Část 3. Tělocvik

318 17 4
                                    

"Anit stávej jinak zmeškáš Ryana!" zvolala na mě mamka. Mamka si mysli že s ním něco mám, ale jsme jen kamarádi. "Jo! už jdu, jen se upravím!" Z nechutí jsem vstala z postele a šla do koupelny. Tam jsem provedla svoji hygienu. Učesala jsem si vlasy a dala si řasenku. Upravená jsem došla do pokoje kde jsem si vzala šedé triko s mým jménem uprostřed a černé roztrhané rifle. Vzala si tašku do školy a šla dolů za mamkou.

"Ahoj" "Ahoj zlatíčko. Na tady jsem ti udělala chleba ve vajíčku a na svačinu jsem ti udělala toasty s okurkou a rajčátkem" "Díky mami a kde je táta?" "Ještě spí" Vtom se ozvola troubení od auta a já vím kdo to je "Tak se měj mami. Já běžím do školy" dala jsem ji pusu na líčko popadla tašku, obula si bíločerné botasky, vzala klíče, červenočernou kostkovanou košili a vyběhla ven. Tam už stál opřený o své auto Ryan.

"Ahoj" pozdravila jsem ho z úsměvem na rtech. "Ahoj. Tak co těšíš se do školy?" "Ani ne. Hele jestli bys chtěl pak bych tě po škole provedla" "To zní fajn, ale teď jeďme nechci první den přijít pozdě" "Jasan" Nasedla jsem do jeho černého auta a vyjeli jsme. Mezitím jsem mu říkala na koho si má dát pozor a tak. Podle mě jen jak příjdeme do třídy všechny holky se mu zavěsí kolem krku. 

Asi po 10 minutách jsme konečně dorazily do školy. Ryan zaparkoval auto a otevřel mi dveře. "Děkuji" Není zač" Vešli jsme do školy a všechny pohledy koukali na mě a na Ryana "Hele myslím že bys měl jít ještě za ředitelem aby věděl že tu jsi" "To zní jako dobrý nápad. Tak ve třídě zatím !" "Ahoj" 

Došla jsem ke skřínce a vytáhla si potřebné učebnice. Pak ji zavřela a šla do třídy. Jen co jsem si sedla do své lavice, hned u ní byla Ela. "Co to bylo za kluka co šel s tebou do školy ?" a je to tu "Ehm... kamarád" "No... tak to nevypadalo" "Nech toho a běž si sednou za chvilku začne hodina" "No jo no už letím" Odešla a šla si sednout do první lavice uprostřed. Najednou zazvonilo a do třídy vešel profesor s Ryanem.

"Tak dobrý den žáci. Dneska vám představím nového žáka. Doufám že se k němu budete chovat pěkně. Tak chlapče představ se" Pobídl ho profesor "Ahoj. Jmenuji se Ryan Petersen a je mi 17 let. Přistěhoval jsem se zpět za rodiči a mě tady nabídli studium a tak jsem tady"  "Děkuji za představení a teď si běž sednout mezitím vedle Piyové. Je to tady ta hně-" "Já vím pane profesore. Známe se" Sebral jsem se a šel si sednout k Anit. "Snad nevadí že tu budu zatím sedět?" "Ne nevadí. Aspoň tu nebudu sama" usmála jsem se na něj a dávala pozoř při výkladu od pana učitele

"CRRRR CRRRR" "Tak děcka dnes je to všechno uvidíme se ještě v šesté hodině tělocviku. Doufám že dneska cvičí všichni" dořekl a šel pryč ze třídy. "Hele mohl bych si od tebe půjčit nějaké ty zápisky?" "Jo jasn-" "Jééé Ahoj já jsem Berta a tohle je Dominika. Nechceš si ode mě půjčit zápisky?" "Ne děkuji já už si půjčil. Děkuji za nabídku" Dořekl a ukázal na mě "Aha... NO nevadí tak my půjdeme" Myslím že tu Ryan bude hodně oblíbený, ale mě je to celkem fuk. "Hele tady máš ty zápisky a pojď jinak přijdeme pozdě. Elo jdeš s náma?" "Jo už jdu" "Tak tohle ja tvá kámoška?" "Jo. Elo tohle je Ryan a Ryane tohle je Ela" "Ahoj" pozdravil Ryan Elu. "Ahoj tak jdem ne?" "Jo jasně"

Hodiny utekly docela rychle. Dokonce mě to i bavilo. Nevím proč, ale vždy se zaposlouchám co učitel/ka říkají a jsem mimo. Mám školu ráda, ale někdy je fakt otravná. Doma se učit nemusím, protože mi to stačí jen ve škole. Výhoda pro mě. 

