Yıllardır "taş" olarak adlandırılan o varlıkları hiç görmediğimden,artık onlarla birlikte okuyacağımı anlayınca heyecanlandım.Okul kapısına gelince içeride benden büyük olduğunu tahmin ettiğim çocukların -kaslı ve yakışıklı- kavga ettiğini gördüm.İlk günden ekşın he ! Sanmayın ki,gidicem onları ayırıcam sonra da içlerinden en yakışıklısı benden etkilenicek falan filan.Kenardan gidip kavgadan sıyrıldım.Sonra sınıfı aramaya başladım.Üç katı,üç kez gezdikten sonra sınıfı buldum.İçeri girdiğimde sınıfta kimse yoktu.Hangi sıranın boş olup olmadığını bilmediğimden çantamı öğretmen masasına koyup beklemeye başladım.Öğrenciler sınıfa gelmeye başlayınca "Sen yeni misin ?", "Bizim sınıfta mı okuyacaksın ?" gibi sorular sordular.Herkes gelince bende boş olan bir yere oturdum.Ve öğretmen geldi.Olması gereken tanışma faslı bile olmadı.BU KADAR MI FARKEDİLMİYORUM YANİ ?
Dersi..tabiki dinlemedim.Zil çalınca biraz korkmaya başladım çünkü kimse yanıma gelip,benimle tanışmadı.Kesin yalnız kalıcam lan.Ağağağa :'((
Bende "Nede olsa kimse beni tanımıyor,ezik te demezler.Bende tek başıma kuul kuul takılırım" havasıyla kolidorda ilerlerken omzuma dokunan el ile irkildim.Ve arkamı döndüm.
"Neden bu okula geldin bakalım ?" Saane amk ?
"Seni ilgilendiriyo mu ?"
Niye mal mal gülüyo lan bu.
"Ne dedin sen ?"
"Seni ilgilendiriyor mu dedim."
"Benim kim olduğumu biliyor musun ?"
"Bildiğin gibi,okula daha bugün geldim.Nereden bilebilirim ? Ayrıca umrumda değil."
Hassiktir.Boynuum.Duvara yapıştırdı beni şuan.Lütfen okulun sahibi falan çıkmasın lütfen beni unutsun lütfen lütfen lütfen...
"Bana bak !! Ben bu okulun sahibiyim anladın mı ? Sakın bir daha benle bu şekilde konuşmaya kalkma.Yoksa seni ezerim anladın mı ?
Ne ?! Okulun sahibi mi ?! Seni ezerim mi ?! SIÇTIM BEN.
Korktuğumu belli etmemeye çalışarak,ellerini boynumdan çektim ve gözlerimi devirip kantine doğru yürümeye başladım.
Ha bu arada,o kavga ettiğim okulun sahibi KIZDI.Olm onun erkek olması gerekmiyo muydu ? Onun okulun en popüler ve yakışıklığı çocuğu olup bana aşık olması gerekmiyo muydu he ?!
En iyisi kantine oturup ayran içiyimde kafayı bulayım ben.Amma da taş çocuklar var burda he.Burası okulsa bizimki hayvanat bahçesi.İnsan yoktu çünkü orda.
Ay şu çocuk bana mı bakıyo ? Bana bakıyo lan.Valla bana bakıyo.Ay senin o tipini yerim çocuk.Oha buraya geliyo.Hah,hiç umursamıyomuş gibi davranmam lazım.
"Merhaba,burası boş mu acaba ?" Ay rsmn yvşdı .s
"Boş yer sıkıntısı çektiğini düşünmüyorum ?"
"Ama ben burada oturmak istiyorum."
"Bende tek oturmak istiyorum" Hadi lan ordan kimi kandırıyon ?
"Bence oturmamı istiyosun." Hemde nasıl !!
"Yoo.İstesem otur derdim." diyip gülümsüyorum.
"Olsun.Ben yinede oturucam.Ben Ozan."
Gözlerimi deviriyimde havalı olayım bari.
"Bende Selin."
"Çook memnum oldum."
"Keşke bende aynı şeyi söyleyebilsem.".
Neyin tribindesin lan sen ?!
Pf ya ders zili çaldı.
"Hıh,zil çaldı.Derse geç kalmak istemiyorum" ben söylüyorum bunu.
"Pek öyle gibi durmuyorsun.Neyse,görüşürüz" Ay göz kırptı.Çok tatlıı !!
Dersler kaplumbağa hızında ilerledi.Ve bitti.İlk gün çok güzeldi.Diyemicem,çünkü okulun sahibinin kızıyla kavga ettim.Aman.Beni mi düşünecek ? Unutmuştur çoktan deyip,beni almaya gelen şöförümüz (!) ile birlikte eve gidiyorum.
Eve gelir gelmez annemin sesini duyuyorum.
"Selin hadi hazırlan alışverişe gidiyoruz!"
Yuh.Annem ve alışveriş.Neyse,şimdi kesin marka yerlere gidicez.Gidip pahalı ve çirkin şeyler alıcam.Para sıkıntısı yok sonuçta.Zengin olmak böyle bişeymiş demek ki.
Lan şu şortlar falan çok güzel.Onlarıda alıcam.Aha şu taraftada boktan şeyler var.Hepsini almalıyım.Güzel çirkin ne varsa aldıktan sonra annemle birlikte kasaya geliyoruz.
OHA LAN !! BU ZENGİN PİÇLERDEN DEĞİL Mİ ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."