1 YENİ MESAJ
GÖNDEREN: Ozaaaan :))))))
Sana ihtiyacım var.
Bana ihtiyacı varmış !! Lan dur bir sn !! Bu geçen akşam bana "Sana aşık oldum" demişti.Allah'ım inanmıyorum !! Ozan gibi taş birinin bana aşık olduğuna mı şaşırayım,bunun bir günde olduğuna mı şaşırıyım yoksa gece gece bana Sana ihtiyacım var diye mesaj gelmesine mi ? Önce cevap veriyim sonra şaşırırım.
"Noldu ?"
I AM VERY ODUN.
"İşten çıkarıldım Selin."
Ne ? Olamaz ya.Aha Ozan arıyo.
"Alo ? Ozan "
"Selin napıcam ben"
"Şimdi önce bi sakin ol.Annenin haberi var mı ?"
"Yok.Öğrenirse çok üzülür,hastalığı ilerler."
Lan aklıma harika bir fikir geldi !! Üvey babacığım (!) Adnan'ın koca bir şirketi vardı dimi.Bi bokuma yarasın bari.
"Ozan..Aklıma bir fikir geldi.Kesin olucak demiyorum ama belki hallederim.Ama itiraz etmek yok tamam mı?"
"Ne geldi ki aklına ?"
"Boşver şimdi.Kendini üzme.Tamam mı ?"
"Tamam."
"Hadi kapatıyorum şimdi.Görüşürüz"
"Görüşürüz"
deyip kapattım.Evet bu konuyu Adnan'a anlatıcam.O da kabul edicek.Başka bir seçenek yok.Saat daha 12.Uyandırsam bişey olmaz bence,deyip annemle Adnanın odasının kapısına tıklayıp cevap vermeden giriyorum.Allah'tan daha uyumamışlar.
"Selam.Birden girdim ama önemli bişey konuşmam lazım.Daha doğrusu Adnan Abi'yle konuşmam lazım."
diyince ikiside suratıma baktılar.Alışık değiller tabi Adnan'a 'abi' dememe.Neyse ki Adnan sessizliği bozup söze girdi.
"Neymiş bakalım bu gece gece konuşman gereken önemli konu ?"
"Iıı,Ozan'la ilgili."
ikiside cevap vermeyince konuşmaya devam ettim.
"Anlattım ya size Ozan'ı babası yok,annesi de kanser hastası.Durumlarıda pek iyi olmadığı için de Ozan çalışıyo diye.İşte Ozan'ı işten çıkarmışlar"
"Ee,benle ne alakası var bunun?"
dedi Adnan.
"Senden,ona bir iş vermeni istiyorum.Şirkentinde."
"Nasıl bir iş?"
"Bilmiyorum.Yani farketmez.Matematiği falan çok iyi ama.Yetenekli de.Daha önceden kasiyerlik,garsonluk falan da yapmış"
"Hm..Ara o zaman.Yarın gelsin.Telefon numaramıda ver."
Deyince çok mutlu oldum on defa teşekkür edip sırıtarak odama gittim.Hemen Ozan'ı aradım.
"Alo Ozan !!"
"Efendim Selin ?"
"Yarın işe başlıyosun.Hemde Adnan Abinin iş yerinde.Yani üvey babamın.İtiraz istemiyorum."
"Selin ciddi mi sen ? Çok teşekkür ederim sana !! "
"Önemli değiiii caaanıım.Neyse,benim uykum var.Şimdi uyuyorum.Sen de zıbar.Öptüm"
Yuh lan sana !! Öptüm ne amk öptüm ne.
"Tamam.Bende öptüm"
BİZ ŞİMDİ ÖPÜŞMÜŞ MÜ OLDUK ? VURMAYIN TAMAM ASFJFSJSB
*
Sabah uyanmak ne kadar zor gelse de annemin o cırtlak sesine uyanmamak mümkün değildi.Kalktım.Üstümü giydim.Saçımı da toplayıp kahvaltı etmeden okula gittim.
Okula gidince Ozan'ı aradım salak gibi.Ama sonra bugün iş için Adnan'ın şirketine gideceği aklıma geldi.Sonra sınıfa çıkıp öğretmeni bekledim.Okulda 3. günüm.2. gün gitmediğimi saymazsak tabi.Şu üç içinde yaşadıklarıma bak.Eskiden bana ezik diyen herkese Ozan'ın resmini atıp "Ezik kankanızın yeni sevgilisi" diye mesaj mı atsam acaba ?
GERİZEKALI SELİN,BİRİNCİSİ MALLIĞINI VE GÖRMEMİŞLİĞİNİ HERKESE BELLİ ETME.İKİNCİSİ O SENİN SEVGİLİN DEĞİL.Ama bni svyo .s
Beni seviyo..Ama ben sanki bunu hiç söylememiş gibi davranıcam.Çünkü onunla arkadaş olmak istiyorum.Ne kadar yakışıklı,tatlı.kaslı,seksi ve ahagagagaggh !!
Kendime bir kız arkadaş bulmam lazım.Öyle değil lan normal arkadaş.Harbiden bulmam lazım ama.Yoksa sap gibi kalıcam böyle.Sürekli Ozan'la da takılamam sonuçta.Onunda bir arkadaş grubu vardır.
Ben böyle kendi kendime konuşurken ders çoktan başlamış ve bitmişti bile.Bende biraz bahçeye gezintiye çıkmak istedim.Sonra boş bir banka oturup Ozan'ı aradım.
"Alo"
"Alo Ozan.Napıyosun, nerdesin, noldu,işe girdin mi?"
Ben böyle motora bağlayınca oda gülmeye başladı.
"Hahahahaha..Sakin ol bi ! İşe...alındım."
Oley be !! :)
"Aaaaa çok sevindim gerçekteeenn !!"
"Bende.Sana çok teşekkür ederim.Sen olmasaydın.."
"Ben olmasaydım da eminim sen kendin bu işi hallederdin."
"Halledemezdim"
"Hallederdin diyosam hallederdin."
"Tamam şampiyon.Şimdi ben eve gidiyorum.Anneme falan anlatıcam.Çıkışta gelicem,seni alıcam.Bir yere gidicez."
"Annem ?"
"Annen biliyo.Ben yoldayım şimdi.Kapatmam lazım."
"Tamam.Görüşürüz."
dedim ve kapattım.Dersler ilk defa hızlı geçti ve çıkış saati geldi.
Okuldan çıkınca bahçe kapısında bekliyordu.TÜM YAKIŞIKLILIĞIYLA.Bide güzel güzel sırıtıyo ya.
Gülerek yanına gittim ve ;
"Selam" dedim.O da aynı şekilde karşılık verdi.Sonra bi arabayı gösterip binmemi söyleyince şaşırdım.
"Bu araba nerden çıktı ?"
"Adnan Bey'in jesti."
"Vaaay..Bu adam gözüme girmeye başladı." dedim ve ikimizde güldük.
İki saat kadar arabayla gittikten sonra şehir dışında bir yere geldik.Deniz ve harika bir kumsala sahip olan bir yer.Arabayı durdurdu ve inmemi işaret etti.İkimizde indik.Beş dakika kadar yürüdükten sonra gözlerimi kapattı dümdüz ilerlememi söyledi.Bende dediklerini yaptım.
Sonra o durunca ben de durdum.O
"Gözlerini açabilirsin"
dedi.Gözlerimi açınca yaşadığım mutluluk ve şaşkınlık tarif edilemezdi.
Biraz durduktan sonra gözlerim sulu bir şekilde ona sarıldım.Ve kulağıma fısıldadığı şeyi dinledim.
Umarım beğenirsiniz :))) ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."