OZAN'IN HAZIRLADIĞI SÜPRİZ MULTİMEDİADA. (TEMSİLİ)
Biraz durduktan sonra gözlerim sulu bir şekilde ona sarıldım ve kulağıma fısıldadığı şeyi dinledim.
"Göz yaşlarını sil.Mutluluktan da olsa ağlamana dayanamam."
dedi Ozan.Lan olum deme be şöyle şeyler.Bende ondan ayrıldım,dediğini yaptım ve gülümsedim.
Yaptığı şeylere takrar bakınca yine sarılasım geldi.Harikaydı !! Denizin ortasına masa hazırlamıştı,süslemişti.Ve beni buraya tam da güneş batarken getimişti.Ben o güzel manzaraya dalıp gitmişken
"Hadi gel."
dedi ve dikkatimi kendine çekti.Sonra yürümeye başladık.O kadar mutluydum ki !!
Masaya oturduk.Ben etrafı izlerken o da bana bakıyordu.Hoşuma mı gitti,yoksa rahatsız mı oldum..TABİİ Kİ HOŞUMA GİTTİ.
Sonra Ozan konuşmaya başladı ;
"Ee ? Beğendin mi ?"
"Bayıldım !! Çok muhteşem olmuş ! Gerçekten çok teşekkür ederim Ozan"
O ise karşılık olarak güldü.Ayh çok güzel gülüyo ajshashs
Neyse,sonra ben konuşmaya başladım.
"Kimse bana bugüne kadar böyle bişey yapmamıştı."
"Onların mallığı"
"Ya da benim ezikliğim."
He mal he şimdi tam sırası !
"Ne ezikliği ? Sen mi eziksin ?"
"Öylesine..söyledim..ya..ben"
"Öylesine söylesen kekelemezdin"
"Ya tamam.Eski okulumda bana öyle diyolardı."
"Vay şerefsizler !" dedi ve ikimizde gülmeye başladık.
"Ya aslında biraz da benim suçum"
"Niyeymiş"
"Çünkü ben hep çekingen davrandım,utandım,korktum."
"Peki gerçekten öyle mi hissediyordun ?"
"Evet."
"O zaman sen suçlu falan değilsin.Olduğun gibi davranmışsın.Eğer kendini farklı göstermeye çalışsaydın bence asıl o zaman ezik olurdun.Çünkü o zaman kendini bile sevmiyo olurdun.Kendinden utanmış olurdun.O yüzden hep olduğun gibi görün."
HER NE KADAR ANLAMASAM DA,GÜZEL KONUŞTUN DELİKANLI !! :*
"Sağol."
Lan ben ne mal bir kızım ? Sağol ne amk sağol ne ?! Ne alaka ha ?!
Ben öyle deyince çocuk güldü tabii.
Sonra birden ciddileşti ve konuşmaya başladı.
"Selin,hani ben geçen akşam bişey demiştim ya"
"Ne zaman ?"
"Biz de kaldığın gece"
"Ne demiştin"
"Iı..şey..hani sana seni sevdiğimi söylemiştim."
Hassktr.Hassktr.Şu an kıpkırmızı olduğuma eminim.
"Ee ?" diyebildim.
"İşte,yok öyle bişey.Öylesine demiştim ben onu.Yani öylesine denir mi diceksin.Iı,ben prova yapıyodum heralde."
FAK !?!
"Ne provası ?"
dedim ben.
"Sevdiğim kıza açılmak için,nasıl açılsam diye düşünüyodum da."
YIQILDIM :'(((((
"Hee,sevindim.Çünkü ben de seninle arkadaş olmak istiyodum.Hem benim sevgilim var zaten."
YUH AMK YUH !! NASIL Bİ YALAN LAN BU !! YEMİN EDERİM BOKU YEDİM.
"Haa,iyi tamam."
dedi.Bu malca konuşmadan sonra ikimizinde keyfi kaçtı.Sonra gitme kararı aldık.Beni eve bıraktı.Sonra kendi de eve gitti.Annemlerin "Nasıl geçti" tarzı sorarını iyi diyerek geçiştirdim ve odama çıktım.
İçimde garip bir his vardı.Beni nasıl boşuna ümitlendirebilir ki ? Tamam ona aşık değilim,ama yine de yaptığı çok şerefsizceydi.Peki ben ne bok yicem ? Ya sevgilimin kim olduğunu sorarsa ? Off !!
**************************************************
Akşam pek iyi uyuyamamıştım.O yüzden zar zor uyandım ve okul için hazırlandım.Yine kahvaltı etmeden evden çıktım.
Okula gittiğimde henüz erkendi.Bende boş bir banka oturdum.
Lan Ozan bana doğru geliyo.Pis şerefsiz.
Bir de sırıtıyo.Neyse ben güliyimde bozulduğumu anlamasın.Sonra tamirciye götürür.AZ ÖNCEKİ ESPİRİ İÇİN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM."Selam" dedi şero Ozan.Ve
"Selam" dedi mutsuz ve isyankar Selin.
Of yine şaçmalamaya başladım.Biz böyle naber falan derken ders zili çaldı ve ikimizde sınıflarımıza gittik.
Sınıfa gittim ve sırama oturdum.HALA ARKADAŞIM YOK BU ARADA.
Diye içimdeki yalnızı konuştururken,kızıl saçlı,yeşil gözlü bir kızın bana doğru geldiğini gördüm.Yanıma yaklaşında gülümsedi ve
"Selam" dedi.Bende aynı şekilde karşılık verdim.Sonra
"Ozan'la sevgili misiniz ?"
"Yoo,nerden çıktı bu ?"
"Sürekli berabersinizde"
"Yakın arkadaşım" HE HE.
"Neyse,ben senin tanışmak için geldim zaten.Ben Duygu.Hala arkadaş edinemedin sanırım.Burdakiler böyle.O gerizekalılarla uğraşmak istemediğimden yalnızım ben de."
falan filan biz baya konuştuk.Kız tam benim gibi.Baya iyi anlaştık.Sonra beraber takılmaya başladık.
Çıkış saati geldi.Telefon numaralarımızı aldık.Ve ayrıldık.
Eve gelince bişeyler yiyip odama çıktım.
Biraz internette takılıp müzik dinledikten sonra aşağıya inip annnemden dışarı çıkmak için izin aldım.
Şöför beni caddeye kadar getirip gitti.Bende mağaza mağaza dolaşmaya başladım.Mağazadan tam çıkacakken omzuma dokunan el ile irkildim.Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi karşısında şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."