Část 11. Tréning

245 18 6
                                    

AHOOOJ. Tady máte další díl. Chci strašně poděkovat za 386 zhlídnutí a 41 vote. Moc děkuji. Jste nejlepší ;) Tak už nebudu zdržovat a užijte si kapitolku :D

Takže si to shrneme. Už dobrou půl hodinu sedím ve svém pokoji a snažím se ztřebat to, že za dva dny jdu zpátky do školy. Mám strach. Proč musím do školy. Bude to jen horší. Když se naštvu tak je tam všechny pozabíjím. A to myslím vážně. 

Po chvíli někdo zaklepe na dveře. "Dále!" Zařvala jsem a otočila se na dveře. Ve dveřích byl Jeff. "Neruším?" "Ne..." odpověděla jsem mu. Jen jsem se zpátky otočila a dál koukala do zdi. "Hele... Děje se něco?" "Ne nic se neděje. Jen musím jít do školy víš" řekla jsem ironicky.  "Neboj bude to v pohodě. Všichni jednou zapomenou." "Tobě se to lehce řekne. Jenže ty jsi nikdy nepoznal lidi které mám na škole. Ty nikdy nezapomenou a budou mít debilní narážky hlavně Sophii... Jeffe co když se neudržím a ublížím někomu?" "Neboj se. Budeme tam s tebou" usměje se na mě a chtěl mě obejmout, ale cukla jsem sebou. "Promiň, ale... musím si nejprve zvyknout na nový lidi. Nemám totiž ráda cizí dotyky" "Jasně. Rozumím. Hele tak za hodinku pří jdi dolů do kuchyně. Bude oběd" řek a odešel.

Ještě chvíli jsem zůstala v pokoji, ale pak jsem šla dolů na oběd. Musím uznat že Wendy vaří dobře. Dneska jsme měli guláš. Všichni jsme si povídali. Někdy jsem se přidala i já. "Jo a Anit. Budeš muset cvičit. Boj, vytrvalost a rychlost. A dneska ti začíná. Je to kvůli tvé přeměně, která se blíží. Tak abys byla připravená" usmál se na mě Jason. "Fajn tak já se jen půjdu převléknout" asi se divíte že tu mm oblečení. Ryan s Jeffem mi totiž skočili domů pro oblečení. Vzala jsem si bílé tílko, černé leginy a černé botasky.8

Vlasy jsem si dala do culíku a šla ven čekat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si dala do culíku a šla ven čekat. Po chvíli přišel Sam. "Takže já s tebou budu trénovat vytrvalost. Takže si rovnou dáš hezky 50 dřepů bez řečí" šibalsky se usmál "Děláš si ze mě pr-" "Řekl jsem bez řečí" jsem jsem protočila očima a začala dělat dřepy. Potom jsem musela 5 minut zůstat stát na jedné noze a potom na druhé. Musela jsem si dát i výdrž. Vydržela jsem v ní 30 minut. To je docela dost. Potom jsme si šly zaběhat. Sam mě učí i rychlost. Prý, až budu vlkem tak mě bude trénovat nějaký Lukas. Asi další člen smečky. Dozvěděl jsem se že musel jít do jiné smečky na výpomoc. JO! Málem bych zapomněla říct kolik komu je. Sam 18. Jeff 17. Jason 17. Ben 20. Tinker s Wendy mají 16 jako já. Lukasovi je myslím že 19. 

.

.

"Myslím že pro dnešek stačí. Vedla jsi si dobře. Jsem zvědavý na zítřejší tréning se Jasonem" zářivě se na mě usmál. "A je hodně přísný?" zeptala jsem se ho když jsme byli na cestě zpátky domů. "Docela jo, ale neboj na tebe bude určitě hodný" "To doufám" Oba jsme se to mu zasmáli. Se Samem je sranda. Dumů jsme došli za stmívání. Sam šel do kuchyně za Wendy. Já jsem šla do svého pokoje pro oblečení. Vzala jsem si ještě ručník a šla do koupelny.

 Vzala jsem si ještě ručník a šla do koupelny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vysprchovala jsem se. Oblékla do pyžama a rozčesala si vlasy. Vyšla jsem z koupelny a šla rovnou do pokoje kde jsem hodila zpocené oblečení do prádla a ručník na topení. Vzala mobil, který jsme si strčila do kapsy u kraťas a šla dolů do kuchyně. Vzala jsem si jablko s vodou a šla do obýváku kde nikdo nebyl. Sedla jsem si na gauč a zapla televizi.

Koukala jsem se na nějaké filmy které byli v televizi. Ani jsem si nevšimla že si ke mě přisedl Jeff s Jasonem. Sice si s nima normálně povídám, ale stejně nejsem při pravená na tělesný kontakt. Nevím proč. Asi to bude tím že je znám jen pár dnů. "Jasone?" "Hmm?" koukl se na mě. "Co zítra budeme všechno dělat?" "No... Asi se prvni kouknu jak ti jde boj a pak začnem trénovat to co ti nepůjde." "Dobře. No tak já vám pře ju dobrou noc abych zítra vstala do mučírny zvaný tréning" uchechtla jsem se jako se uchechtl Jason. "Neboj. Nebude to bolet dobrou" Jen jsem se usmála a šla nahoru do svého pokoje. Zalezla jsem do postele a ještě dala mobil do nabíječky. Pak už jsem měla poklidný spánek.


"Anit vstávej" podle hlasu to byl Jason "Ještě pět minut" zabručela jsem. "Ne ne ty hezky vstaneš jinak tě poliju studenou vodou" ignorovala jsem co mi Jason řek. "Jak chceš" Slyšela jsem cvaknutí zámku. Jen jsem se více zakryla peřinou a spala dál. Ale můj spánek narušila ledová voda. VODA?! Rychle jsem si sedla do sedu a utřela si vodu z obličeje "Jasone já tě zabiju!!!" vykřikla jsem a běžela za ním dolů na zahradu. Ten mě nasral. Nikdo na mě nebude vylévat vodu! "Já ti říkal abys vstala!" křikl mi na z pátek. "Já ti dám vstávat. Teď prožiješ peklo!" Vrhla jsem se na něj. Na základce jsem chodila do sebeobrany a takové ty boje. Povalila jsem ho na zem a začala jsem do něj bušit. Ten mi chytl ruce a přetočil nás. Jen se ušklíbl. "To mělo bolet?" zeptal se ze smíchem. Jen jsem se ušklíbla a řekla. "Ne. Ale tohle tě bolet bude" kopla jsem ho rovnou do koulí. Ten se skácel na zem a chytl se za koule. Rychle jsem vstala a povalila ho pod sebe a přidržela mu ruce. "Tohle už bolelo?" zeptala jsem se ze smíchem. "Jo tohle bolelo" "Vzdáváš se?" "Vzdávám" Jen jsem se uchechtla a šla do domu. Před domem stála celá smečka a všichni se smáli. "To byla dobrá trefa Anit" řekl mi Ben "Já vím" Jen jsem kolem nich prošla a šla se nasnídat. Potom jsem se šla převléknout do černých tepláků a bílého trika.

Když jsem byla připravená čekala jsem na Jasona před domem. "Tak asi se prvně kouknu co v tobě je. Útoč na mě se vším co máš a neboj se že bys mi ublížila. Jsem vlkodlak takže něco víc vydržím" usmál se "Já vím. Představ si to, ale já jsem taky vlkodlak" jen co jsem to dořekla jsem se do něho pustila. Ode mě schytal docela dost ran, ale já od něho taky. 

"Tak končíme. Docela dobrý. Výdrž máš. Sílu taky, ale nějaké ty chyby tam jsou, ale malí. Příště se zaměříme na ty pravačky a levačky a nohy." usmál se na mě. "Dobře. Půjdeme už? Byli jsme tu i přes odpoledne. A už se stmívá a mám hlad" ušklíbla jsem se. "Fajn jdeme"

Šly jsme zpátky domů. Já šla do pokoje pro oblečení a pak směr koupelna. Vysprchovala jsem se a šla dolů na večeři. Vzala jsem si jenom rohlík s máslem a čajem. Když jsem to snědla popřála jsem si se všemi dobrou noc a šla nahoru. Ulehla jsem do postele s myšlenkou že zítra jdu do školy.




S krví vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat