Merhaba.Evet.Bugün bende yeni bir hayata başlıyorum.Belki hayatımda çok şey değişecek,belki de hep böyle kalacağım.Yani..Ezik.Evet,okulda ki popülerlerin (popürlerliklerine sıçtıklarım) deyişiyle ben ve arkadaşlarım eziğiz.Çünkü,sürekli ders çalışırız,gibi bir şey söylemeyeceğim.Ee, en son ders çalıştığımda birinci sınıftaydım.Birinci sınıfta ders çalışılır mı demeyin.Hepinizin annesi ve öğretmeni o saçma çizgileri zorla çizdirmiştir hepinize.O zamandan beri ders çalışmıyorum.Allah'tan çok zekiyimde sınıfı geçebiliyorum.İyi kopya çekiyorum da diyebiliriz.Her neyse..Neden mi eziğiz ? Çünkü,hiç sevgilimiz olmadı.He hiç teklif gelmediğinden değil.Yedinci sınıfta altılardan bir çocuk beni seviyordu.Tabi ben yüz vermedim.(Rezil mi oldum lan şu an !) birde kimseyle kavga etmediğimizden (daha çok götümüz yemediğinden) ve kimseyle dalga geçmediğimizden eziğiz biz.Onlara göre yani. Daha fazla rezil olmadan bavullarımı hazırlayayım bari ben.İstanbul'a gidiyoruz biz.Biz dediğim,ben keyfim ve kahyası.BUNU SÖYLEDİM Mİ BEN GERÇEKTEN ?! :(
Hah,annem çağırıyor.Denizli'deki son saatlerimiz.Annemin yeni,zengin ve yakışıklı (!) kocası yüzünden.Annem ile babam ayrılalı 2 yıl oldu ve annem hemen bir koca buldu.Adnan ! İyi bir adama benziyor ama konuşma tenezzülünde bile bulunmadığım için çok tanıdığım söylenemez.Sonuç olarak o bir üvey baba ve ondan nefret etmem gerek.Lan o değilde ben özel okula gidicem be !! Bu tiple.Bizim boklu devlet lisesinde bile ezik olarak görülüyorsam,orada beni çiğ çiğ yerler.Al işte,lanet günlere ilk adım.Yola çıkıyoruz.Ama üvey babacığım zengin olduğundan uçakla gidiyoruz.Annem ve Adnan saçma sapan olduğuna emin olduğum konular hakkında ciddi ciddi konuşuyorlar.Oha inişe geçiyoruz ! Geldik mi lan ?!
"Selin,hadisene kızım neyi bekliyorsun ?"
"Ha,tamam."
İstanbul'a ilk defa gelmiyorum.Teyzem burda oturduğundan iki kez daha gelmişliğim var.Zengin üvey babacığımın bir sürü olduğunu tahmin ettiğim lüks arabalarından birine biniyoruz.Öndede yaşlı bir şoför.Yakışıklı ve genç olması gerekmiyor muydu bunun ? "Ne zaman bitecek lan bu yol ?" diye sessiz sessiz söylenirken (fazlasını götüm yemiyo) bir sarayın önünde durduk.Evet saray.Buna ev denmez çünkü,diye içimdeki fakiri konuşturmaya devam ederken annemlerin arabadan indiğini gördüm.NE ?! BURASI MI YANİ ? BEN BU SARAYDA MI YAŞICAM ? KAYBOLURUM LAN BEN BURDA !! Bunları söylerken eve mal gibi ağzım açık bir şekilde baktığımdan emindim.Yavaş yavaş içeri girdim.Hizmetçi bize -bana ve anneme- evi gezdirecekken ben kuulluğumu bozmadan "Ben biraz yorgunum da odama çıkıp dinlenebilir miyim ?" dedim sanki eve daha önceden elli kere gelmişim gibi.Ve odama çıktım.Bizim evin toplamı kadar bir odam vardı ama bu evde mutlu olamayacağımı bildiğimden çokta sevinmedim.Duş alıp üstümü değiştirdim.Tam uykuya dalacakken annem pat diye odama girip "Yarım saate hazırlan,okul forması almaya gidiyoruz.Yarın okula başlıyorsun" dedi ve cevap beklemeden gitti.Bende dolaptan bir kazak ve kot bulup giydikten sonra saçımı özensiz bir şekilde at kuyruğu yapıp aşağıya indim.Şoför bizi bir mağazaya getirdi ve okul formalarını alıp eve geldik.Eve gelir gelmez uyudum.
"Seliiin !! Hadi kalk dana gibi uyuyosun ilk günden geç kalma kalk hadii"
Güne annemin cırtlak sesiyle ve güzel bir iltifatla başlıyorum.Gerisi nasıl olucak bakalım.Hadi bismillah.
"Kalktım annecim.Bak üstümüde giydim annecim.Ama şimdi birşey yiyemem,okulda yerim annecim."
"Tamam tamam hadi şoför götürücek seni."
"Tabi,çünkü anamın karnından şoförle doğdum."
Göz devirip,insanı hayattan soğutabilecek bakışlar attıktan sonra arabaya binip okula varmayı bekliyoru.Ay heycanlandım lan ! Of napcam ben şimdi ? Ya arkadaş bulamazsam ? Ezik geldin,ezik gidiyosun Selin.
Ve,ve geldik.
Şoför: "Geldik okula.İnebilirsin."
"Görebiliyorum okula geldiğimizi."
Ağır adımlarla okul bahçesine giriyorum.Bütün gözlerin benim üzerimde olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Filmlerde olur o.Ama Allah var herkes güzel,yakışıklı.Hassiktir lan.Şuan çok büyük bir sorunum var. BU OKULDA BİR TANE BİLE EZİK YOK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."