Şuan karşımda Ozan var.Hemde kasiyer olarak ! Bir süre bakıştıktan sonra konuşmaya başlıyorum.
"Sen burada mı çalışıyorsun ?"
"Evet.Olamaz mı ?"
"Yani..tabi olabilirde.Hani kolejde okuyunca.."
"Zengin olduğumu düşündün ve burslu olabileceğim aklına gelmedi."
"He he"
Annem hemen lafa atlıyor.
"Bu kim kızım ?"
"Bugün okulda tanıştık."
"Konuşma şu burslularla kendi dengin birini bul."
Ne ? Daha 1 ay önce Paramız yok tutarlı ol diyen annem şuan bu cümleyi mi kullandı ? Yemin ederim annem,annem olmasaydı şu an ağzını burnunu dağıtmıştım.
"Ne diyosun ya sen ? Ne saçmalıyosun ha ?
"Dediğimi duydun."
"Ve seni dinleyeceğimi mi düşündün ? Yazık sana."
"Şunları alalım bi eve gidelimde göstericem ben sana !"
Bu kadın ne ara böyle oldu ? Zavallı Ozan da hiç bir şey demeden izliyor öyle.
"Gelmiyorum lan eve falan.Böyle saçma bir insan olacaksan sende gitme bence."
deyip Ozan'dan da özür dileyip gidiyorum.Gidiyorum da..nereye gidiyorum acaba ? Harbi nereye gidicem lan ben ?
Oh.Akşam olmaya da başlamış.Şu an nerdeyim ben ? Alışveriş merkezinin arka tarafında bir yol kenarında.Issız bir yol.Lan bu kadın beni hiç merak etmiyo mu ?
Oha ! Ozan buraya doğru geliyo.Nerden buldu ki beni ?!
"Selam.Eve gitmedin heralde ?"
"Yok ya.Gitmem de zaten bu saatten sonra.Ya,senden de çok özüz dilerim annem adına.Bu günlerde hep saçmalıyo.Hem onun ne düşündüğü önemli değil sonuçta."
"Olsun.Alışığım ben öyle laflara.Hem,sen ne düşünüyosun benim hakkımda bakalım?"
"Valla biraz daha yolun ortasında böyle beklersek bir şey düşünemicem.İkimiz de geberip gidicez çünkü" Yne çk zkym .s
Ay sen ne gülüyosun öylee !!
"Tamam o zaman.Sahile gidelim mi ? Yani,benim eve erken gitmemi gerektirecek bişey yok.Sende bize gelirsin.Konuşuruz falan."
Şimdi tamam desem dünden meraklı gibi olurum.Olursam olayım lan sanki başka seçeneğim var.
"Tamam"
Ve yanyana yürümeye başlıyoruz.Sohbet açmam lazım yoksa kendimi çok mal hissedicem.Hadi kardeşin var mı diye sorayım bari.
(İkisi aynı anda)
"Kardeşin var mı ?"
Ayy.Çocuk beynimi okuyo.İkimizde gülüyoruz.
"Benim bir tane kız kardeşim var on iki yaşında."
"Hm..Ben tekim.Kardeşinin adı ne ?"
"Rüya"
"Güzel isim."
Ee..Bişey demicen mi kanka ? Neyse,sahile geldik.
"Hadi sen şuraya otur,bende geliyorum birazdan." Nereye gidiyon ki şimdik ?
"Tamam." Ay gün batımı çok güzeel.
"Geldiiim." Oha elinde bira mı var onun ?
"Hiç içtin mi ?"
"Ee,tabi içtim canım.İçmez olur muyum.Çok severim hatta." Bak bak,yalana bak.
"Hadi yaa.İçmezsin sanıyodum."
"Yoo.Dedim ya çok severim."
"İyi,hadi o zaman" Senin o gülüşünü yerim ! De,şimdi ne bok yicem amk kusarım bunu içersem.
Belki o kadar kötü değildir deyip kafama dikiyorum.Öğkk ! Lan bu ne ?! Şu an suratımın nasıl bir hal aldığını tahmin etmek bile istemiyorum.Al işte.Çocuk bakıyo tip tip.
"Ahahah.Noldu ? Hani çok severdin ?"
"Ya severdim de bu güzel değil..Ya tamam doğrusunu söyliyim ben hiç bira içmedim.Ve şu an midem acayip garip oldu"
"Acayip garip oldu ne ya ? :)) Tamam içme daha.Ne diye yalan söylüyosun ki ?"
"Of tamam işte doğrusunu söyledim.Hadi napıcaz şimdi ?"
"Bilmem sohbet edelim mesela."
"Tamam.Hadi başlat bakalım."
"O zaman bişey sormak istiyorum."
"Tamam,sor"
"İlk görüşte aşka inanır mısın ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."