-9-

14.9K 761 72
                                    

Okuyucu sayım 1400 olmuş !! Hepinize çok teşekkür ederim.Ama beğeni sayısı okuyucu sayısına göre hala çok düşük.Bir de bölüm sonlarında yorum yaparsanız çok mutlu olurum çünkü
sizin fikirleriniz benim için gerçekten çok önemli.Son olarak dediğim gibi ilerleyen bölümler için yaratıcı fikirleriniz varsa yorum ya da mesaj atın,uygun olanları kullanırım :)) Neyse Sizi Çok Seviyorum inşallah bölümü beğenirsiniz :)))) ❤❤❤❤

{SELİN'İN AĞZINDAN}

Sabah uyandığımda beni bir kenara atmış,kendisi ise hayvan gibi yayılarak yatan bir Ozan gördüm.En tatlı hayvan.Bir de şerefsiz tabi.

Of heryerim çok ağrıyo ! Noldu lan dün gece üstümde fil falan mı tepindi ?!

Benim heryerim ağrıyosa onunda ağrımalı,diyerek hınzırca bir plan kurdum ve uygulamaya geçtim.

Önce Ozan'ın bacaklarından tutup odayı gezdirdim.Sallayarak tabi.Çoğunuz anlamamıştır ne yaptığımı ama çoğunuz da bunu birisi üzerinde denemiştir.

Sonra sırtına çıkıp sırtına bastıra bastıra çiğnedim.Nasıl uykusu varsa uyanmıyo..İnsanın üstünde biri tepinirde nasıl uyanmaz lan ?

'Neyse bu kadar yeter' deyip sırtından indim ve aşağıya anneme bakmaya gittim.Ama kimse yoktu.Belki kahvaltı hazırlıyodur diye mutfağa baktım.O yoktu ama masada koca kartona yazılmış bir not vardı.

"Dün gece Ozan'ın annesiyle kardeşide burdaydı çok geç olduğundan yollamak içime sinmedi.Sabah erkenden kalkıp gitmeyi planladık.Rüya lunaparka gitmek istiyomuş da.Ozan la yattığına da gördüm kızmadım sanma hesabını sonra vericeksin."

Kadın uğraşmış yazmak için.Bide Ozanla yattığınızı gördüm demiş tövbe.

Ozan'ı uyandırmaya gitmek için arkamı döndüğümde Ozan mutfak dolaplarına yaslanmış beni izleyip gülüyodu.Ağhh !!

"Annen bizi yatarken görmüş,yakalandık"

dedi ve gülmeye başladı.Bende kartonu yuvarlayıp onun kafasına fırlattım.Kesin beyin kanaması geçirecek.ÇOK SALAKSIN BEN.

"Ha-Ha çok tatlısın."   şka ypmyrm .s

"Biliyorum canım.Beni hep gözlerinle yiyip bitiriyosun zaten."   EGO OZAN.

"Bugün mallığın üzerinde sanırım"

deyince bozulup oturma odasına geçti.Bende peşinde koşup ;

"Tamam be ne kızıyosun şaka yapmıştım"

dedim.Anında arkasını döndü ve beni sırtına aldı.Bende "Bırak beni" diye cırlayınca beni resmen yere fırlattı.Lan sen niye benim dediğimi yapıyosun ?!

"Yuh hayvan !! "

"Ne be ? Kendin demedin mi bırak diye ?"

"Bırak dedim fırlat demedim.Ayrıca az önce dediğimde de gayet haklıymışım" deyince o da

"Demek öyleeeee"

dedi ve bana doğru yürümeye başladı.Tekrar aynı şeyi yapıcağını anlayınca odama doğru depar attım.Ve kapıyı kilitledim.İlk başlarda ayak sesi geliyodu ama artık ses yoktu.Ben de her ihtimale karşı biraz daha beklemeye karar verdim.

10 dk geçti..

20 dk geçti .. Gece yattığım yeri düzenledim.

30 dk geçtı .. Dolabımı düzenledim.

EZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin