Sabah uyanınca Ozan'ın sözümü dinlemiş olduğunu,ve yanımda yatmadığını anladım.İlla da sözümü dinlemesi gerekmiyodu aslında.Neyse.Ozanı uyandırmak için yataktan kalktım.Ve banyoya girdim.Tipe bak.Ozan her sabah beni böyle mi görüyo yani?
Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalayıp saçımı da düzelttikten sonra Ozan'ı uyandırmaya çalıştım.
"Ozan kalk hadi."
"Ozan kaaaalk."
"Lan hadi kalk!"
"Lan hayvan kalksana!"
Ozan çağırışlarıma rağmen kalkmadığından bende suyun kaldırma kuvvetini kullanmayı düşündüm.Tam banyoya giderken arkadan Ozan'ın sesini duydum.
"Biraz daha nazik çağırırsan kalkıcam."
"Nazik mi? Ne ne nazikliği lan? Sen ve naziklik falan?"
"Biliyorum.Naziklikle pek aram yok.Ama kalkmam için güzel bir şeyler söylemen şart."
"Peki benim bundan kârım ne?"
"Benim kalkmam."
"Tamam o zaman.Hayvancığım,kalkar mısın?"
"Yuh Selin!"
"Şaka şaka.Iı..ne söylememi istersin ki?"
"Bilmem.Selin ya,boşver nazik falan olmayalım.Kalkıyorum hadi."
Bende güldüm Ozan'ı izlemeye başladım.
Önce ayağa kalktı ve gözlerini ovuşturdu.Sonra önüne gelen saçları arkaya attı ve elleriyle biraz dağıttı.Sonra banyoya girdi.İçeri geldi dolabı açtı.Eline bir tişört geçirip yatağa fırlattı.Üzerindeki tişörtü çıkarmak için bir hamle yapmışken ben elimle gözümü kapayıp,
"Dur dur dur.Ben gidiyim,sen öyle soyun.Yani üstünü değiştir."
" Sanki hiç görmedin."
"Ne zaman gördüm?"
"Denizde."
"Orda herkes öyle,sayılmaz o."
"Bi kere de banyoya girmek için tişörümü çıkarıyodum sen de kapıdan beri beni izliyodun."
"Hiçte bile.Yok öyle bişey."
Bu nerden gördü ki beni?
"Tamam tamam.O güzel suratın kızarmasın yine."
Şimdi daha çok kızardı ama.
Konuyu değiştirmek için hemen bir şey söyledim.
"Hadi denize gidelim.Bugün canım çok çekti."
"Bugün gitmesek?"
"Niye?"
"Bilmiyorum.İçimde bişey var böyle,kötü bişey olucakmış gibi."
"Kötü bişey olacaksa,her türlü olur.Hadi."
"Tamam."
deyip gülümsedi.Üzerimizi giyinip plaja indik.
***
Ben güneşlenirken Ozan da içecek bir şeyler almaya gitmişti.Telefonla oynarken bir elin telefonumu aldığını gördüm.Kafamı kaldırdığımda
Ege!
Bunun ne işi var burda?
Tanıştırayım.Ege.Eski okulumun popülerlerinden biri.En piçi.Okulda maddi durumu en iyi olan kişi.Egosu tavan yapmış,yakışıklı olmasına rağmen içinde bir apaçi barındıran varlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."