A je tu poslední hodina tělocviku. No ne že bych tělocvik nemusela, ale zrovna dneska jsme SPOJENI !!! Cvičíme i s kluky, protože jejich učitel je nemocný. Minule to dopadlo tak že se tu dva kluci porvali o jednu holku. A víte kdo to byl? Samozřejmě Berta. Berta je královnou školy. Je to děvka. Dominika je pořád sní a kritizuje všechny co buť jsou chudí, nebo mají špatný účes. Podle mě to dneska bude tak, že se bude lepit na Ryana.

"Tak děcka. Prvně si dejte  koleček a pak si utvoříme dva týmy !" Zařval učitel a mi se rozeběhli. Vedle mě běžela Ela. Za námi běžel Ryan a snažil se nás doběhnout. V tom se k němu z obou stran nalepili ty dvě kravky. Doběhli jsme kolečka a trenér vybíral kapitány. "Takže kapitány budou... Ela s Anit" vytřeštila jsem oči. Já?! No to zas bude. "Tak Anit vyber si prvního" "Beru si Ryana" mrkla na mě a přišel ke mě "Já si beru Maxe" a takhle to šlo dál než zbyla jen Berta a ta šla do týmu Eli. Byla tam i Dominika. Je mi jí líto "Pane učiteli a nemůžu jít to Anitinyho týmu?" "A proč?" "Protože chci" "Ne! Budeš v týmu od Eli a žádné výmluvi!"

Hráli jsem kapitánskou. Já a Terka jsme šly dozadu. Prvně to vypadalo že prohrajeme, ale Rya to zahrál na tři hráče proti jednomu. Tím pádem jsme vyhráli!!! JO!!! To je poprvé kdo pod mým velením vyhrál! "Dobrý práce Ryane" mrknu na něj "Díky" "Dneska vyhrává družstvo od Piyové! Pro dnešek je to vše. Můžete jít domů" "Naschledanou!" řekne celá třída najednou. Odebereme se do šaten. Když jsem převlečená tak se odeberu domů. Před školou na mě čeká Ryan.

"Nechceš domů svést?" "Jo jestli ti to nevadí" nasedla jsem k němu do auta a rozjeli jsme se směr domů. Povídali jsme si o zítřejším testu co nás čeká z matiky. 

"Tak se měj hezky a zejtra zase tady na mě čekej" "Dobře ahoj" A odjel. Odemkla jsem dveře a vešla dovntř. Sundala si boty a šla do kuchyně "Jsem doma!" Nic se neozvalo. Asi jsou ještě v práci. Rodiče máji totiž stejnou práci, ale taťka má více směn než mamka. Jen aby na mě měla čas. Jsem ji za to vděčná. Šla jsem do svého pokoje se naučit na test. Sice se nepotřebuju učit, ale co. Je to test tak být vždy připraven.

Nevím jak dlouho jsem se učila, ale slyšela jsem mamku jak se o něčem dohadují. Chtěla jsem je jít pozdravit a tak jsem šla. "-to snad nemyslíš vážně!?" "Ahoj. Kde jste byli?" oba ztichly jen co jsem promluvila. Měli takový divný výraz v obličeji. Jakoby strach? "Zlatíčko. Museli jsme být dýl v práci měli jsme takový menší problém, ale už je vše v pořádku" "Dobře tak já jdu spát dobrou" "Dobrou" přilýkla jsem se a zalezla do své postele. po 5 minutách jsem usla.


ZDE další kapitola !!!! Snad se líbila :D Tak já padám psát další papa :D

S krví vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat