Část 10. "C-COŽE!!!?"

250 13 8
                                    

Omlouvám se za chyby

Ráno jsem vstala docela vrzy. Teprve začalo svítat. Vyhrabala jsem se z postele a ustlala ji. Oblékla jsem se a šla do obýváku pro knihu. Vzala jsem ji a dala si ji do kapsy u mikiny. Pak jsem vzala kreditku a vyšla ven. Zamkla jsem pokoj a vydala se na recepci. Tam jsem vrátila peníze a zaplatila za noc. Ještě jsem se zeptala a bylo 7 hodin ráno. Zapnula jsem si řetízek od Ryana a vydala se zpátky.

Cesta byla docela v pohodě. Ale pořád jsem cítila že mě někdo sleduje. Přidala jsem do kroku. "Ryane? Jestli mě slyšíš jsem na cestě zpátky, ale mám pocit že mě někdo sleduje" poslala jsem mu myšlenku. "Dobře. Nedávej to na sobě znát a hlavně buď  v klidu. Za chvíli jsme u tebe" "Dobře" Dělala jsem to co mi řek Ryan. Zůstala jsem v klidu. Měla jsem strašný strach. Šla jsem pořád lesem dál. Najednou jsem ucítila ostrou bolest vzadu na stehně. Spadla jsem na zem a chytla se za nohu. Byla tam zabodnuta kudla. Po chvíli z lesa vylezly nějací lidé. Buď to budou upíři nebo lovci. "Ale, ale, ale kohopak to tu máme. Nějakou vlčici hm... A nejsi náhodou ta vlčice co se narodila upírce a vlkodlakovi?" zkusím hrát blbou. Možná to vyjde. "O čem to tu sakra mluvíte?! Jací vlkodlaci?! nebo upíři?! Nevím o čem to tady sakra mluvíte, ale ráda bych šla domů si jít začít tu nohu!" prosím ať mi uvěří. "Hm... Myslela jsi si že nás oblbneš? Neděl ze mě idiota! Nejsem blbej abych tě nepoznal! Dneska tady zemřeš a vše bude v pořádku!" Domluvil a napřáhl se z nějakou železnou kudlou a hodil ji po mě. Zakryla jsem se rukama a bodla mě do ruky. V místě kde jsem měla kudlu to začalo štípat a pálet. "Myslela jsi si že se zakryješ ruka že si pomůže? Tss. Ta kudla je celá z železa a to je pro vás vlkodlaky jistá smrt. Za chvíli zemřeš. HAHAHAHA" začal se smát. Začala jsem padat ze sedu na bok, ale spadla jsem do něčeho huňatého.Z bolestí jsem otočila hlavu a setkala se s krásnýma zelenýma očima. Ryan.  Slyšela jsem vrčení otočila jsem hlavu do předu a viděla vlky. Ale to byli vlci z naší smečky. Začala jsem slábnout a tím pádem jsem se i více uvolnila. 

Přiběhl ke mě nahatý Ben s Jeffe. Položili mě na zem tak, abych hlavu mě v Ryanově srsti a celé mě tělo bylo rovně. "Bene ona má v ruce kudlu z železa!" zavolal Jeff na Bena "Kurva! Rychle vyndej ji a kousni ji!" "COŽE?!" "Ah.. když ji kousneš tím ji pustíš své sliny do té rány. A železo se zničí ale musíš rychle!" "Dobře" Jeff mi vytáhl kudlu a přeměnil se na krásného hnědého vlka. Začala jsem se třepat strachem. I když jsem byla slabá, měla jsem strach. Pořád jsem vnímala. "Ššš... Klid Anit" přešel ke mě Ben. Sedl si na mě, ale ne tak aby mě zalehl. Vzal moji hlavu do dlaní. "Anit pozoruj jen mě. Poslouchej mě. Soustřeď se jen na mě. Koukej mi do očí" Pořád na mě mluvil. Za chvíli jsem ucítila jak mě Jeff kousl. Chtěla jsem se pohnout, ale nešlo to. Ben mu přidržoval ruky nohama, a hlavu měl ve dlaních. Pištěla jsem protože to bolelo. Začali se mi klížit oči. "Anit už všechno bude v pořádku" usmál se a já jsem podlehla temnotě.

Pohled Bena:

"Jeffe přeměň se zpátky" řekl jsem když Anit omdlela. Nechal jsem ji ještě ležet na Ryanovi. Šel jsem se kouknout na tu ránu. Vypadala v pořádku. "Jeffe dobrá práce. Běž všechny svolat ať do 30 minut jsou v obýváku" zvedl jsem a vzal Anit do náruče. Šel jsem lesem zpátky domů. Když jsme došli domů uložil jsem ji do postele a nechal ji prospat.

Sešel jsem do obýváku a tam byli všichni. "JE ANITA V POŘÁDKU?!" vybalil hned na mě. "Je v pohodě a teď se sakra uklidni potřebuji se vám na něco zeptat!" "Omlouvám se" "Dobrý... Takže zjistili se kdo byli ti lovci a jak našli Anit?" "Byli to lovci od upíru. Tím pádem upíři ví že je u nás a poslali najaté lovce aby ji zabili. Neboj se s Jasonem jsme se o ně postarali" Řekl mi Sam. "A Tinker s Wendy jste v pořádku?" "Jojo" "Samozřejmě" mrkla na mě Tinker. "Takže... teďka ji budeme muset hlídat. Do školy půjde, ale budete tam nastoupit i vy. Hlavně ji budeme muset držet v klidu za chvíli se může proměnit. Tím že měla v sobě železo a Jeff ji kousl se ji to posunulo do předu" "Cože?! Ale ona na to ještě není připravená!" Vyjel na mě Jason" "Jasone klidni se! Chceš aby umřela?! To radši aby se ji posunula přeměna než aby zemřela ne?!" Vyjel jsem na něj. "Omlouvám se. Ne nechci aby zemřela" "Tak vidíš... No takže pokyn jsem vám dal. Takže tohle pondělí nastupujete do školy. Ale tenhle školní rok bude pro ni těžký. Všichni si budou povídat co se u ní stalo" "Myslíš jak její rodiče zemřeli?" "Jo podle mě v tom mám prsty Jack" "Taky si myslím" podotkla Wendy. "no tak nic. Všichni alou do postele doboru noc" "doboru noc!" řekli všichni zborově a šly do svých pokojů.

Ráno
Pohled Anit:

Asi už třicet minut se tady povaluju v posteli. Je 5:30 a já nemůžu usnout. Vylezla jsem z postele a šla do koupelny. Koukla jsem se na sebe. Vypadala jsem strašně. Kruhy pod očima. Červéné, zrudlé oči. Achjoooo. Vysvlékla jsem se a šla do sprchy. Tepla kapičky které dopadali na moji pokožku mě ukliňovali. Koukla jsem se na svoji ruku kde byl ještě vidět kousanec od Jeffa. Povzdychla jsem si a vylezla ze sprchy. Obalila jsem kolem sebe ručník a vydala se do pokoje. Převlékla jsem se. (Bez kabelky)

Vlasy jsem si dala do culíku a šla dolů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si dala do culíku a šla dolů. Všichni ještě spali. Musím uznat, že i když je jaro tak je kosa. Šla jsem do kuchyně a udělala si teplá čaj. Mezitím co se mi čaj chladil jsem vzala misku a nasypala jsem do ní lupínky. Vzala jsem misku, čaj a šla s tím do mého pokoje. Položila jsem to na stolek a šla si k posteli pro mobil. Vzala jsem ho a sedla si ke stolu. Mezitím co jsem jedla jsem si prohlížela facebok, twitter atd.. Nic zajímavého, ale měla jsem několik zmeškaných hovorů a zpráv od Eli.

Na nic jsem nečekala a napsala jsem ji.

Já- Ahoj promiň že jsem se ti neozvala, neměla jsem čas.

Ela- KONEČNĚ! Jsi v pořádku?! A kde teď jsi?! Slyšela jsem co se stalo.

Já- Jsem u svých kamarádů. Neboj jsem v pořádku ;) A prosím o tom co se stalo nechci abys o tom mluvila. Ještě jsem si nezvykla že tu rodiče se mnou už nejsou.

Ela- Promiň! Dobře nebudu o tom mluvit :) Už se těším až  tě zase uvidím.

Já- Já taky :) Hele budu končit. Později se ozvu jo?

Ela- Jasně měj se papa :*

Já- Papa :*

Zase jsem se rozbrečela. Tak strašně moc mi chybí. Koukla jsem se na mobil kolik je hodin. Bylo už kolem půl sedmé. Mobil jsem si dala do zadní kapsy kalhot a vzala misku s hrnkem a šla dolů. Skoro všichni tam už byli a jedlo své snídaně. "Dobré ráno" pozdravila jsem je. "Dobré" ekli všichni zborově. Musela se uchechtnout. Misku s hrnkem jsem dala do dřezu a začala to umývat. Když jsem to měla hotový vzala jsem si sklenku a napustila jsem si do ní vodu. Otočila jsem se a opřela se o linku a sledovala jsem všechny jak se cpou. 

Za chvíli přišel i Ben-Alfa. "Dobré ráno" "Dobré ráno" řekli jsme všichni. "Jo a Anit asi bys měla něco vědět" otočil se na mě. "Povídej" "V pondělí jdeš do školy. Jak to dořekl vyprskla jsem vodu na zem a koukala na něho z otevřenou pusou. "C-COŽE?!" "Slyšela jsi" řek a šel zase pryč.


Taaak doufám že se vám kapča líbila. Chci poděkovat za 170 zhlídnutí a 10 hvězdiček. Moc děkuji ;) Tak se mějte a u další kapči ahoj !! xD :D


S krví vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat