...
Sabah kalktığımda kendimi iyi hissediyordum.Saate baktığımda saatin 7 olduğunu gördüm ve koşarak banyoya gidip yüzümü yıkadım.Aynaya baktığımda koca,şişmiş iki yeşil göz gördüm.Tipimden asalet akıyor yine.Banyoda fazla beklemeyip direk üsümü giydim.Aşağı indiğimde annem kahvaltı hazırlıyo,Adnan da gazete okuyordu.Lan bu evde hizmetçi yok muydu ? Niye hiç görmüyorum ben ?
"Günaaydın anne"
"Günaydın kızım.Nasılsın bugün gidicek misin okula ?"
"Çok iyiyim gidicem."
"Tamam o zaman kahvaltı hazır gel hadi."
"Anne ya,bi ara yardımcı çalışan vardı evde noldu ona ?"
"Yuh kızım.İzne ayrıldı o.Tabi sen odandan çıkmadığın için bilmezsin.Sanki bu evde yaşamıyosun.Asosyalin teki oldun başımıza."
"Ay anne tamam anladım ! Bi soru sordum sormaz olaydım."
Annemle atışmamız kısa sürdü.Kahvaltımı bitirip okula doğru yol aldım.
***
Tahmin ettiğim gibi okulun son haftası olduğu için ders yapmadık. Hoca bizi serbest bırakmıştı bize kendi kafamıza göre takılıyorduk.
Hoca önemli bir duyuru yapacağını söylerek konuşmaya başladı.
"Çocuklar biliyorsunuz ki yılın sonuna geldik.Bu sene sınavlar,dersler derken gerçekten çok yoruldunuz.Şimdi yaz geldi ve hepinizin dinlenme vakti.Elbette çoğunuz tatile gidecektir.Ama eğer aranızda planı olmayan varsa biz okul idaresi olarak bir şeyler düşündük.Bir yaz tatili planı yaptık tüm okul için.Bu akşam ailenizle konuşun,yarına kararınızı verin."
Vaay.Süper olur lan.Bizim eski okulda hiç böyle şeyler yapmazlardı.Beceremezlerdi.Ey gidi ezik günlerim ..
***
Zil çaldığında Duygu her zaman ki gibi sırıtarak yanıma geldi.Çok tatlıydı.
"Ee Selin,gideriz dimi?"
"Bilmem.Kesin olursa gideriz."
deyip bende sırıttım.
"Acaba Ozan da gelir mi?"
diye sorunca gözlerimi kısarak ona baktım.
"Niye ki ? Niye merak ediyosun yani?"
"Hiiiiiiç."
"Hadi hadi söyle."
"Tamam söylicem ama kimseye anlatmak yok.Özellikle de Ozan'a."
"Tamaaaam."
"Ben Ozan dan hoşlanıyorum."
HA ?!
"Ohaa !!"
diye bağırınca kız doğal olarak şaşırdı tabi.Geri çekilip ve kaşlarını çatıp,
"Noldu be?"
"Hiiç.Neyse benim işim var.Gitmem lazım.Görüşürüz."
deyip bahçeye çıktım.Ozan bana doğru geliyordu.Bende gülümseyip ona doğru yürümeye başladım.
"Selam." dedi Ozan.Bende aynı şekilde karşılık verdim.Sonra konuşmaya başladım.
"Hoca size de söyledi mi ?"
"Şu yaz tatili organizasyonunu mu ?"
diye sordu.Bende evet anlamında kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."