnąć bez twojej obecności ,Levi w końcu zaczął się zastanawiać nad przyczyną takich zjawisk. Nie mógł jednak dopuścić do siebie wiadomości ,że poprostu się od ciebie uzależnił. Najpierw próbował herbatkami nasennymi, ziołowymi i innymi wyrobami. Kiedy i to nie przyniosło skótku poddał się. Cóż najwyraźniej jesteś lepsza od jakiś tam ziółek. Zawołał cię do swojego gabinetu na rozmowę. Kiedy jednak chciał ci już wszystko wyznać samoistnie skłamał. Powiedział ci ,że do twojego pokoju mają się wprowadzić nowi zwiadowcy ,a ciebie przenoszą do jego pokoju z braku wolnych miejsc. Trochę zdziwiona tym wszystkim nie zauważyłaś zdenerwowania w jego zachowaniu i przystałaś na to. No cóż kapral dostał spowrotem swoją przytulankę do snu ,ale za to przez kolejne kilka dni łapał się za głowę z pytaniem: "Jak mogłem tak stchórzyć?".
Eren Jeager
Eren doszedł do tego faktu zaskakująco szybko. Jeszcze szybciej stwierdził ,że musi ci o wszystkim powiedzieć. Gorzej jednak było z wykonaniem tego. Najpierw kilka dni z rzędu chodził na spacery ,by zaczerpnąć inspiracje, potem poddał się i leżąc na łóżku, gapił się w sufit i rozmyślał. Widząc dziwne zachowanie chłopaka wielokrotnie pytałaś się o co mu chodzi jednak za każdym razem bardzo się rumienił i bełkotał coś pod nosem. Zaskoczona jego zachowaniem po pewnym czasie zwaliłaś to na okres dojrzewania, nie licząc się z tym ,że Eren ma już go za sobą i sprawa jest bardziej pokręcona niż ci się zdaje. Tak oto minęły dwa tygodnie ,a ty wciąż byłaś nie świadoma sytuacji. Biedny chłopak sfrustrowany swoją bezsilnością stwierdził ,że wyzna ci to wszystko kiedy indziej.
Erwin Smith
Zachowanie Erwina po dojściu do tego faktu można podzielić na kilka faz. Zachowywał się wtedy jak prawdziwa kobieta z okresem i depresją w jednym ,co tobie do tego momentu wydawało się nie możliwe. Najpierw się tego wypierał i próbował coś u siebie zdziałać zakazem związków w wojsku. Jego serce jednak ma nieco inne podejście do akceptowania zasad. Potem próbował negocjować ,lecz jego uczucia były nieugiente i dalej prowadziły wojnę o zwycięstwo z Erwinem. Następna była desperacja. Łapał się dosłownie wszystkiego co jego zdaniem mogłoby mu pomóc z obecnym stanem. Rozważał nawet wywalenie cię ze zwiadowców i mało brakowało aby naprawdę do tego doszło. Przed ostatnia była depresja. Leżał większość czasu w łóżku i załamywał się nad swoim losem. Na końcu przyszła akceptacja. Nie oznacza to jednak ,że wszystko ci powiedział. Nie ma tak łatwo. Erwin do dziś planuje jak ma wyznać ci uczucia będąc w tym temacie kąpletnie bezradnym.
Armin Arlert
Chłopak przy uświadomieniu sobie w jakiej znajduje się sytuacji o mało nie zszedł na zawał. Biedny Armin był kąpletnie zielony w sprawach uczuć. Dodatkowo męczył go fakt ,że złamie w ten sposób zasady czego bał się i nie umiał robić. Gdyby nie te dwa fakty ,właśnie bylibyście szczęśliwą parą. Cóż wygląda na to ,że chyba ty będziesz musiała wziąść sprawy w swoje ręce inaczej niczego się nie doczekasz..
Reiner Braun
W życiu wychodzisz z założenia ,że trzeba być przygotowanym na wszystko. Nigdy jednak nie spodziewałaś się zobaczyć zarumienionego po uszy Reinera. Zdziwiona ,po dłuższych oględzinach i tym samym męczarniach chłopaka stwierdziłaś ,że rumieńce, dreszcze i wysoka temperatura ,są z pewnością oznaką choroby i to jest zadanie dla ciebie. Postanowiłaś robić za jego osobistą pielęgniarkę do czasu wyzdrowienia. Nie byłaś świadoma faktu ,że przebierając się w strój prawdziwej pielęgniarki tylko pogarszasz sytuację. Biedny Reiner przez następne dwa tygodnie kurował się z choroby ,której już się nie dało wyleczyć. Ty za to mu w tym fakcie najwyraźniej nie miałaś najmniejszego zamiaru pomóc. Może to dlatego jeszcze nie znasz przyczyny i prawdziwej nazwy owej "choroby"? Cóż bełkotem trudno przekazać tak ważną rzecz..
CZYTASZ
SnK/Preferencje
De TodoOto proszę was wszystkich scenariusze z wybranymi chłopakami z Shingeki no Kyojin! Występują: - Levi Ackerman - Eren Jeager - Erwin Smith - Armin Arlert - Reiner Braun Jak chcecie nową postać to proszę pisać śmiało!